![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 21 juli 2004 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Ik pas die functie voor de negeerlijst niet aan, sorry maar ik ben niet gek en wel om meerdere redenen.
Als jij iedereen op de negeerlijst zwiert kunnen we net zo goed een aparte sectie openen voor jou alleen ... Daarnaast heb ik ook serieuze twijfels of ik dit werk wel moet doen voor één gebruiker (een gebruiker die mij vanalles en nog wat aansmeert dan) Voorlopig komt het er dus niet ![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Ten andere, van de 4.500 geregistreerde gebruikers, heb ik er op dit ogenblik amper 35 in mijn negeerlijst zitten. Blijven er nog 4.465 over om mee te debatteren. Dat valt dus allemaal nog best mee. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 21 juli 2004 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zal je dan toch maar niet negeren, aangezien ik zelf voor 100% vrije meningsuiting ben, en ik kan ook een paar extreemlinkse posts per dag verdragen.
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() zeg eens jeroen hoe zit het eigenlijk met persoonlijke aanvallen en negationisme ?
Er zijn er hier een tweetal die qua lasterlijke aantijgingen toch ook wel erg ver aan het gaan zijn |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() PS: ook dank voor de negeeroptie, die werkt uitstekend in geval van overlast of onmodereerbaarheid!
|
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou het beter niet doen, maar indien je absoluut je beklag wenst te doen over racistische schrijfsels op dit forum had je er toch echt wel 'betere' kunnen vinden, niet?!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||||
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Racisme is dacht ik : zijn ras beter vinden dan een ander ras.
Elk mens heeft het in zich om zich beter te voelen dan iemand anders. Dat zie ik elke dag overal om me heen. De mensen die dit naar het ras projecteren zijn racisten. Wees alstublieft eens een beetje verdraagzaam, racisme, het zich beter voelen dan iemand anders is gewoon iets puur puur menselijk. Het is de baas die zich beter voelt dan de persoon onder hem, het is de buur die zich beter waant omdat hij een dikkere auto heeft, het is de anti racist die zich beter waant dan de racist, het ben ik die probeert begripvol en doordacht te zijn en daarbij vind dat mensen die racisme willen volledig bannen op een forum het eigenlijk allemaal toch niet door hebben, .... . Ieder mens voelt zich wel eens 'verheven'. Let op ik keur het ook niet goed maar zie het voor wat het is en zie geen verschil tussen iemand die me het bloed van onder de nagels haalt door irrelevante Marokkaan slaat bejaarde artikeltjes te posten elke keer hij die in de krant leest of iemand die bij elk woord Marokaan of Vlaming begint te roepen dat het godslasterlijk racisme is. Voor mijn part mag iedereen zeggen en denken wat hij wil! Gelijk hoe grof. Zo was er hier eens iemand die een site waar pedofilie voor een stuk wordt goedgepraat -hier linkte. Wel ik ben nog al redelijk rap gestopt met lezen net zoals ik het boek Lolita niet heb uitgelezen dat ik bij de morgen had gekocht. Ik ga die site niet hacken en ik ga dat boek niet verbranden. Wanneer ik bij ons in het dorp al die gesluierde vrouwen zie lopen en de jonge Turkse meisjes die 13 14 jaar worden binnenshuis zie verdwijnen voel ik soms ook iets van weerzin, maar dan denk ik aan mijn Turkse collegas en vrienden, hoe de een deed wat zijn ouders verlangde en met een Turkse trouwde met kapje en zijn broer dit niet doet en met iemand van hier samenwoont en de wil van zijn ouders trotseert. Ik ben er vrij zeker van dat diegene die met de Turkse trouwt zijn eigen dochter de vrijheid zal laten om te kiezen wie ze wil. Dat is waar het om draait. En piano en consoorten die zo onverdraagzaam zijn als maar zijn kan, zijn gewoon water op het vuur en bereiken het tegendeel van wat ze eigenlijk willen. Laat iedereen denken en zeggen wat ze willen. De gedachten zijn vrij. |
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() Racisme? Soms precies nogal goed verborgen en vermomd!
Laatst gewijzigd door SkunkAnanda : 21 juli 2004 om 21:35. |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Om Ayn Rand nog maar eens te citeren: "Racisme is een kwaad, irrationeel en een moreel verachtelijke doctrine - maar doctrines moeten niet verboden worden of door de wet worden voorgeschreven. Net zoals we de vrijheid van meningsuiting van een communist moeten beschermen, hoewel zijn doctrines kwaadaardig zijn, moeten wij het recht van een racist beschermen om zijn eigendom te gebruiken en te verhandelen. Privaat racisme is niet een juridische, maar een morele zaak - en kan alleen bevochten worden met private middelen, zoals een economische boycot of sociale uitsluiting." (The Virtue of Selfishness (1963) New York: New American Library, p. 134
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat gij mensen beschuldigt dat lijkt me nogal verdacht als ik uw agressie zoal zie. Nie echt geloofwaardig, man. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=3] "Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert" "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd" "Maar zoals gewoonlijk hebben de joden weer niets uitgelokt"[/size] Natuurlijk als er daar niets fout mee is dan moet men ook niet oerbang zijn dat er gevolgen van komen. Dus geen vuiltje aan de lucht. 8)
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] Laatst gewijzigd door tabufferkwa : 21 juli 2004 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() niet echt skunk , maar als je voor anti semiet /nazi gehouden wordt omdat je wat terechte kritiek uitte, dan ge je volharden in je kritiek he...
Je bent hier idd nog niet lang , anders zou je beter weten. wie weet, anders had ik allang misschien niet meer over het midden oosten aan het discussieren geweest maar over de nieuwe regering. maar als andere toevallig (2 joodse ) forummers je zeggen dat JIJ niet mag zeggen of anders.... tja dan volhardt je als vlaming toch ? vrijheid van meningsuiting zolang het niet strafbaar is , is toch een basisrecht of niet ? als je het niet eens bent, kan je met argumenten afkomen en dan kan je een punt maken. als je enkel persoonlijke aanvallen lanceert, dreigt en scheldt , beklemtoon je alleen maar je onmacht he... de post hierboven bewijst het nog maar eens mooi ! die zinnen zijn uit hun context gerukt /bij elkaar geplaatst EN ZE VERSCHILLEN DUS MET HET ONDERSCHRIFT ....maar dat is dus de zoveelste leugen ![]() die geweldige aktie laat maar komen !!! ik verwacht vol spanning je dagvaarding ....
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 21 juli 2004 om 22:01. |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Twee partijen die elk één kant van de medaille bekijken en mekaar verwijten dat ze aan de andere kant staan en enkel hun zienswijze voor ogen hebben.
De medaille noemt "vrije meningsuiting" en iedereen ziet dat zo aan zijn kant, maar toch heeft men enkel intollerantie over voor de zienswijze van de andere. En zoals gewoonlijk hebben de hardste schreeuwers het slechtste zicht op het geheel. Mijn respect voor de moderatoren ! Houden zo !
#76 |
Minister-President
|
![]() inderdaad de moderatoren doen dat niet slecht ...
als je ze om uitleg vraagt, geven ze die meestal ook. en daar kan iedereen wel mee leven, buiten de occasionele uitzondering |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() Bruut gij hebt precies geen al te beste reputatie hier, en als ik uw post hier zo zie dan is het precies alsof 'you've got too much to answer for' - zoals men dat in proper Engels zegt.
Ik wist niet dat men de forummers hier in joodse of niet-joodse categoriën bestempelde, uw zinneke "maar als andere toevallig (2 joodse ) forummers je zeggen dat JIJ niet mag zeggen of anders" zint mij namelijk niet veel... doe dus voor mij geen moeite om me te overtuigen. Ik lees zelf wel wat ik wil. PS: ge zijt een zwakkeling én een onnozelaar als ge, omdat ge wat weerstand vindt op uwe weg, gaat verharden en radicaliseren in uw mening, zo gelijk een AEL of een VB! geen haar beter zijt ge dan. Uw post wijst dat zelf uit. Ocharme toch. Laatst gewijzigd door SkunkAnanda : 21 juli 2004 om 22:08. |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Bruut neemt het op voor de arme Palestijnen 8) , blijkbaar.
#79 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
me vergelijken met het AEL /BLOK is voor diegenen die hier al langer zitten , wel heel erg grappig... ik moet ook zeggen dat je inhoudelijke respons erg indrukwekkend is. Ik zit hier ook niet om je te overtuigen noch om sympathie te winnen, maar om inhoudelijk te discussieren, toch het opzet van dit forum. Als heel dit forum pro israel zou zijn en het dik in orde vindt dat de palestijnen zo verdrukt worden, zou ik NOG de moeite doen om hier te discussieren. Maar meer dan verwijten , dreigementen en persoonlijke aanvallen heb ik nog niet gekregen. en nee, daar win je geen argumenten mee
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 21 juli 2004 om 22:16. |
|
![]() |