![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ABSOLUUT PRO scheiding geloofsgeloof & staat & politiek !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag gedaan (ik heb het niet in het Nederlands gevonden) En ja, ik weet het, taqqiya enalenal.
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even vredelievend als die mannen die het oude testament volgen. Fundamentalistische gelovigen zijn nooit vredelievend
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
(al zou ik het misschien beleefder verwoord hebben)
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 26 oktober 2012 om 14:33. |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en pas op hoor, je mag er niets verkeerd over zeggen want dan ben je 'racist'. ..of nee wacht... Je kent 't verschil nog steeds niet èh?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze hebben weer een uitstekende aangelegenheid aan zich laten voorbijgaan om te het vermoeden te wekken dat een moslimpartij geen verborgen agenda hoeft te hebben.
"Volgens hen zijn moslims in andere partijen hypocriet, omdat zij niet de Koran, maar de partijtop gehoorzamen" Deze uitspraak kan immers bezwaarlijk als "vertrouwenwekkend" worden aanzien. Het zal weer koren op de molen zijn van diegenen die moslims het liefst van al "terug naar hunne zandbak schoppen", om het jargon te gebruiken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris