Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2012, 17:58   #61
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Leugens, haatzaaierij en bangmakerij, de 3 fundamenten van de retoriek van de Vlaamsnationalist. U bent een leugenaar.
http://www.carrieregids.nl/informati...et-hoogst.html
Bekijk het lijstje en bied uw excuses aan voor uw leugens.
LOL!

Die brutolonen geven wel een sérieus vertekend beeld, neen?

Hoeveel hou je over van die 3.270 euro nadat iedereen die weigert te werken zijn graantje heeft meegepikt?
Oud 29 oktober 2012, 18:01   #62
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
U overdrijft misschien wat, maar het klopt hoor.
Er zal een Vlaamse diaspora komen.
Zeker de mensen met brains en hogere diploma's, zullen vertrekken. Nu al wordt het door zeer velen overwogen.
Te meer daar de onder de kerk-toren mentaliteit gebroken is, heel simpel omdat velen er helemaal niet zouden willen wonen daar ze de buurt niet meer herkennen en veel te onveilig vinden.
Ik moet er geen tekening bij maken welk woord ze nog gebruiken om aan te duiden dat de buurt "zeer divers" is en in niets lijkt op het gemoedelijke Vlaamse dorp waarin ze opgegroeid zijn en waarin je je deuren overdag niet hoefde te sluiten...
Helaas voor u is er ook in het buitenland geen vraag naar gesjeesde psychologiestudenten met een zwakke gezondheid...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2012, 18:06   #63
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik heb een hele tijd het idee gehad ooit terug te komen naar België met mijn kennis en ervaring. Ik hoop dat dit ooit nog kan, maar zonder 25% inlevering van loon vrees ik dat dit onmogelijk wordt... iets waar ik vanzelfsprekend weinig zin in heb.

Uw bekwaam ingenieur is ofwel dom ofwel slecht als hij terugkeerde. Beduidend meer loon, minder belastingen en goedkoper huren + inkopen doen, 12€pp in een goed restaurant... met alle liefde voor België maar daarmee ben ik toch verkocht hoor.
Niet terugkomen.
En dan heb ik het niet eens over de prijs die je ervoor betaalt (of hetgeen je moet inleveren).
Voor mij zal dat ook niet de belangrijkste push-factor zijn. Het feit dat ik het land niet meer herken daarentegen en hetgeen waaraan dat geld gespendeerd wordt, alsook de algemene kwaliteit van voedsel, lucht, water en beleidsbeslissingen, de gezondheidszorg, (om alles op één hoopje te gooien) ...
Salut!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 oktober 2012 om 18:07.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2012, 18:09   #64
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
De Vlaamse diaspora ...

Dat zal een bonte multi-kulti-kakafonie worden binnen 25 jaar.

De Walen wrijven zich al lustig in de pollekes.
Weet je dat veel migranten die zich eerst in Wallonië of Brussel vestigen, zich nadien bedenken en in Vlaanderen komen wonen?

Ze vinden dit "beter", het is hier properder, de mentaliteit van de mensen is er anders, ... (Dit heb ik al menig migrant horen vertellen.)

Enfin, totdat ...
Oud 29 oktober 2012, 19:15   #65
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze uitspraak was nog nooit zo relevant als nu. Wie iets van zijn welvaart wil behouden kan best gisteren dit land ontvluchten. Di Rupo is goed op weg om er de CCCB van te maken met een vergelijkbare industriële activiteit.

Frankrijk, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken. Het geluk ligt er werkelijk voor het oprapen en het is niet eens zo gek ver. Op 3 uur rijden ben je in het Ruhr- of Rijngebied, dus familie en vrienden hoef je zeker niet achter te laten. Alle rode propaganda ten spijt zal je in Duitsland als secretaresse meer verdienen dan als ingenieur in België.

Succes!
Frankrijk ? Daarom dat alle rijke Fransmannen naar Belgie komen wonen zeker ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2012, 21:22   #66
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Lampedeir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze uitspraak was nog nooit zo relevant als nu. Wie iets van zijn welvaart wil behouden kan best gisteren dit land ontvluchten. Di Rupo is goed op weg om er de CCCB van te maken met een vergelijkbare industriële activiteit.

Frankrijk, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken. Het geluk ligt er werkelijk voor het oprapen en het is niet eens zo gek ver. Op 3 uur rijden ben je in het Ruhr- of Rijngebied, dus familie en vrienden hoef je zeker niet achter te laten. Alle rode propaganda ten spijt zal je in Duitsland als secretaresse meer verdienen dan als ingenieur in België.

Succes!
Dat van evenveel verdienen is een goed idee!
Oud 29 oktober 2012, 22:57   #67
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had geen cent toen ik naar Duitsland vertrok. Op mijn spaarrekening stond nul euro, immers in België moest ik meer uitgeven dan ik had om rond te komen. Nu heb ik een apartement en een partner ten laste + kan ik iedere maand behoorlijk sparen. In België is dat een onmogelijke positie. OK ik heb een half jaar zwart zaad gezien, maar dat was het uiteindelijk absoluut waard. Zoiets heet investeren.
Mooi dat U goed terecht gekomen bent .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2012, 23:02   #68
Klarekijk
Banneling

Standaard

Ik zie zelfs Europa niet zitten . de papieren rompslomp en de privé inmenging daar wil ik echt niet meer in terugkeren .

Maar het wordt moeilijker en moeilijker .

De euro staat nu heel laag .
Je kan enkel nog je Crediet kaart gebruiken buiten europa . en dat is ook duur .
Je moet al een verhor afleggen alsof je een gangster bent als je 3.500 € cash wil afhalen .

Overschrijven naar je buitenlandse rekening , dan weten ze weer je hele handel .

Ik wil vrij zijn . echt vrij zijn .
Oud 29 oktober 2012, 23:03   #69
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrusselsMussels Bekijk bericht
Is dat dan waarom spanjaarden massaal naar Belgie komen werken sinds een jaar en waarom de Franse rijken naar Belgie vluchten?

Ik geef toe, er is teveel belasting, maar het is niet beter in de rest van Europa buiten een paar landen om.

Ik pleit voor het creeren van een belastingsparadijs voor ondernemers en bedrijven in Belgie, we moeten taxvrije handelszones creeren.
In Spanje is er 25% werkloosheid (zelfs meer dan 50% onder de jongeren) en in Frankrijk is net de rijkentaks ingevoerd. Laat u altijd uw doel open of zo?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2012, 23:05   #70
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik zie zelfs Europa niet zitten . de papieren rompslomp en de privé inmenging daar wil ik echt niet meer in terugkeren .

Maar het wordt moeilijker en moeilijker .

De euro staat nu heel laag .
Je kan enkel nog je Crediet kaart gebruiken buiten europa . en dat is ook duur .
Je moet al een verhor afleggen alsof je een gangster bent als je 3.500 € cash wil afhalen .

Overschrijven naar je buitenlandse rekening , dan weten ze weer je hele handel .

Ik wil vrij zijn . echt vrij zijn .
Wie houdt jou tegen om te emigreren?
Oud 29 oktober 2012, 23:09   #71
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Weet je dat veel migranten die zich eerst in Wallonië of Brussel vestigen, zich nadien bedenken en in Vlaanderen komen wonen?

Ze vinden dit "beter", het is hier properder, de mentaliteit van de mensen is er anders, ... (Dit heb ik al menig migrant horen vertellen.)

Enfin, totdat ...
Hoe is de mentaliteit dan van de Vlamingen volgens die mensen die jij gesproken hebt?
Oud 29 oktober 2012, 23:10   #72
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat zal zijn importbruid niet graag horen hoor.
Oud 29 oktober 2012, 23:11   #73
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Daar ga ik nu echt op deze site niet over uitwijden .

ze zitten in alle bomen met verrekijkers , ook hier
Oud 29 oktober 2012, 23:12   #74
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Hij zal alleen mogen vertrekken...
Oud 29 oktober 2012, 23:14   #75
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Alsof iemand hier geboeid is door een sujet als jij. Hoe rapper jij het afbolt, hoe liever eigenlijk.

Hup naar Namibië met uw leider!

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 oktober 2012 om 23:14.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2012, 23:14   #76
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Breng die mensen anders eens een warme tas soep, dat moet daar nogal koud zijn daar in die bomen!
Oud 29 oktober 2012, 23:16   #77
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals bedankt voor je zeer diprimerende en laffe uitdrukking ten aanzien van een persoon die jij niet kent .

Mijn vrouw was en is geen economische gelukzoeker , en zzn zeer aangenaam persoon om mee te leven , als we hier zijn werkt ze hier officieel en draagt dus ook bij tot deze maatschappij waar we nooit iets zullen aan vragen of van terug krijgen omdat we dan hier al lang niet meer zullen zijn .

Dus Uw opmerkingen zijn bijzonder laag tegen de grond .
Oud 29 oktober 2012, 23:18   #78
Another Jack
Banneling

Standaard

Kan uw vrouw het u eigenlijk vergeven dat u haar hier in dit hels land zonder toekomst hebt gedumpt?
Oud 29 oktober 2012, 23:20   #79
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Alsof iemand hier geboeid is door een sujet als jij. Hoe rapper jij het afbolt, hoe liever eigenlijk.

Hup naar Namibië met uw leider!
Als jij nu denkt dat ik om mensen zonder respect als U een moer ga geven ben je mis .

Ik ben hier eigelijk graag eens op de site , om mij ervan bewust te houden dat ik in dit land met dergelijke mentaliteit niets mis . De afgunst en altijd het verwensen en achterbaks gedoe ,

Man man man heb je echt anders niets zinnigs te vertellen
Oud 29 oktober 2012, 23:20   #80
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Nogmaals bedankt voor je zeer diprimerende en laffe uitdrukking ten aanzien van een persoon die jij niet kent .

Mijn vrouw was en is geen economische gelukzoeker , en zzn zeer aangenaam persoon om mee te leven , als we hier zijn werkt ze hier officieel en draagt dus ook bij tot deze maatschappij waar we nooit iets zullen aan vragen of van terug krijgen omdat we dan hier al lang niet meer zullen zijn .

Dus Uw opmerkingen zijn bijzonder laag tegen de grond .
Je moet zo niet boos worden. Jij bent degene die beweert een importbruid te zijn gehuwd hoor. Verder interesseert, die allochtone profiteur van jou mij niet hoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be