![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gehoord wel maar als ze invloed willen uitoefenen op de macht moeten ze maar opkomen met een eigen partij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() En de rest van het verhaal Giskerke ? Wat dacht je van het stuk waarin het Vlaams Blok als eerste partij een voorstel tot motie had ingediend over de splitsint van BHV en dat dat voorstel door alle partijen van tafel werd geveegd ?
En dan op het ogenblik dat het Blok (na het arrest van Gent) inderdaad buiten stond te protesteren raprap wel een motie indienen (die niet op de agenda stond trouwens) en dan later zeggen : zie eens ze waren niet eens daar das een beetje goedkoop he giserke.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De laatste keer heeft het Blok zich zelfs onthouden! Ge moet maar kunnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() hebt ge het nu nog altijd over de Antwepse gemeenteraad Giserke ?
Over die motie die gij der bij hebt gesleurd om het Blok in een slecht daglicht te stellen ? Want ik wist niet dat over het wetsvoorstel en de splitsing van BHV beslist werd in de Antwerpse gemeenteraad.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Of moest men wachten tot het Blok zich verwaardigde terug te komen na haar staaltje zelfmedelijden alvorens een motie te behandelen? Wie een vergadering verlaat moet achteraf niet komen klagen over wat er beslist werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Heeft de VU en de NVA met die voorstellen toen trouwens voorafgaand overleg gepleegd giserke met het Vlaams Blok en als het belang van Vlaanderen vooraan staat : waarom dan niet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik weet niet wat er moet overlegt worden over BHV splitsen ja of nee Laatst gewijzigd door giserke : 23 juli 2004 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Sorry Zorroaster, als er iets niet op de agenda staat omdat de andere partijen het geweigerd hebben om het erop te zetten en dan op het moment dat het Blok buiten gaat om te protesteren het wel stiekem op de agenda zetten en raprap goedkeuren dat is belachelijk. Als gij dat wilt goed praten doe gerust.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die stemming was een geagendeerd punt en geen varia punt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 23 juli 2004 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
24 juni: De kamerkommissie voor Binnenlandse zaken wees gisteren het verzoek van het Vlaams Blok af het wetsvoorstel over de splitsing op de agenda te zetten. Alle Franstalige partijen, VLD, SPA en Spirit stemden tegen, CD&V onthield zich. Beste Vlaamse traditionele partijen, gelieve achteraf niet te komen klagen als het Vlaams Blok in Vlaams Brabant de grootste partij wordt na de volgende verkiezingen ... http://www.haviko.org/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() dat is DIKKE ZEVER. het agenda van de gemeente raad wordt altijd minstens 3 dagen voor de zitting vastgelegt. Dit is bij wet vastgelegt!
Die stemming was een geagendeerd punt en geen varia punt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
had ge de kieskring zo graag willen splitsen, dan hadde samen met het blok het parlement op stelten kunnen zetten, ... dan hadde misschien al veel verder kunnen staan, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
1. gij hebt hier in eerste instantie de motie in de Antwerpse gemeenteraad er bij gesleurd om aan te tonen dat het VB niets inzit met de splitsing van BHV. 2. Ik toon aan dat het verhaal dat gij vertelt maar een klein stukje van de waarheid is en ik zet het recht met de rest van het verhaal aan te vullen. 3. Na mijn rechtzetting begint gij plots over de kamer te praten. Ge liet daarmee goed zien dat mijn aanvulling een ander licht op de zaak wierp en dus begont gij over iets anders te praten. en om dat nog eens goed in de verf te zetten heb ik dat op mijn manier nog eens herhaald met een 'domme' vraag te stellen. Gij giserke zijt over twee verschillende zaken beginnen spreken he, niet ikke. En dat hebt ge gedaan omdat uw eerste zaakske niet erg koosjer in mekaar zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
en het zou echtig waar echtig en techtig den allerallerallereerste keer zijn in de geschiedenis van Belgie dat men een wet zou aanpassen om een bepaalde partij ne kloot af te trekken he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 23 juli 2004 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het agenda staat maar tot 23 juli en er staat enkel maar een zitting op van dinsdag 20 juli, dan nogop vraag van pieter decrem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, dit is een punt die niet kan in aanmerkingkomen voor 'hoogdringendheid' Heu waar heb ik het over de kamer? die quote is voor jakko niet van u |
|
![]() |
![]() |