![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt m'n post heel goed begrepen: "zekerheden" zijn relatief. Maar in welke mate wordt dit begrepen door "de mensen"? In welke mate kunnen we onze intellectuele abstracties verkocht krijgen? Er is altijd en onvermijdelijk evolutie, maar in een "gezond conservatisme" (en daar geloof ik echt in) komt die evolutie spontaan "van onderuit" en wordt niet gebruskeerd door één of andere visie door zogenaamd progressief denkende maatschappij-architecten. Het is die "onzekerheid" van het politieke experiment die bij veel mensen een zeer onbehaaglijk gevoel opwekt. En "gevoel"... dat is iets wat al te vaak wordt weggeredeneerd, maar waar we het belang nooit van mogen onderschatten. Dogma's zijn er altijd, of je dat nu wil of niet... Het is zaak er vooral niet teveel te hebben, je er kritisch van bewust te zijn en ze ook heel klaar te kunnen presenteren. Op die manier krijgt de burger weer een duidelijke keuze gepresenteerd i.p.v. het geneuzel van dag op dag dat uitmunt in een ondraaglijke grijsheid rond het centrum waar alle "grote" partijen krampachtig samenscholen.
![]() |
![]() |
#63 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3][font=Verdana][size=2] Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een klein kind kan je doen geloven dat koud water warm is en dus gevaarlijk maar een rationeel denkend mens? Waarom geloofd iedereen dan in het onveiligheidsgevoel? Kijk dat er problemen zijn in onze samenleving zal niemand ontkennen maar meningsverschillen zijn er zelfs in de beste huishoudens. Het is toch niet omdat je van meening verschild dat je daarom uyit elkaar gaat, nee, je leerd elkaar te begrijpen en te aanvaarden zoals het is. Anders zou dit forum ook geen bestaan kennen wel?
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is m.i. belangrijk om die fundamenten te kennen, er kritisch tegenover te staan (ik hou er rekening mee dat ik me k�*n vergissen) én om ze ook duidelijk te presenteren, wat ik bij deze heb getracht te doen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen kent ze hier, er is al heel wat over geschreven...... Misschien tijd voor wat meer wederzijds begrip, een beetje empathie. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En wij ook ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ik het goed begrijp, maat dat zal wel niet juist zijn zekers, dan zijn het dus de gevoelige mensen die op het Vlaams Blok stemmen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wissel alhier mijn positieve ervaringen met België uit, ter leringhe van al wie in mijn schone vaderland enkel rotzooi meent te ontwaren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Positief vind ik vooral dat ik in het buiteland telkens gevraagd wordt hoe het nu zit met Dutroux en de pedofilienetwerken. Ik zeg dan ook tegenwoordig dat ik wel in Belgie woon maar geen Belg ben.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vermits het dogma’s zijn, moeten ze niet bewezen worden. WEL moet er een Inquisitie opgericht worden om deze ‘waarheden’ te beschermen… En daar zijn we in België ook al een tijd mee bezig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En in Amerika hebben ze Dutroux in het kwadraat. Flauw hoor met Dutroux uit te pakken! Dergelijke psychopaten vindt je overal ter wereld. Ik voel me in niets schuldig in deze zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u zeggen ze zijn ook enorm dodelijk in hun fiatekes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brandstof van maken gelijk of da ze in holland doen, ! Geloof het of niet maar er zit geld in stront ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen Coole gevoellige mensen zijn zeker, ... (en als we da nie geloven maakt hij ons wel wat anders wijs... ) Straks zijn we hete bokken met een rot karakter , en daarna misschien Mensen met een goed hart en een slecht karakter. |
|
![]() |
![]() |