![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij stelt zich de vraag naar de rechten van de niet-Joden, die op louter raciaal-etnische criteria worden uitgesloten van de rechten die Joden genieten. Wat zegt de Talmoed daarover?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij stelt zich de vraag naar de rechten van de niet-Joden, die op louter raciaal-etnische criteria worden uitgesloten van de rechten die Joden genieten. Wat zegt de Talmoed daarover?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God wist vanaf den beginne: de mensen zijn mijn betere wil. Daarom heeft ie ze ook geschapen. Zelf was ie een ouwe zeurkont..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ene zekere Erich von Däniken zag de Goden zelfs als kosmonauten.
God en geloof of geloven in ... Ikzelf heb respect voor elkeen zijn/haar geloof in wat dan ook. Als men mij hun denkpiste of geloof gaat proberen op te dringen dan heb ik er wel een probleem mee. In een discussie grapte ik al wel eens dat ik denk dat de Bijbel bvb geschreven is geweest door de Herman Brusselmans van die periode. Mythen & Sagen daar was ik vroeger ook wel fan van, maar dat waren dan ook heerlijke verhalen. De Bijbel: In den beginne was er niets en dat is uiteindelijk ook nog ontploft ... Eet Freud blijf Jung ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |