Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2012, 20:54   #61
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat komt er in elk geval dicht bij in de buurt. Ik geloof eerder zoals ik al gezegd heb in een reeks gebeurtenissen die duidelijk het begin van het einde zijn. Wanneer en hoe daar heb ik geen idee over.
Er is niets dat in die richting wijst. Echt niets.

Citaat:
Een goede gezonde twijfel kan nooit kwaad.
Toch wel, want zo kun je aan alles twijfelen, tot aan je eigen naam toe. Je moet af en toe eens een standpunt durven innemen.

Citaat:
Zijn er hier misschien mensen op het forum die echt denken dat als er morgen, overmorgen of weet ik wanneer echt een asteroide of weet ik wat in een collision course op de aarde afstevent (wat toch in het verleden reeds ettelijke keren gebeurd is) dat de media dat grif gaat toegeven ?
Het spijt me, maar ik geloof niet in wereldwijde doofpotoperaties van de media. Als de Russen iets verzwijgen zullen de Amerikanen het wel verklappen, en als de Chinezen iets verzwijgen zal Japan wel klikken etc.

Citaat:
Dan pas beginnen de echte doofpotoperaties en zullen alle wetenschappers in het belachelijke getrokken worden en zal er dik van geprofiteerd worden van het feit dat het hier op 211212 ook op een sisser is uitgedraaid.
Een komeet die de Aarde nadert is, in tegenstelling tot het Maya-gezwam, een zéér realistisch scenario.

Ik zie dus niet in waarom wetenschappers belachelijk gemaakt zouden worden indien zij zouden opperen dat een bepaalde komeet de Aarde zou kunnen raken.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 20:12   #62
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Nogal overduidelijk dat alles zal in het werk gesteld worden om er voor te zorgen dat er geen massahysterie zou ontstaan.

Ik snap niet dat je daar durft aan twijfelen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 21:12   #63
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nogal overduidelijk dat alles zal in het werk gesteld worden om er voor te zorgen dat er geen massahysterie zou ontstaan.

Ik snap niet dat je daar durft aan twijfelen.
Ik heb nooit iets anders beweerd.

Maar een meteoor die de Aarde nadert, is en blijft een realistisch scenario. Dat de overheid een dergelijk potentieel scenario zo lang mogelijk verborgen houdt, is een mogelijkheid - geen zekerheid, mogelijkheid - die ik nog ergens kan begrijpen.

Niemand weet immers hoe de bevolking zal reageren. Dat kan gaan van totale gelatenheid tot wereldwijde chaos.

Persoonlijk denk ik niet dat men zo iets lang kan verzwijgen. Er moet maar één geleerde zijn die op een ernstige manier aan de alarmklok luidt om de bal aan het rollen te brengen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be