![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Ondertussen slagen de Nederlanders er wel in om een akkoord te bereiken over ingrijpende hervormingen en besparingen:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...landseformatie |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ze zouden hun 20 ton winst beter inzetten voor een milieu vriendelijk wagen , maar Ja Ford zijn Amerikaanse Joden die ook een stevige vinger hebben in de Olie sector , dus , moeten ze hun ander winkeltje ook draaiende houden en karren blijven produceren die Olie zuipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Japan rijden er al enkele duizenden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Er zijn diverse knelpuntberoepen in België, maar als iemand die werkt bereid is om zich om te scholen in de richting van een knelpuntberoep, dan is daarvoor niets voorzien en kan hij dat defacto alleen als hij zijn job volledig opgeeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DE topman van het succesrijke Vandevelde bedrijf waarschuwde zondag ll. op de VRT: het tekort aan techniekers wordt het GROOTSTE PROBLEEM voor GANS onze nijverheid. Als de industrie vedwijnt, verdwijnt onze welvaart. Ook Geert Noels heeft dat zeer duidelijk verwoord. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het echt van de regering gaat afhangen dan vrees ik het ergste. Zelf kunnen we weinig doen vrees ik. Ik ben vorig jaar zelf bescheiden begonnen met een zelfstandig bijberoep en als ik nu mijn afrekening van de personenbelasting zie dan heb ik heel veel zin om er per direct een punt achter te zetten. De staat roomt alles af tot op het bot. Mochten ze dit geld goed besteden dan zou het geen probleem zijn maar ze delen het nog steeds uit alsof ze sinterklaas himself zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |