![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ja, dat klopt ook ergens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We kunnen ook ons huis nog gauw opleven, zodat er niets meer overblijft voor onze jonge egoïsten. Giserke of die ouwen erbij zitten, niet op het spitsuur, die bussen rijden toch en kosten evenveel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente krijgen zelfs alle bewoners van het plaatselijke rusthuis een gratis abonnement! Niet dat die mensen het niet zouden mogen krijgen ALS ze het gebruiken, maar dit is toch een volledige nutteloze kost voor al degenen die nog amper uit hun kamer komen. En zo zijn er ook vele oudere mensen niet wel nog thuis wonen maar zeker geen jaarabonnement op de tram nodig hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2012 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze moeten maar een échte babysitter vragen en goed betalen, geen aalmoes hé ! Als ze toch komen mooi praten, zeggen we dat we die avond naar toneel/film gaan. Met de bus. cadeautjes hebben ze niet nodig: ze verongelukken nu al in al hun speelgoed. we kunnen 5 X per jaar grote reizen doen en genieten v.h. leven. We hebben er genoeg voor gewerkt (en belastingen betaald). hun tuin kunnen ze zélf onderhouden. sneeuw ruimen op hun voetpad ? Veel te gevaarlijk voor die ouwe rukkers. Enz... Laatst gewijzigd door Boduo : 22 december 2012 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De welgestelde 65 plusser neemt dan de bus omdat de welgstelde 65 plusser de parking te duur vindt. De welgestelde 65 plusser neemt dan de bus omdat de welgestelde 65 plusser te ver moet lopen van parking naar centrum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zo'n geval - man en vrouw werkloos. - twee kinderen op kot in Leuven - Krijgen extra kindergeld - Krijgen een fikse korting op de huur van het kot. - krijgen een fikse korting op het inschrijvingsgeld - krijgen een fikse korting op het aan te kopen of te huren lesmateriaal. - krijgen een fikse korting op het openbaar vervoer. - krijgen voor de kinderen een studiebeurs Waarom zouden deze mensen nog werken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zit duidelijk weinig of nooit op een (gewone) bus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IEDEREEN die z'n auto parkeert aan het station, rijdt, samen met z'n passagiers, allemaal gratis heen & terug naar het centrum of om het evenwaar op het grondgebied van Brugge-Zeebrugge. Om bv te gaan kijken naar het grootste schip ter wereld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Regelmatig worden de lijnen geavalueerd. Indien er twee bussen op dezelfde lijn rijden op tijdstippen die zeer kort bij elkaar liggen, en er wordt vastgesteld dat er weinig volk opzit, dan wordt één van deze bussen afgeschaft. Deze controle doen ze steeds in september - oktober. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft ontdekt dat de kostendekkingsgraad bij De Lijn veel te laag ligt in vergelijking met de ons omringende regio's. Vlaanderen heeft aan De Lijn gezegd dat de kostendekkingsgraad omhoog moet. Ik begrijp niet hoe De Lijn dit kan verwezenlijken met gratis abonnementen die Vlaanderen zal betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit inderdaad weinig op de bus omdat het openbaar vervoer in het platteland te wensen overlaat.
Ik zie wel steeds dezelfde mensen op de bus stappen om naar Hasselt of Genk te gaan. Als ik dan in Hasselt of Genk rondloop, zie ik dezelfde mensen op hun gemak een taske koffie drinken in een zaak waar ik het me niet kan permiteren om een koffieke te gaan drinken, wij zoeken altijd een zaak op buiten het centrum. Minder druk, even lekker en veel goedkoper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle Vlamingen betalen hiervoor. De Walen die een TEC kaart hebben mogen ook gratis op ONZE bussen. Als dat niet solidair is. |
|
![]() |
![]() |