![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge wilt schepenambten of mss wel heel de politiek liefst voorbehouden voor universitairen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() neen voor werkzoekende die hebben tijd om te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Uit interesse: waarom niet, als ik vragen mag? Is dat een wet, mag een advocaat geen handelszaak opstarten die niet kadert in zijn/haar opleiding ofzo?
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reken politici liever af op wat ze presteren dan op wat er op hun CV staat. Misschien is het gen slechte zaak om eens wat "vers" en nog niet door de particratie gecorrupteerd bloed in de politiek te krijgen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, en als ik zin en tijd heb zou ik je die wel eens kunnen geven....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 10 januari 2013 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ook al is het misschien een poging tot stemmen trekken, anderen doen dat al jaren. Hiervoor moet ik Bartje een pluim geven. Liever een moslima dan een overgelopen VB-er zal hij gedacht hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik snap dus niet waarom het nu zoveel erger zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb totaal niets tegen dat meisje als meisje,ik heb totaal niets tegen een broodjesverkoopster als verkoopster. Maar wat niet kan ( volgens mij) is iemand zomaar en bijna via een loterij schepen maken van Antwerpen en welke voor haar aanstelling nog nooit met politiek in aanraking was gekomen, uitgezonderd het leveren van broodjes aan het NVA secretariaat achter de hoek. Zelf was ze zo eerlijk te melden dat ze er niets van af wist en nog alles moest leren. Hoeveel zitten er dan in dat Vlaams parlement nog te leren ???? ( iK DENK ALLEMAAL) Dit lijkt mij zo een trekje van de Vlaams Nationalisten. Toen het Blok plots een massa overwinning had waren de verkozenen ook allemaal leerlingetjes en moesten in de leer gaan bij FDW " Ik, FDW, leider van het 1000 jarige oppositie rijk ........" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groen had zelfs een Vlaams parlementslid dat nog niet eens wist dat je na een stemming niet meer mag tussen komen/interpeleren. (BHV) Laatst gewijzigd door daiwa : 10 januari 2013 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |