![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kinderen leren ongelooflijk snel taal en taalgebruik van 'vriendjes' en juffen. Wel, gratis is veel gezegd. Het onderwijs is natuurlijk niet zo gratis als in de wet wordt voorgehouden maar kom. Niet zo goed gestelde autochtonen brengen kinderen ook naar de kleuterschool juist omdat ze anders een leerachterstand t.o. de anderen hebben. De oorzaken van het gebrek aan interesse hiervoor bij een belangrijke groep allochtonen ligt ergens anders. Niet alle groepen allochtonen hebben daar trouwens problemen mee... Dus de oorzaak van de problemen (nee ik doe het niet!)van deze niet nader genoemde groep heeft een gelijkaardige oorzaak als het feit dat net leden van deze groep op latere leeftijd problemen maken over les krijgen van vrouwen, weigeren te leren over de evolutietheorie en met afstand de meeste spijbelaars leveren... Mocht u denken deze groep te kennen en een ah, ja gevoel krijgt bij het lezen van voorgaande alinea's... dan komt dat dus niet door mij maar door de groep die u toevallig in gedachten hebt. Best mogelijk dat het een andere is dan degene die ik bedoel dus... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat ze terug beginnen trainen, om op scherp te staan. Mentaal en fysiek. Het wordt tijd dat ze elkaar terugvinden als sociaal wezen en als sociaal-politiek collectief. Er is werk aan de winkel!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Bier drinken maakt niet dik. Het is niet bewegen dat dik maakt. ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En véél bier drinken?
Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 januari 2013 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fuck Groen Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd. (Ook voor andere redenen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Que???
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik denk dat ze bij groen eens wat loctite aan hun vijzen moeten doen misschien komt er dan nog iets zinnig uit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad , want .... zolang er onderling geen eenheid is / bestaat , ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burgemeester
|
![]() je suis - tu suis - il suis... voila, geslaagd. Heeft bij die marokken ook 20 jaar gewerkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat een fAutje in uw zin
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt waar !!
![]()
![]() |
![]() |