![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een audenthieke vinyl versie van dit album:
![]()
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() op naar het museum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De MB Pro, nie de vent hé ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 oktober 2013 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Véél geld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sint gaat dit niet graag horen:
eventuele .... Afschaffing van de sint komt de industrie niet ten goede !! En trouwens , belachelijk om de piet & sint aan te vallen , laat kinderen genieten van hun kindertijd !!!! Ik wil een broodje spek met een beetje mosterd erbij ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Anno 2004 heeft elke Piet een eigen taak in de logistiek. Zo zijn er onder andere zeer algemene Inkooppieten, Inpakpieten, Magazijnpieten en Transportpieten. Daarnaast kent men ook bijvoorbeeld de Hoofdpiet, de 'Huispiet' en de 'Paardenpiet'. De welbekende Wegwijspiet is in 2005 na 24 jaar trouwe dienst met pensioen gegaan.
en Eno de forumpiet |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kilootje Tuber Magnatum
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() een goede IDE of sata schijf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Iets anders moet ik niet hebben. Toch bedankt Sint, schijnheilige zijnde. -------------------------------------------- Moeder vraagt aan zoontje van 3 jaar: Wel ventje, wat moet je hebben voor uwe Sinterklaas dit jaar? Zoonlief op zijn beurt Ne GSM!!!! De geschrokken mama Een GSM, wat ga je daar mee aanvangen??? Zoontje langs zijn fijn neusje weg: Mee naar mijn lief bellen Ma!!! 3jaar!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De AMG S65 ziet er niet mis uit: http://www.autoweek.nl/nieuws/25537/...cedes-s-65-amg. Hij kan alleen niet door de schoorsteen...
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie weet kan hij z'n lief nog trakteren op ne cinema... Straks is die 4 jaar en weet hij nog niet hoe hij met geld moet omgaan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zijn het al allemaal SSD's (SATA SSD of PCI Express SSD, snelste maar tevens ook de duurste) Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naakte vrouwen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een lekker wijf.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel sneeuw die hééééééééél lang blijft liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |