![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Er zijn dingen die ik nog niet door heb. Dat rode knopje onder mijn avatarke, wat is dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de optie "email notifications" aangevinkt maar krijg toch nog geen mails binnen?
En als ik zo'n link gebruik van een oudere mail dan kom ik op de forum index terecht ipv de topic. Dit laatste kan natuurlijk liggen aan het de nieuwere software vs oudere link. Mits ik nog geen nieuwe mails heb binnengekregen kan ik dat niet testen natuurlijk ![]()
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ik heb voor nederlands als forumtaal gekozen en er staat hier Senior Member. Kan dat veranderd worden in oud lid of volwassen lid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De oude rankings van 'burgemeester', 'commissielid',... komen straks terug ipv senior member en zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Je hebt nl. meerdere mogelijkheden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het getest in IE en ik heb dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Avatarprobleem zou moeten opgelost zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heb jeroen daarnet een hele waslijst gegeven van wat er nog allemaal moet gebeuren, gebaseerd op mijn eigen ervaringen en op wat hier allemaal in topic staat. Als jullie nog suggesties hebben e.d. vooral niet aarzelen. Kwestie dat jeroen weet wat gedaan hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik een bericht plaats, en ik ga terug naar de onderwerpenlijst (het deelforum) dan merk ik dat de topic waaronder ik net gepost heb steeds aangevinkt blijft alsof ie nieuwe posts bevat. Dat klopt wel, maar die heb ik wel al gelezen, want ik spring met "forumsprong maken" terug naar het deelforum vanuit dat topic.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hoop dat ik het kan onthouden dat telkens te doen per post ~ zal effe wennen worden ~ maar moeilijk gaat ook !
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het overzicht ziet er zo uit : http://img59.photobucket.com/albums/...nta/forum2.jpg Maar voor het lezen van berichten liggen de marges links en rechts nogal dicht bij het midden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Soms verschijnen er wel berichten breder op het scherm :
http://img59.photobucket.com/albums/...nta/forum3.jpg Laatst gewijzigd door PAJOT : 16 juli 2004 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Vreemdeling
|
![]() Ik sluit mij aan bij die opmerking over dat toiletpapier…
Sommige funties zijn beter maar het ziet er gewoon niet uit. Breder die boel!
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het forum wordt nog breder gemaakt normaal gezien... dat heb ik althans op jeroen zijn to-do lijst geplaatst
Ook het logo moet nog vervangen worden maar we zitten momenteel beetje zonder inspiratie. |
![]() |
![]() |