![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is/was de naam van dat bedrijf ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Een man kwam naar de Profeet (vzmh) die een kameel om op te rijden voor een reis of expeditie. De Profeet (vzmh) zei tegen hem: schertsend: "Ik zal u een nakomeling van een kameel." De man werd verrast en dacht aan hoe hij zou kunnen rijden op een kameel nakomelingen die niet konden dragen zijn gewicht. Hij zei: "O Boodschapper van Allah! Wat zou ik doen met nakomelingen van een kameel?" De Profeet (vzmh) zei: "Heeft een kameel geboorte te geven aan iets anders dan een nakomeling? ' Betekenis: ik zal je een volwassen kameel echter geen twijfel, het is nog een andere kameel nakomelingen!
Zodra hij gekscherend zei tegen Anas: "O, de bezitter van twee oren!" Een vrouw kwam eens naar de Profeet (vzmh) klagen over haar man, zo zei hij tegen haar: "Is je man degene wiens ogen zijn wit?" De vrouw werd ongerust en dacht dat haar man blind was geworden, in het licht van wat Allah zei over Jakob, 'Zijn ogen gewit van rouwende zo veel ... " betekent, werd hij blind. Ze ging terug naar haar man bang en begon om zorgvuldig te kijken in zijn ogen. Hij vroeg haar wat het probleem was. Ze zei: "De Profeet (vzmh) zei dat er witheid in je ogen!" De man zei: "O vrouw! Heeft hij je niet vertellen dat de witheid in mijn ogen is meer dan de zwartheid?" betekenis; iedereen heeft witheid en zwartheid in zijn ogen. De Profeet (vzmh) zou positief te reageren op wie grapte of bantered met hem en hij zou glimlachen. Een 'Umar bin al-Khattab kwam naar de Profeet (vrede zij met hem), die was op dat moment boos met zijn vrouwen, als gevolg van hun veeleisende meer uitkering. 'Umar - moge Allah tevreden met hem zijn - zei: "O boodschapper van Allah Misschien herinner je je ons toen we mannen van Quraysh, we altijd gecontroleerd onze vrouwen Als een van onze vrouwen waren om te vragen om meer rekening, zouden we hebben!. sprong op en greep haar nek! Maar toen we kwamen naar Medina vonden we de vrouwen het controleren van hun mannen, zodat onze vrouwen begonnen om deze trucs te leren van hun vrouwen! " Daarop de Profeet (p.b.u.h.) glimlachte. 'Umar bleef spreken en de Profeet (vzmh) bleef glimlachen. We lezen in verschillende Ahadith die vaak de Profeet (vzmh) glimlachte tot zijn kiezen zou laten zien. Hij was inderdaad een erg aardig en vriendelijk metgezel. Als we tran ons om dergelijke kennis op te omarmen, zouden we zeker proeven van de zoetheid van het leven. . :: A Thought ::. Een kind is als zachte klei die we vorm volgens onze behandeling van het |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Islam zuigt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Terug in mei 2007, Dr Izzat Atiya, hoofd van de dienst Al Azhar Universiteit van Hadith, een fatwa, of islamitische juridische decreet, te zeggen dat vrouwelijke werknemers moeten hun mannelijke collega's "borstvoeding" om te werken in elkaars gezelschap.
Volgens de BBC: Hij zei dat als een vrouw toegevoerd een mannelijke collega "rechtstreeks uit haar borst" ten minste vijfmaal ze dus een familieband stellen en mogen samen alleen op het werk. "Borstvoeding een volwassen maakt een einde aan het probleem van de besloten vergadering, en niet te verbieden huwelijk ", zegt hij regeerde. "Een vrouw aan het werk kunnen opstijgen de sluier of onthullen haar haar voor iemand die ze borstvoeding krijgen." Met dank aan Google Translations
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vergelijk je een vrouw met een kameel , vanwege de 2 bulten , in dat geval maak je je schuldig aan sexisme & minachting !!!! En overtreedt u ook de forumregels op dit forum !!!! Citaat:
Geen mens die daar wat van kan maken !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 december 2012 om 01:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik hier zeg dat vrouwen domme wezens zijn die onderworpen moeten worden, geslagen en mishandeld en als vee verkocht worden heb ik hooguit wat boe roepers maar geen ban of waarschuwing. Als ik hier zeg dat alle werklozen, werkloze zieken en gehandicapten luierikken, profiteurs en parasieten zijn idem. Als ik hier zeg dat alle moslims stinken, onrein en agresief zijn, alle christen of aanverwanten kinderverkrachters en hypocriteen zijn en alle negers minderwaardig ; idem. Als i kzeg dat hier een hoop vakidioten en onmenselijke spasten op het forum zitten die zulke zaken en andere regeringspropaganda verspreiden en daarmee de ereld rond hun verder kapot helpen -bewust of onbewust- ; idem Maar een etische keuring die de vrijheid van meningsuiting niet aantast dat bestaat alvast hier in de verste verte niet. En komen zie ik ze ook niet snel. But if so, I stand corrected and my appologies....
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In het geval van 'islam's' haat en propaganda word dit waarschijnlijk onder de mat van de positieve discriminatie geveegd. En 'Allah', zal waarschijnlijk niet veel groter zijn dan de andere Goden maar heeft in elk geval de onvergeeflijke (alhoewel) fout begaan, om zich op deze ene 'mo' te beroepen. ![]() Tja. het zijn slechts Ezels die zich aan hun eerste steen vastklampen, hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() ----Here
About riding on the camel's back You understand incorrectly In Islam Sexual relations between men and women Only Anything other No ---- .:: A Thought ::. A child is like soft clay that we shape according to our treatment of it Meaning You are responsible for your children Be able to provide the basics of good Child absorbs all the words and deeds of his parents http://www.youtube.com/watch?v=-3i7Vgs4-JQ http://www.youtube.com/watch?v=B24-7j3dZI4 http://www.youtube.com/watch?v=gPnxAGhpbJA |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ?? Je zegt zelf: Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Be able to provide the basics of good
Honesty - maintaining secretariats - high morals - help others - away from adultery - no murder - no drinking alcohol - no gambling -no treason - honoring one's parents - kinship - the right of the neighbor - and so on ..... The most important thing The Oneness of allah And follow the path of the prophets and messengers Because it is the right way This is the goal of human existence on earth http://www.youtube.com/watch?v=5TdER4rireY |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf drink geen alkohol , maar .... zij die met maten drinken , moet kunnen !! (Maten = hoeveelheid) Wat bedoelt u met verraad ?? Gokken , de lotto is ok , maar niet overdrijven !! Wat bedoelt u met bloedverwantschap ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de andere vraagje van me , wat daarmee , aub ??
No treason ?? Geen verraad ??
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() This proves the sincerity of the Prophet Muhammad peace be upon him
He speaks to the need for women's choice of the husband-good- Saleh - the ethics of high So he can the leadership of the family easily The woman put her love and confidence in him * The Prophet peace be upon him: "If there comes one whose religious commitment and character you are pleased, however you do not do sedition in the land and great corruption," they said, O Messenger of God, although he said: "If there comes one whose religious commitment and character you are pleased but do not sedition in the land and great corruption. "said three times Ibn `Umar (May Allah be pleased with them) reported: The Prophet (PBUH) said, "All of you are guardians and are responsible for your subjects. The ruler is a guardian of his subjects, the man is a guardian of his family, the woman is a guardian and is responsible for her husbands house and his offspring; and so all of you are guardians and are responsible for your subjects."[Al-Bukhari and Muslim]. Commentary: This Hadith ordains every individual in society, whether he is a ruler or ruled citizen or even a woman who leads her life within the four walls of her house, to perform his duties within his own sphere. Not only that, every person has been made responsible to reform the state of affairs in his control and establish equity and justice because he will be held accountable for any negligence on his part in this respect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Revolo's posts:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |