![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die brutolonen geven wel een sérieus vertekend beeld, neen? ![]() Hoeveel hou je over van die 3.270 euro nadat iedereen die weigert te werken zijn graantje heeft meegepikt?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het niet eens over de prijs die je ervoor betaalt (of hetgeen je moet inleveren). Voor mij zal dat ook niet de belangrijkste push-factor zijn. Het feit dat ik het land niet meer herken daarentegen en hetgeen waaraan dat geld gespendeerd wordt, alsook de algemene kwaliteit van voedsel, lucht, water en beleidsbeslissingen, de gezondheidszorg, (om alles op één hoopje te gooien) ... Salut!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 oktober 2012 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ze vinden dit "beter", het is hier properder, de mentaliteit van de mensen is er anders, ... (Dit heb ik al menig migrant horen vertellen.) Enfin, totdat ...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik zie zelfs Europa niet zitten . de papieren rompslomp en de privé inmenging daar wil ik echt niet meer in terugkeren .
Maar het wordt moeilijker en moeilijker . De euro staat nu heel laag . Je kan enkel nog je Crediet kaart gebruiken buiten europa . en dat is ook duur . Je moet al een verhor afleggen alsof je een gangster bent als je 3.500 € cash wil afhalen . Overschrijven naar je buitenlandse rekening , dan weten ze weer je hele handel . Ik wil vrij zijn . echt vrij zijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Dat zal zijn importbruid niet graag horen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Hup naar Namibië met uw leider!
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 oktober 2012 om 23:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Nogmaals bedankt voor je zeer diprimerende en laffe uitdrukking ten aanzien van een persoon die jij niet kent .
Mijn vrouw was en is geen economische gelukzoeker , en zzn zeer aangenaam persoon om mee te leven , als we hier zijn werkt ze hier officieel en draagt dus ook bij tot deze maatschappij waar we nooit iets zullen aan vragen of van terug krijgen omdat we dan hier al lang niet meer zullen zijn . Dus Uw opmerkingen zijn bijzonder laag tegen de grond . |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Kan uw vrouw het u eigenlijk vergeven dat u haar hier in dit hels land zonder toekomst hebt gedumpt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben hier eigelijk graag eens op de site , om mij ervan bewust te houden dat ik in dit land met dergelijke mentaliteit niets mis . De afgunst en altijd het verwensen en achterbaks gedoe , Man man man heb je echt anders niets zinnigs te vertellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |