![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets met Vlamingen te maken, maar wel met dat die partij walgelijk is. Een sticker van het NVA zou zo'n reactie niet uitlokken en dat is een redelijke partij die voor de Vlamingen opkomt. En als Rob Klop mag kloppen (met goedkeuring van het VB) dan mogen de anderen dat ook doen. Dank u wel, Vlaams Blok!!
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, je voorgekauwde leugens (ben jij het alter ego van advokaat-kapitalist Geert Cool?) komen niet zo goed over ![]() Herbegin nog eens en doe nu je best ![]()
Laatst gewijzigd door Betweter : 25 juli 2004 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() die gast kan beweren wat hij wil zoals de vrouw in frankrijk die ook alles verzinde, dus
wat kranten schrijf is niet betrouwbaar en kan ook blokker zijn die slachtofferrol spelen of zich liet afslaan om vreemdeling slecht te maken |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De blokbuster poppetjes zijn weer aan het dansen, met hun oogjes toe bij het lezen en hun oortjes afgestopt bij het luisteren zingen ze luid "onze hovaardigheid siert ons!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Moet er nog zand zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kl**tzak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() de starter van deze verzinsels is rechts volgt hier profiel :
Vicky Laatste Activiteit: Vandaag 17:39 Offline Voeg Vicky toe aan je Vriendenlijst Voeg Vicky toe aan je Negeerlijst Handtekening " Aan de ijver waarmee iemand manifesteert dat hij links is, kan ik vermoeden hoe erg rechts zijn stamboom was " Anton van Wilderode ook bron wordt verwezen naar de antwerpse blokkrant gazet van antwerpen waar iedereen in antwerpen weet dat de redactie vlaams blok is dus geloofwaardigheid is 0.0% blokkers moeten weten eens ze gekend zijn nergens meer ter wereld veilig zijn en ook hun familie, dat is de tol voor hun gedrag en racisme... Laatst gewijzigd door Black Girlke : 25 juli 2004 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Black Girlke Zoals u schrijft leven we nu in oorlog.Dit verklaart u nu toch .Dus ieder allochtoon die ik niet betrouw zal ik doden.Want ik vermoed dat u in de naam mag spreken van ieder allochtoon.En wees gerust met doden heb ik geen enkel probleem
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
luisteren zoals Guderian en C° , ik zeg gewoon dat extremisten gehaat zijn en jullie daar de prijs voor gaan betalen en niet enkel door de vreemdelingen , maar door uw vlaamse medeburgers... het links verzet o.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij dommerik zijn.
Hoe kunnen ze nu weten dat allochtonen dit gedaan hebben omwille van die sticker, als zij niet weten wie ze zijn? Hebben die vreemdelingen dan aan het slachtoffer gezegd dat het precies daarom was? Ik heb daar mijn twijfels over. Misschien heeft het slachtoffer hun zus beledigd of zo. Of misschien droeg hij een kruisje om de nek of had hij per ongeluk recht in hun ogen gekeken of zo. Je weet wel, de gewone dingen. Ik heb mijn twijfels bij het stickerverhaal, dat heb ik nu nog nooit gehoord. Maar het zou natuurlijk wel kunnen. Het zou dom zijn om die mogelijkheid uit te sluiten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2004 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Betweter ze zijn laf.Gemaskert of met velen
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Weet maar al te goed ik geen probleem heb met openlijk toe te geven dat ik een Vlaams Blok-militant ben en als er dan mensen zijn die geweldadige acties tegen mij wensen te ondernemen dan mogen ze dat gerust doen, en als dat ook daadwerkelijk zou gebeuren dan zorg ik ook dat dat aan de grote klok wordt gehangen, speelt enkel maar in ons voordeel en in jullie nadeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() inderdaad onzin, en al die vlamingen met die vlaggen bij wielrennen, daar geburen dat toch nooit , neen, er is altijd een reden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() veel allochtone werken bij post en bij sorteercentrum bank en zo veel namen weten en op de lijst komen, lid van Blok zijn is niet ongevaarlijk, ook veel fototgraaf met kleine camera op NSV betoging voor de arciefen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |