Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2004, 12:40   #61
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd
Ik verwittig u alvast: straks gaat hij op sluwe (denkt hij) wijze ontkennen dat hij haatdragend is. Bruut denkt dat iedereen stom is namelijk. Maar dat gaat hij straks ook weer ontkennen. Al zijn posts spreken hemzelf tegen. Bruut is zot en buitengewoon onprettig om 'mee' te praten. Zelfs 'over' hem praten is geen lol.
Maakt u geen zorgen! laat die vent maar verder zijn "voorbeelden" waar hij altijd joden moet bij betrekken maar verder uitwerken om zijn aanzet tot jodenhaat maar verder te staven. Hij zal dan weeral schrijven dat hij "geprovoceerd" was om jodenhaat te spuwen en dan kan hij verder. De cirkel is rond. En er is geen vuiltje aan de lucht want "hij weet waarover hij het heeft". Ja, maar dat weten wij ook.
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 12:44   #62
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

yep , weer die zeer selectieve verontwaardiging qua racisme mooi geillustreerd

en de persoonlijke toer opgaan wordt nu aan anderen overgelaten , en dat kunnen we dat lekker qouten. hoe lang denk je dat het duurt vooraleer ze dit doorhebben... en dan nadien maar weer beginnen bleiten . sommigen zouden ondertussen toch beter moeten weten
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 18 juli 2004 om 12:49.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 12:46   #63
bruut geweld
Minister-President

Standaard

even terug op het spoor zetten ....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
hehe

los over de argumentatie heengaan dat je het ene strafbare feit slechts kan concretiseren door een daad en het andere ook /slechts door een mening, en dan nog zo dom zijn om het nog eens te herhalen alsof het hetzelfde zou zijn en zou ik dat ook beweren..

net zoals we even de rechtspersoonlijkheid vergeten, de recente publicaties etc.

typisch en te verwachten reactie : ik ben met een allochtoonse ! én blokkertje... al eerder hier gehoord.

jaah dat kennen we : ze konden geen vrouw meer krijgen bij het "eigen volk" en hebben zich dus maar een buitenlandse aangeschaft. d�*t is natuurlijk hét argument om aan te tonen dat je zelf geen racistische gevoelens hebt naar bv turken , marrokanen toe. de rest van je betoog : stel je voor dat Je vijf keer overvallen wordt door een jood.
jij mag dat gerust zeggen. Als je dat extrapoleert en zou zeggen DAT HET ALTIJD JODEN ZIJN (en fundi's , we zijn weer hypothetisch he), dan ben je idd met iets anders bezig.

en dappere onbekende : boemerang effect ?.... LOL , nee hoor er IS een zeer groot verschil tussen het beleid van een staat /de staat zelf en het volk an sich, dat enkele joodse fundamentalisten dat onderscheid niet willen /kunnen maken is mijn probleem niet.

ps aulus :mijn FELICITATIES ! je bent wel een idioot, maar je slaat erin om in elke post je veralgemening door te trekken !
Moet je es proberen met bijv joden . es zien hoelang het duurt vooraleer de selectieve verontwaardiging begint...en de verwijten/dreigementjes ...want over ander racisme dan antisemitisme blijven de fundamentalisten hier op het forum zéééér stilletjes... iets waar ze ook terecht reeds door het forum op gewezen werden. D�*t is je boemerang effectje...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 18 juli 2004, 12:57   #64
Niet geregistreerd

Standaard

Citaat:
hehe

typisch en te verwachten reactie : ik ben met een allochtoonse ! én blokkertje... al eerder hier gehoord.
typisch en te verwachten antwoord : nietzeggend en ontwijkend. Feit is dat jij neerkijkt op allochtoonse Blokkertjes en bijgevolg je burgerrechten kan kwijtgeraken. Of ga je dat ontkennen ? Je bent gewoon zodanig antiracistisch dat je er racist van geworden bent....

Citaat:
jaah dat kennen we : ze konden geen vrouw meer krijgen bij het "eigen volk" en hebben zich dus maar een buitenlandse aangeschaft.
Jongens toch, wat zit jij op een achterlijk laag niveau... Blokkers zijn dom, achterlijk, lelijk, ze stinken, ze zuipen, ze kunnen geen vrouw van hier krijgen, ... Heb je nog zo een paar van die vooroordelen ? Gooi ze maar in de groep.
Als ik de redenering doortrek dan ben jij er voorstander van dat allochtonen -al dan niet gedwongen - trouwen met iemand uit het land van herkomst. Juist ?

Citaat:
en dappere onbekende : boemerang effect ?.... LOL , nee hoor er IS een zeer groot verschil tussen het beleid van een staat /de staat zelf en het volk an sich, dat enkele joodse fundamentalisten dat onderscheid niet willen /kunnen maken is mijn probleem niet.
You've lost me, maar dat zal wel vaker gebeuren zeker dat mensen niet weten waar je het plots over hebt ?
Ik had het alvast over de antiracismewet die als een boemerang in je eigen gezicht weerkeert als je blijft volharden in de boosheid en blijft neerkijken op allochtonen medemensen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 13:16   #65
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
typisch en te verwachten antwoord : nietzeggend en ontwijkend. Feit is dat jij neerkijkt op allochtoonse Blokkertjes en bijgevolg je burgerrechten kan kwijtgeraken. Of ga je dat ontkennen ? Je bent gewoon zodanig antiracistisch dat je er racist van geworden bent ........
nee ,DAT is geen feit en dat ontken ik zeer gaarne. je kan ook blijkbaar niet lezen WAT er staat.lees de zin nog eens opnieuw en kom me dan nog eens de levieten lezen

Citaat:
Jongens toch, wat zit jij op een achterlijk laag niveau... Blokkers zijn dom, achterlijk, lelijk, ze stinken, ze zuipen, ze kunnen geen vrouw van hier krijgen, ... Heb je nog zo een paar van die vooroordelen ? Gooi ze maar in de groep.
Als ik de redenering doortrek dan ben jij er voorstander van dat allochtonen -al dan niet gedwongen - trouwen met iemand uit het land van herkomst. Juist ?........

tja, dat je die eigenschappen ZELF toeeigent aan je groep is natuurlijk je voorrecht.
redeneringen doortrekken LOL en dan wijzen op etnisch of nationaliteitsgericht huwen... dat is geen redenering doortrekken, dat is zelfs geeneens redeneren.

Citaat:

You've lost me, maar dat zal wel vaker gebeuren zeker dat mensen niet weten waar je het plots over hebt ?
Ik had het alvast over de antiracismewet die als een boemerang in je eigen gezicht weerkeert als je blijft volharden in de boosheid en blijft neerkijken op allochtonen medemensen?........

jij was toch diegene die dreigde met een eventuele klacht ivm racisme ? gebaseerd op een uitspraak in een vorige post ...of was dat een andere dappere onbekende ????
wel dan moet je dus niet de racismewet gebruiken , maar voor dergelijke uitspraak moet je een andere wet gebruiken. HElaas zal die je OOK niet verder helpen.
ik neerkijken op allochtonen ? ? dewelke dan

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 18 juli 2004 om 13:18.
Oud 18 juli 2004, 13:28   #66
Niet geregistreerd

Standaard

vraag me af wie er dien bucht van Bruut nog leest... het wordt almaar nuttelozer daarmee in discussie te gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 13:29   #67
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Dat is een goede zaak voor de democratie, en vooral goed nieuws voor een miljoen kiezers die nu [size=5]gegijzeld[/size] worden door het extreem-rechtse Vlaams Blok.
Daar begint het echt op te lijken. Een miljoen verloren stemmen....
Oud 18 juli 2004, 13:30   #68
Der Spiegel
Banneling

Der Spiegel's schermafbeelding

Standaard

We zullen eens zien
Der Spiegel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 13:34   #69
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
vraag me af wie er dien bucht van Bruut nog leest... het wordt almaar nuttelozer daarmee in discussie te gaan.

tja, als je onderuit gaat met argumenteren kan je daar natuurlijk op terugvallen

gebeurt hier wel vaker ....
te laf om je te registreren hé
Oud 18 juli 2004, 13:36   #70
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Daar begint het echt op te lijken. Een miljoen verloren stemmen....

qua vlaams nationalisme dat niets wil te maken hebben met het racisme , klopt dit inderdaad.

Maar het is natuurlijk zeer de vraag of dat hun motiverende trigger bij hun keuze
Oud 18 juli 2004, 13:36   #71
Niet geregistreerd

Standaard

Citaat:
nee ,DAT is geen feit en dat ontken ik zeer gaarne. je kan ook blijkbaar niet lezen WAT er staat.lees de zin nog eens opnieuw en kom me dan nog eens de levieten lezen
Ik lees en vat samen :
Bruut geweld kijkt neer op Blokkertjes.
Sommige Blokkertjes zijn Allochtoon.
Bruut geweld kijkt neer op sommige Allochtonen.
Nu kan je staan roepen dat het niet is omdat ze allochtoon zijn dat je er op neerkijkt, maar probeer dat maar eens te bewijzen voor een rechtbank.

Citaat:
tja, dat je die eigenschappen ZELF toeeigent aan je groep is natuurlijk je voorrecht.
En wat je zegt ben je lekker zelf, nahnahnah...
We zullen verder praten als je volwassen bent.

Citaat:
redeneringen doortrekken LOL en dan wijzen op etnisch of nationaliteitsgericht huwen... dat is geen redenering doortrekken, dat is zelfs geeneens redeneren.
Jij was wel degene die de redenering doortrok dat een Vlaams Blokker geen vrouw kon krijgen in eigen land...
Is dat eigenlijk niet frustrerend voor jou om constant je eigen ruiten in te gooien ?

Citaat:

jij was toch diegene die dreigde met een eventuele klacht ivm racisme ? gebaseerd op een uitspraak in een vorige post ...of was dat een andere dappere onbekende ????
wel dan moet je dus niet de racismewet gebruiken , maar voor dergelijke uitspraak moet je een andere wet gebruiken. HElaas zal die je OOK niet verder helpen.
ik neerkijken op allochtonen ? ? dewelke dan
Je zou kunnen verbaasd staan over de impact van de huidige antiracismewet... Studeer nog maar wat verder, je hebt het nodig.

En nu ga ik iets nuttigs doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 13:38   #72
thePiano

Standaard

Citaat:
En nu ga ik iets nuttigs doen.
Dat is een goed idee, het wordt nogal vervelend die vete tussen jou en BG.
Oud 18 juli 2004, 13:43   #73
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We kunnen de onze anders verderzetten.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 13:48   #74
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
qua vlaams nationalisme dat niets wil te maken hebben met het racisme , klopt dit inderdaad.

Maar het is natuurlijk zeer de vraag of dat hun motiverende trigger bij hun keuze
Bruut geweld, heb je niet toevallig zo een picture van 'double standard' als het over racisme aankomt in België ?
Oud 18 juli 2004, 13:56   #75
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik lees en vat samen :
Bruut geweld kijkt neer op Blokkertjes.
Sommige Blokkertjes zijn Allochtoon.
Bruut geweld kijkt neer op sommige Allochtonen.
Nu kan je staan roepen dat het niet is omdat ze allochtoon zijn dat je er op neerkijkt, maar probeer dat maar eens te bewijzen voor een rechtbank..?.

IK MAG perfect neerkijken op blokkertjes en ik hoef helemaal niets te bewijzen
dat sommige blokkertjes spaans of italiaans zijn is geen inherente eigenschap aan het blokkertje zijn. ge zou zelfs kunnen beweren integendeel
compleet idiote redenering

in hetzelfde kader :
ALS ik zou neerkijken op arbeiders (en dat is uiteraard niet zo)
en sommigen van die mensen blijken van vreemde afkomst te zijn.
dan ga je me eens vervolgen met de racismewet
maar toch veel succes ermee !

Citaat:

En wat je zegt ben je lekker zelf, nahnahnah...
We zullen verder praten als je volwassen bent.?.

8) kan tellen qua inhoudelijk verweer. tja , je hebt dat nu eenmaal ZELF gezegd , beweren dat ik het stel is dan idd vrij kinderlijk 8)

Citaat:

Jij was wel degene die de redenering doortrok dat een Vlaams Blokker geen vrouw kon krijgen in eigen land...
Is dat eigenlijk niet frustrerend voor jou om constant je eigen ruiten in te gooien ?.
ik heb die redenering niet doorgetrokken, weer heb je een zin niet goed gelezen. moet idd frusterend zijn om daar zo telkens op gewezen te worden

Citaat:
Je zou kunnen verbaasd staan over de impact van de huidige antiracismewet... Studeer nog maar wat verder, je hebt het nodig..
ooh maar ik ben daar zeer goed van op de hoogte hoor ! als ik je voorbeeldje dan lees, is het wel grappig dat net jij vindt dat ik de zaken niet goed beheers....
wat verder studeren ? bijblijven is idd altijd goed.

Citaat:
En nuga ik iets nuttigs doen.
dat is dan ook een aangename verandering 8)
Oud 18 juli 2004, 13:59   #76
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
my deepest apologies , maar als ze je persoonlijk aanspreken , dan reageer je he..probeer zo inhoudelijk mogelijk te blijven in de reacties. ook al zijn de beweringen soms dermate belachelijk dat ook dat moeilijk blijkt

Nu moet men blijkbaar ook niet geregistreerd zijn. Tja, ik herken de stijl wel van iemand anders die eveneens me graag persoonlijk aanvalt...

maar bon , als het forum wil dat ongeregistreerden posten , het zij zo..

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 18 juli 2004 om 14:02.
Oud 18 juli 2004, 14:04   #77
thePiano

Standaard

Citaat:
my deepest apologies , maar als ze je persoonlijk aanspreken , dan reageer je he..probeer zo inhoudelijk mogelijk te blijven in de reacties.
Inhoudelijk antwoorden op een persoonlijke aanval, zonder persoonlijk te worden... ahum... dat wordt moeilijk

Overigens denk ik dat 'niet geregistreerd' een nicknaam is van een geregistreerde
Oud 18 juli 2004, 14:09   #78
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inhoudelijk antwoorden op een persoonlijke aanval, zonder persoonlijk te worden... ahum... dat wordt moeilijk

Overigens denk ik dat 'niet geregistreerd' een nicknaam is van een geregistreerde

dacht ik eerst ook

maar hij staat wel als : Gast /en berichten not available. dus hij is niet geregistreerd..

wordt wel een probleem met persoonlijke aanvallen dan denk ik... (of nog meer een probleem )

misschien enkel tijdelijke transitie bij het nieuwe forum ?
Oud 18 juli 2004, 14:11   #79
thePiano

Standaard

Citaat:
dacht ik eerst ook

maar hij staat wel als : Gast /en berichten not available. dus hij is niet geregistreerd..

wordt wel een probleem met persoonlijke aanvallen dan denk ik... (of nog meer een probleem )

misschien enkel tijdelijke transitie bij het nieuwe forum ?
Aan zijn schrijfstijl te zien is het toch een oude bekende van je 8)
Oud 18 juli 2004, 14:18   #80
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Aan zijn schrijfstijl te zien is het toch een oude bekende van je 8)
yep ik ben blijkbaar populair om persoonlijk aan te vallen 8)

wie weet word ik nog wel eens een concurrent voor jou !

nieuwe forumoscar .... : meest persoonlijk aangevallen forummer !

D�*t zou pas een oscar zijn ! (zeker als je stipuleert dat je zélf geen persoonlijke aanval mag lanceren) als je dan zo persoonlijk aangepakt wordt, wil dat zeggen dat je spijkers met koppen slaat, die anderen maar wat graag willen negeren
een zeer te ambiëren oscar

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 18 juli 2004 om 14:21.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be