Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2004, 11:21   #61
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
... en u vindt ongetwijfeld dat Freya een zeer sterke indruk heeft nagelaten?

[size=1]enfin, buiten de introductie van een paar nieuwe lingeriemerken in de Federale regering...[/size]
Ze heeft in elk geval op een jaar veel kunnen doen. Rekening houdend met het feit dat het haar eerste ministerieel jaar was heeft ze het dus méér dan behoorlijk gedaan (zeker ivm andere nieuwkomers in de federale regering zoals Moerman).

Voor meer info en de verwezenlijkingen van Freya:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=17933
NVG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 14:02   #62
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG
Ze heeft in elk geval op een jaar veel kunnen doen. Rekening houdend met het feit dat het haar eerste ministerieel jaar was heeft ze het dus méér dan behoorlijk gedaan (zeker ivm andere nieuwkomers in de federale regering zoals Moerman).

Die lijst is een propaganda lijst voor verkiezingen. Voor verschillende zaken as ZIJ het niet en voor andere was ze meer een gedeelte verantwoordelijk. U bent niet op de hoogte van de regeringsactiviteiten.

Indien u eerlijk wenst te zijn, herbekijk de lijst eens degelijk en neem alleen de zaken waar ze echt verantwoordelijk voor is/was
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 14:03   #63
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Die lijst is een propaganda lijst voor verkiezingen. Voor verschillende zaken was ZIJ het niet en voor andere was ze maar een gedeelte verantwoordelijk. U bent blijkbaar niet zo goed op de hoogte van de regeringsactiviteiten.

Indien u eerlijk wenst te zijn, herbekijk de lijst eens degelijk en neem alleen de zaken waar ze echt verantwoordelijk voor is/was
Oud 19 juli 2004, 14:14   #64
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Die lijst is een propaganda lijst voor verkiezingen. Voor verschillende zaken was ZIJ het niet en voor andere was ze maar een gedeelte verantwoordelijk. U bent blijkbaar niet zo goed op de hoogte van de regeringsactiviteiten.

Het gaat hier helemaal NIET om een propagandalijst (waar haalt u dat soort leugens?). Freya heeft geen propaganda kunnen voeren in 2003 omdat ze nog geen ministerpost had en in 2004 ook niet want toen waren het Vlaamse Verkiezingen en die realisatiepunten helemaal niet opportuun. Dit is wel degelijk een lijst met realisaties van het Kabinet Van den Bossche olv Freya, gerealiseerd in de tijdsspanne 2003-2004.

Laatst gewijzigd door NVG : 19 juli 2004 om 14:27.
Oud 19 juli 2004, 14:25   #65
Eugene
Gouverneur

Standaard

Pffft heel die zever en volksbedriegerij om overloper J.Van Hecke een dikbetaald plaatsje te geven, om van te kotsen!!!! En in 2006 zullen ze weeral eens gaan 'onderzoeken' waarom en welk wettekstje ze weer moeten aanpassen als de kiezer 'het weer niet snapt' dat zij willen blijven parasiteren . Wat een troep sukkels bijeen zeg
Oud 19 juli 2004, 14:27   #66
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het probleem met Freya is dat ze te jong is, !

Ze kan best bekwaam, zijn, daar niks over tot hiertoe heeft ze nog geen echt stevige blunders gemaakt, maar mijns inziens is nog veel te jong en mist het haar gewoon aan ervaring om dergelijke mastodonten van administraties aan te voeren.

Ze zou eerst zo een 10 jaar ervaring moeten kunnen opdoen in Vlaams Parlement, Kamer of Senaat, en dan als Minister op de mensen worden losgelaten, het zou veel beter zijn voor haar eigen geloofwaardigheid, en dan zou ze kunnen bewijzen met haar bv, werk in kamer of senaat, dat ze werkelijk als minister ook iets kan betekenen.

Nu is ze gewoon op die post gedropt dankzij de politieke parachute van papa. En dat is net echt de goeie manier om geloofwaardig over te komen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 14:35   #67
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Het probleem met Freya is dat ze te jong is, !

