![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie dus niet in waarom wetenschappers belachelijk gemaakt zouden worden indien zij zouden opperen dat een bepaalde komeet de Aarde zou kunnen raken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Nogal overduidelijk dat alles zal in het werk gesteld worden om er voor te zorgen dat er geen massahysterie zou ontstaan.
Ik snap niet dat je daar durft aan twijfelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar een meteoor die de Aarde nadert, is en blijft een realistisch scenario. Dat de overheid een dergelijk potentieel scenario zo lang mogelijk verborgen houdt, is een mogelijkheid - geen zekerheid, mogelijkheid - die ik nog ergens kan begrijpen. Niemand weet immers hoe de bevolking zal reageren. Dat kan gaan van totale gelatenheid tot wereldwijde chaos. Persoonlijk denk ik niet dat men zo iets lang kan verzwijgen. Er moet maar één geleerde zijn die op een ernstige manier aan de alarmklok luidt om de bal aan het rollen te brengen. |
|
![]() |
![]() |