![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/in...0208195903.htm Om dan meteen alle ambtenaren op dezelfde hoop te gooien? Dat zou dwaasheid zijn. Maar dat gezegd zijnde, terug on topic... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Spijtig dat er niet meer mensen beseffen welke Verandering hen te wachten zou staan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het nepargument van liberaal-rechts als is kritiek op het gefoefel vanwege zelfstandigen en ondernemers met de belastingen ingegeven door jaloezie gaat niet op. Frauderen is stelen. Wie steelt, is een dief, punt uit. En daar wens ik niet aan mee te doen; ik wens wel dat criminaliteit bestreden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste zelfstandigen en actieve burgers hebben al lang door waar het beleid van de Ø-VLD naar toe voert hoor. Of zoals Bart de Wever het stelde: wij zijn nog geen marxistisch land, maar we zijn toch al over halfweg met de belastingsdruk van meer dan 50%.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de West-Vlaamse textiel-ondernemers hebben laten weten dat hun productie van hangmatten dreigt te kelderen als Di Rupo van de macht wordt verdreven.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zever- en schuimproductie is in vele Vlaamse huiskamers in stijgende lijn sedert een jaar... Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 december 2012 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoveel ontbaatzuchtigheid en maatschappelijk bewustzijn dient toch beloond te worden.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, wees toch eens niet zo kortzichtig. Zonder die ondernemers was jij nu boerenknecht ofzo. Simpel volk die zo denkt zoals jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zal een diepe buiging maken telkens ik een ondernemer passeer.
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen klasseert u ongetwijfeld legale constructies als fraude... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |