![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
Appartementsblokken volgestouwd met militair materiaal en terroristen natuurlijk.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 22 november 2012 om 23:53. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Het is nochthans eenvoudig te begrijpen : Kijk op de kaart, en kijk naar het bevolkingsaantal. Heel Gaza is burgerbevolking.
|
|
|
|
|
|
#64 | ||||
|
Parlementslid
|
Citaat:
En hoe gaan de dingen nu? Awel, alstublieft, het complete overzicht van verkiezingswaarnemingen waar het Carter Center over bezit. http://www.cartercenter.org/news/pub...n_reports.html Voor Palestina vinden we 1 recent artikel terug: http://www.cartercenter.org/news/pr/...ry-102112.html Citaat:
Citaat:
Verder beschrijft het artikel hoe Hamas zowat alle polls geboycot heeft, bewerend dat Fatah, die trouwens vrede wil met Israël, afspraken niet nakomt. Welke dat zijn, wordt nooit op ingegaan.
Laatst gewijzigd door Nexer : 22 november 2012 om 23:57. |
||||
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Dat zal dan wel, maar de balans weegt toch zwaar door in het nadeel van de Palestijnen/moslims. Het is hun 2e natuur. En als ze even tijd hebben vechten ze ook onder mekaar. Ben je dat even vergeten ?
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
uit louter 'zelfverdediging' tegen het 'militaire' materiaal keukenmes en deegrol konden de Israelische para's enkel nog een bloedbad aanrichten. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeker treffend vergelijkbaar met WO II.
|
|
|
|
#69 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Blijkbaar wel, ja. Hier kan je een interessant artikel vinden.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...erine-legt-uit |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op dit moment beweer ik dat in de Gaza strook alleen vrouwen, meisjes en jongetjes te klein om een AK47 te dragen geen vrijheidsstrijders zijn.
|
|
|
|
#72 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
En u wilt bewijzen hiervan? Geschreven of videobeelden? Dan moet u maar eens de ingestorte gebouwen gaan afzoeken. En dan hebt ge zo mensen gelijk gij, die de kant van het "slachtoffer" kiezen, in poging er sympathiek uit te zien. Die dan rond lopen roepen zo van "haha, ge kunt het niet bewijzen". Ze gaan dat zo vooral aan de grote klok hangen. Wacht maar binnen een paar 10tal jaar. Dan zal het plots uitkomen bij historisch onderzoek. Zo gaat het altijd. http://www.thegatewaypundit.com/2012...our-dad-video/ Kijk eens aan. Kleine meid wil een martelaar worden net als haar vader. Wat zijn die Hamas jongens toch sympathieke gasten.
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
Klopt, en er zijn er hier op het forum die daar een extra zintuig voor hebben ontwikkeld en die dat direkt ontdekken. Straffe kost. Ik zat mij al een hele tijd af te vragen wie die Rode Maarschalk was en blijkt dat nu dezelfde haatbaard te zijn als die in mijn onderschrift.
|
|
|
|
|
|
#74 | |||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Best een tegenspraak van dat ander artikel.
Laatst gewijzigd door Nexer : 23 november 2012 om 00:13. |
|||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Nogmaals, het lijkt een mooi bestand, met mooie voorwaarden. Laat ons hopen dat beide partijen zich aan het bestand houden, zodat de burger niet opnieuw het slachtoffer wordt van een aggressief haat beleid- langs beide kanten. |
|
|
|
|
|
|
#76 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die van Atmosfere, of de mijne?
Ik kan je garanderen dat de mijne een stuk realistischer is. Al was het maar de lichamelijke capaciteiten van de door mij gespecifieerde groepen. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 november 2012 om 00:16. |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
ik had uw "Ochja, ik vergis mij" als sarcastisch geinterpreteerd, zeker na de zinnen van het einde van uw post ... feit is, dat Hamas wel degelijk democratisch verkozen werd. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hitler was ook democratisch verkozen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 november 2012 om 00:22. |
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Citaat:
Dat er jammer genoeg andere politieke motieven meespelen, geef ik zeker toe. Het zou al helpen dat Europa en de VN eindelijk eens hun verantwoordelijkheid opnemen... |
||
|
|
|
|
|
#80 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: