![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Laatste persmededeling van Fervent Nationaal rond deze problematiek:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 5 augustus 2004 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, proficiat!
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Allemaal ferm bedankt. Het heeft me enige slapeloze (e-mail)nachten bezorgd, maar ik ben uitermate blij met het behaalde resultaat.
Ik denk dat die oud-strijders en oorlogsinvaliden nog veel gelukkiger zullen zijn. Zoiets maakt politiek actief zijn nog zoveel mooier!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Deze top bestaat reeds moderator.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=18574 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Dit is niet de verdienste van het Fervent Nationaal.
Onze federale parlementsleden hebben nooit een e-mail ontvangen. Kan u het tegendeel bewijzen Rudy Van Nespen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoef jou niks te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Tja, ik kan er ook niet aan doen dat gij niet de volledige thread van deze topic leest hé, Peter.
Dan had je waarschijnlijk de tekst van de e-mail, die naar alle parlementsleden verstuurd is, gelezen evenals een reactie vanuit de CD&V. Maar ja, waten baten kaars en bril, wanneer de uil niet zien wil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overtuig de forumleden van mijn ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw ongelijk hoef ik niet te bewijzen, omdat dat al jaren een bewezen feit is!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle forumleden weten wat uw beweringen waard zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() "Actie van Fervent Nationaal houdt Rusthuis voor oud-strijders in Ukkel open."
Enige tijd geleden werd via de nationale media de sluiting van het rusthuis voor oud-strijders en oorlogsinvaliden in Ukkel aangekondigd. Dit omdat het rusthuis, volgens de beheerraad zwaar verlieslatend was. Fervent Nationaal was daar echter niet mee akkoord en begon direct aan een groots opgezette e-mailcampagne naar alle federale parlementsleden met de vraag om politieke druk uit te oefenen op de minister van defensie om deze sluiting alsnog tegen te houden. Gaandeweg vond onze actie de nodige steun bij zowel CD&V als VLD en vandaag maakte minister Flahaut bekend dat het rusthuis open blijft, zolang dat dat nodig blijft. Alle ontslagen, dewelke reeds werden uitgevoerd, zijn ingetrokken en de bewoners mogen verder blijven wonen in hun vertrouwde omgeving. Fervent Nationaal beschouwt dit resultaat als een goede stap naar een menselijk bestuur en wil langs deze weg iedere parlementair en uiteraard de minister bedanken, ook uit naam van de oud-strijders, voor hun wijze beslissing en de verleende steun aan onze actie. Fervent Nationaal wil ook via deze weg tonen dat “Sociaal Rechts” voor ons geen holle slogan is, maar een werkelijk strijdpunt, waarvoor wij ons 100% willen inzetten. Wij blijven dan ook steeds waakzaam en zullen in de toekomst meer acties ondernemen, telkens wij vinden dat het belang van mensen en de menselijkheid wordt opzij gezet voor minder belangrijke belangen." Beste Rudy, Ik vind het nogal rot om je vreugde zo bruusk te temperen, maar denk je nu werkelijk dat een toppoliticus als André Flahaut ook maar een fluit geeft om wat de ondervoorzitter van een politiek marginaal minipartijtje denkt? Dat die nachten wakker ligt van een paar e-mailtjes? Ik heb gezwegen toen je liep te verkondigen dat het dankzij jou en het Liberaal Appel was dat de paracommando-brigade behouden bleef omdat je er zo'n kinderlijke trots mee beleefde, maar nu begint het me toch lichtjes te storen als Fervent Nationaal weer met andermans wimpel wil gaan lopen. Omdat er zo'n grote media-belangstelling was voor dit non-item (komkommertijd hé), zag Flahaut snel in dat hij zich met deze maatregel niet erg sympatiek maakte, en dat doet electoraal altijd pijn. Bijgevolg trok hij zijn kak snel in en besloot het tehuis open te houden tot alle inwoners de pijp aan Maarten gegeven hadden. Een dure, overbodige oplossing (tenzij alle oudstrijders collectief de geest gaan geven, zal door die uitdoving een volledig rusthuis draaien voor een steeds slinkend aantal oudjes) die er gekomen is door wat media-pathetiek rond bejaarden, altijd een onderwerp dat wel wat empathie bij de kijker opwekt. Dus, Rudy, verlustig u in het voortbestaan van dit Ukkelse tehuis, maar maak jezelf en je particuul alsjeblieft niet belachelijk door er de verdienste voor te gaan opeisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |