![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Nu bent u toch niet goed geplaatst om zulke ethische waarheden te verkondigen volgens mij. Was u vroeger geen adept van het Vlaams Belang?
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee jongen. Goed geprobeerd, maar er weer naast geschoten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allemaal prima, maar dat doen ze niet. In plaats daarvan hebben ze geopteerd om met een politiek spel de boel te laten vastlopen. "Te nemen of te laten", een breekpunt voor PJ dat ook Groen! mee in de coalitie zou komen om de burqua's terug te laten invoeren. Zonder dat Groen! (en waarschijnlijk CD&V zelfs) op de hoogte waren.... Vind jij dat constructieve politiek? Ik zou er haast om lachen, was het niet dat er hier wordt gespeeld met een van de belangrijkste steden van Vlaanderen als een politiek pion. PJ heeft het recht om door de verwerkingsphases te gaan van zijn verkiezingsnederlaag, en de huidige zijnde woede/wraak..... maar niet ten koste van anderen.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt Groen uitroepteken althans. Ik zou rekening houden met een voorakkoord. Ik hoop wel dat men niet poogt de boel in Antwerpen te doen vastlopen om De wever als onbekwaam te pogen af te schilderen. Dat zou zeer slecht afstralen op de liefde die PJ en anderen voor de stad voelen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 oktober 2012 om 22:06. |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij gaat niet de grenzen van het fatsoen bepalen in Antwerpen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal ook wel toeval zijn dat het terug afschaffen van het nota bene door PJ ingevoerde hoofddoekenverbod voor Groen! een breekpunt is om in een coalitie te stappen.
Ik geloof Almaci als ze zegt van niks te weten, die is véél te eerlijk om aan politiek te doen. PJ probeert Dewever gewoon zoveel mogelijk te kloten. 't Stad is blijkbaar toch zo belangrijk niet...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Intrigant!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuseer mijn choux. In Antwerpen zullen ze zelf wel hun grenzen van fatsoen vastleggen. Daar hebben ze jou niet voor nodig. No hard feelings.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2012 om 23:03. |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Daar draait het niet om, mij draait het om het simpele feit dat je, weeral, op de persoon speelt ipv op de inhoud van mijn post. Je probeert steeds, zonder veel succes, rond het simpel feit te dansen dat zelfs Almaci PJ's technieken niet waardeert.
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.groenantwerpen2012.be/alg...worden-omgezet
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares ? Meyrem is uiteindelijk ook van Antwerpen en ze weet goed genoeg wat het wil zeggen als Patrick Janssens in zijn gat is gebeten door Bart De Wever. Het heeft bij haar iets langer geduurd voor dit doordrong maar het is ook een jong ding in de politiek. Ze blijkt efkens later toch slim genoeg om haar lijstje met eisen op tafel te smijten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2012 om 23:11. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'T is te hopen dat de nationale politiek niet meespeelt in deze onderhandelingen, in het belang van de Antwerpenaren. Hoopt u dat ook? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 oktober 2012 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#80 |