Ze kan best bekwaam, zijn, daar niks over tot hiertoe heeft ze nog geen echt stevige blunders gemaakt, maar mijns inziens is nog veel te jong en mist het haar gewoon aan ervaring om dergelijke mastodonten van administraties aan te voeren.

Ze zou eerst zo een 10 jaar ervaring moeten kunnen opdoen in Vlaams Parlement, Kamer of Senaat, en dan als Minister op de mensen worden losgelaten, het zou veel beter zijn voor haar eigen geloofwaardigheid, en dan zou ze kunnen bewijzen met haar bv, werk in kamer of senaat, dat ze werkelijk als minister ook iets kan betekenen.

Nu is ze gewoon op die post gedropt dankzij de politieke parachute van papa. En dat is net echt de goeie manier om geloofwaardig over te komen.
Ik kan uw redenering volgen en u hebt volgens mij deels gelijk. Maar vorig jaar zaten de eerste critici ook al te wachten op haar blunders nog voor ze de eed als minister had afgelegd. Nu, één jaar later, zijn die critici de mond gesnoerd. Ze heeft op een jaar veel goede dingen kunnen realiseren. In vergelijking met andere groentjes zoals Fientje Moerman is Freya niet afgegaan.

Dus ik volg uw kritiek maar wacht af.

Laatst gewijzigd door NVG : 19 juli 2004 om 14:38.
Oud 19 juli 2004, 14:48   #68
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het gaat hier helemaal NIET om een propagandalijst (waar haalt u dat soort leugens?). Freya heeft geen propaganda kunnen voeren in 2003 omdat ze nog geen ministerpost had en in 2004 ook niet want toen waren het Vlaamse Verkiezingen en die realisatiepunten helemaal niet opportuun. Dit is wel degelijk een lijst met realisaties van het Kabinet Van den Bossche olv Freya, gerealiseerd in de tijdsspanne 2003-2004.
Ik ga mijn tijd niet verliezen om alles te ontwrichten. ga zelf al maar eens kijken bij de andere gentse schone
www.fientjemoerman.be
en zoek dan zelf maar uit wat ge al van je lijst kunt afnemen.
Oud 19 juli 2004, 14:51   #69
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik ga mijn tijd niet verliezen om alles te ontwrichten. ga zelf al maar eens kijken bij de andere gentse schone
www.fientjemoerman.be
en zoek dan zelf maar uit wat ge al van je lijst kunt afnemen.
Fientje Moerman is van VLD en heeft andere bevoegdheden. Ik zou dus niet weten hoe ik de punten van Freya moet aftoetsen aan haar website. In ieder geval: de feiten zijn er en die zijn klaar en duidelijk!
Oud 19 juli 2004, 15:13   #70
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ga niet ontkennen dat ze er heel enthousiast en met veel goeie wil ingevlogen is... maar de prijzen worden aan de meet uitgedeeld. Het lijstje staat vol met dossiers die Freya heeft opgevolgd en waar een aantal verdienstelijke intenties zijn geformuleerd. Het ziet er allemaal veelbelovend uit, maar laat ons eerst de resultaten eens afwachten.

Ik reageer hiermee enkel op de uitspraken van sommige sp-a kopstukken die Freya steevast tot de "grote lichten" van de partij rekenen... En deze "promotie" zou voor haar wel eens lelijk kunnen uitpakken: "werk" is immers allerminst een softe portefeuille waar je grotendeels uit de wind kan blijven zitten.
Oud 19 juli 2004, 15:21   #71
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik reageer hiermee enkel op de uitspraken van sommige sp-a kopstukken die Freya steevast tot de "grote lichten" van de partij rekenen... En deze "promotie" zou voor haar wel eens lelijk kunnen uitpakken: "werk" is immers allerminst een softe portefeuille waar je grotendeels uit de wind kan blijven zitten.
Da's waar. Je kan de portefeuille die ze nu had en die die ze nu zal krijgen ook niet echt vergelijken. De eerste ws idd. "soft", deze nu "hard". We zullen zien of kwaliteit komt bovendrijven.
Oud 19 juli 2004, 16:20   #72
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Fientje Moerman is van VLD en heeft andere bevoegdheden. Ik zou dus niet weten hoe ik de punten van Freya moet aftoetsen aan haar website. In ieder geval: de feiten zijn er en die zijn klaar en duidelijk!
Zoals je liet doorschemeren weet je er niet veel van. Nooit over verdeelde bevoegdheden gehoord en je hebt niet een de moeite gedaan om op de andere site te kijken; Vooringenomenheid . Zo onder de indruk van haar benen

Laatst gewijzigd door tabufferkwa : 19 juli 2004 om 16:20.
Oud 19 juli 2004, 16:23   #73
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat ze er heel enthousiast en met veel goeie wil ingevlogen is... maar de prijzen worden aan de meet uitgedeeld. Het lijstje staat vol met dossiers die Freya heeft opgevolgd en waar een aantal verdienstelijke intenties zijn geformuleerd. Het ziet er allemaal veelbelovend uit, maar laat ons eerst de resultaten eens afwachten.

Sommige van die "realisaties" zijn niet eens van haar

Qua werk heeft zij zelf ooit maar 1 jaartje op het stadsbestuur gezeten in Gent, dank zij papy. Voor de rest heeft ze nooit een echte job gehad... dus ze zal er zeker veel verstand van hebben
Oud 19 juli 2004, 16:24   #74
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Zoals je liet doorschemeren weet je er niet veel van. Nooit over verdeelde bevoegdheden gehoord en je hebt niet een de moeite gedaan om op de andere site te kijken; Vooringenomenheid . Zo onder de indruk van haar benen
Ik denk dat ik er meer van weet dan u. Maar da's nie belangrijk. De verdeelde bevoegdheden, idd. En ik ben niet vooringenomen, maar haar site was niet bereikbaar (later mss.)
Oud 19 juli 2004, 16:25   #75
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Sommige van die "realisaties" zijn niet eens van haar

Qua werk heeft zij zelf ooit maar 1 jaartje op het stadsbestuur gezeten in Gent, dank zij papy. Voor de rest heeft ze nooit een echte job gehad... dus ze zal er zeker veel verstand van hebben
Da's pas vooringenomenheid. Ze was trouwens langer dan 1 jaar schepen in Gent hoor.
Oud 19 juli 2004, 16:35   #76
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Da's pas vooringenomenheid. Ze was trouwens langer dan 1 jaar schepen in Gent hoor.
Wie sprak er over schepen? Jij. Ik sprak over een job. Denk dat je nog wat moet bijleren hoor of naar juiste bronnen gaan zoeken

Heb je nu al eens die site gaan bekijken en versta nu wat meer?
Oud 19 juli 2004, 16:51   #77
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Karel De Gucht minister Buitenlandse Zaken ??

Onvoorstelbaar toch hoe dat uiteindelijk de dingen uitdraaien :

Ons Kareltje zal voortaan zijn stem in het buitenland kunnen uitbrengen terwijl dat een buitenlander volgens zijn persoonlijke idealistische beelden hier geen recht mag hebben om zijn stem uit te brengen

Laatst gewijzigd door neruda : 19 juli 2004 om 16:51.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 17:00   #78
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Karel De Gucht minister Buitenlandse Zaken ??

Onvoorstelbaar toch hoe dat uiteindelijk de dingen uitdraaien :

Ons Kareltje zal voortaan zijn stem in het buitenland kunnen uitbrengen terwijl dat een buitenlander volgens zijn persoonlijke idealistische beelden hier geen recht mag hebben om zijn stem uit te brengen
Zeer hoogstaand niveau....
Oud 19 juli 2004, 17:02   #79
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeer hoogstaand niveau....
Bedankt schat
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 17:24   #80
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Bedankt schat
Denk dat ge aan het verkeerd adres zijt.
Hier
http://www.ps.be/index.cfm?R_ID=1035&Content_ID=-211799
en klikken op entrez
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be