Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2013, 15:42   #61
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Op hetzelfde principe als dit.

Vrij vertaald, "men is altijd zeker van de moeder, de vader blijft een vraag".
Ok, ik zie wat men bedoeld op wetgevend vlak. Toch heb ik nog wat vragen:

1) Zover ik weet, bestaat gedetailleerd bloedonderzoek en DNA-onderzoek nog geen 200 jaar. Hoe deed men dat vroeger dan?

2) Waarom dit systeem feitelijk gebruiken? Worden mensen geweigerd of niet als "compleet" jood beschouwd als ze niet als jood geboren zijn? Dat zou nogal elitair zijn.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 12 februari 2013 om 15:43.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 15:50   #62
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

DNA onderzoek 200 jaar?

Beste Nexer, maak je zelf niet onsterfelijk. Bloedonderzoek vanaf het midden van de 19e eeuw en DNA pas serieus de laatste 10 jaar.
Oud 12 februari 2013, 16:14   #63
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Ok, ik zie wat men bedoeld op wetgevend vlak. Toch heb ik nog wat vragen:
Ik zal mijn best doen die te beantwoorden.

Citaat:
1) Zover ik weet, bestaat gedetailleerd bloedonderzoek en DNA-onderzoek nog geen 200 jaar. Hoe deed men dat vroeger dan?
Een vrouw perst ne kleine eruit. Dan is het , zeker in de Pre-In Vitro tijd , haar kleine.
Citaat:
2) Waarom dit systeem feitelijk gebruiken? Worden mensen geweigerd of niet als "compleet" jood beschouwd als ze niet als jood geboren zijn? Dat zou nogal elitair zijn.
Hangt van de Joodse subgroep af. De ene groep is een beetje openhartiger en aanvaard nieuwe bekeerlingen. Een andere groep doet dat niet en aanvaard met moeite joden uit een andere groep.
Oud 12 februari 2013, 16:17   #64
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Het nieuws is van 27 januari. En maakt dat het minder erg?
Men zou dat hier mogen invoeren voor vreemdelingen uit niet-europese landen, als voorwaarde het land te mogen bewonen. Maar zonder het hen te verstoppen. Zij verklaren zich schriftelijk akkoord om elke drie maand die spuit te laten zetten, zoniet is er contractbreuk = onmiddelijke uitzetting.
Anders zijn de autochtonen hier binnen een jaar of 20 in de minderheid = vreemden in Eigen Land = het begin van het Einde.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 16:18   #65
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vind er niks schandalig aan. De prikpil is een tijdelijke anticonceptie, dus helemaal niet definitief zoals sterelizatie.
Als men in vluchtelingenkampen zit is het niet aangewezen te gaan kweken.
Tenzij men er de voorkeur aan geeft (zoals in vele Afrikaanse landen) om gewoon zoveel mogelijk te werpen en dan te zien welke kinderen het overleven - bovendien mèt de nodige risico's voor de vrouwen (maar dat vinden jullie hier minder erg zie ik).

En verder zal Israel het evenmin leuk vinden dat hun land - net zoals hier - wordt overspoeld door een minderheid die via constant kweken binnen drie generaties het demografische evenwicht totaal om zeep helpen, én daarmee evenzeer de maatschappij waar ze naartoe vluchtten.
10.000 % akkoord.
Oud 12 februari 2013, 16:23   #66
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Het verdedigen van deze praktijken is te walgelijk voor woorden. Het geboortecijfer onder Ethiopische Joden was als gevolg hiervan gehalveerd. Waarom werd deze methode alleen op de Ethiopische Joden toegepast en niet op de andere Joodse immigranten? Immers, 90% van de Joden in Israel is immigrant (of is afkomstig van immigranten). Waarom wordt er onderscheid gemaakt tussen Joden? Bovendien kregen de Ethiopische vrouwen na het verlaten van de vluchtelingenkampen de inentingen nog steeds toegediend.
Het was ook de bedoeling het geboortecijfer te doen dalen, slimme.
Waarom zou Israël een zwart Afrikaans land moeten worden ? Trouwens, wat zouden ze er in Turkije van vinden, moesten de zwarten in de meerderheid beginnen geraken daar ? Of zijn die zo tolerant misschien ? Geen probleem voor een Turkse meid om met een mooie grote sterke zwarte neger te trouwen ? En Turko-zwartjes te baren ?
Oud 12 februari 2013, 16:24   #67
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Omdat de andere joodse migranten een gemiddelde van 2,1 kind hebben en geen tien? Of misschien omdat die andere migranten moeilijk de aanwas van de Ethiopische joden konden blijven onderhouden (zoals dit hier het geval is bij blijvende toestroom van de allahtoonse kolonisatie).

Bovendien: waarom vind je het zo broodnoodzakelijk om liefst zoveel mogelijk nakomelingen te produceren zodat de wereld geen 6 maar liefst zo snel mogelijk twintig miljard menselijke wezens heeft? Liefst allemaal te onderhouden door witte werkslaven ?

Ook al eens stilgestaan dat die witte werkslaven het ook beu worden om die talloze onopgevoede kinderkes van een gedegen opvoeding te voorzien, ten koste van de opleiding van hun eigen kinderen? Of waarschijnlijk denk je nog dat de grootste meerwaarde van de vrouw het baren van zoveel mogelijk kinderen is, waarna "de maatschappij" er wel voor zal zorgen?
Nogmaals volledig akkoord.
Oud 12 februari 2013, 16:29   #68
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het is te hopen dat er tenminste een proces zal volgen.

Voor sommigen is blijkbaar alles wat Israël doet goed
. Is er dan geen 'onafhankelijk' moreel criterium meer? Het gaat hier om dwang en bedrog tenslotte.
Die mensen willen zich gewoon niet onder de voet laten lopen door hordes uitgehongerde zwarten met elk tientallen kinderen bij zich.
En nood breekt wet soms. Als je overlevingskansen op het spel staan bvb.
Ik hoor je hier niet klagen over immigranten die illegaal het land binnenkomen en zich van valse papieren bedienen. Dat is toch ook tegen de wet en bedrog ?
Oud 12 februari 2013, 16:30   #69
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
israel.. enkel het land voor joden die puur zijn. niet teveel zwarte kleurtjes onder de bevolking. voor de rest een heel vreedlievend en gastvrij land.
Géén volksvervanging inderdaad. Goed gezien van de Israëli's.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be