![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in welke partij je uw tijd benut of verspeeld !! Of opkomstplicht om te gaan te stemmen , of stemplicht , geloof in wat u wil , no problemo , ga stemmen of niet stemmen !! Geloofspartijen , NEE bedankt , (lees: NO FUCKING WAY !!!!) !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Ace Of Spades
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onwaarschijnlijk dat men die figuur zal kiezen. Moderne pausen scheren zich in navolging van Christus. O nee wacht effe. Schrap dat. Het is maar mode. Of iets anders?
Citaat:
De laatste gebaarde paus dateert al van de 17de eeuw blijkbaar. De eerste paus (petrus) had wel een baard (voor zover we überhaupt iets met zekerheid kunnen zeggen over die tijd). Is er ook maar een van de ‘pretendenten’ voor het pausschap met een baard? Ik schat van niet. Tegenwoordig word gezichtshaar steeds mee geasocieerd met moslims. De baard wordt verdacht. Misschien we een gebaarde paus nodig om het recht op baard terug te claimen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 februari 2013 om 00:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Niemand stelt zich vragen bij de aangegeven reden ?
Niemand vindt het vreemd dat een dogmatische carrierist als Ratzinger opeens de handdoek in de ring gooit? Geen enkele kritische bedenking? Niet dat ik de NWO erin wil betrekken, maar hier verliezen jullie uit het oog dat de kerk geen a-politieke instelling is. Ratzinger is oud, maar nog lang niet op. Voor zover we weten. De opgegeven reden kan kloppen. Het lijkt alleen weinig waarschijnlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ABSOLUTE STRIKTE scheiding geloof , instituut & staat is absoluut nodig , of er komt gegarandeerd koekenbak van !! Of toch geloof & partij , staat mengen ?? Dan heb ik het recht om een ANTI-religie partij op te richten , met als beginsel/slogan: religie , ROT OP !!!! Populistischer uitgedrukt: religion , FUCK OFF !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 februari 2013 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan staan wij radicaal LIJNRECHT tegenover mekaar !!
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zij die zich meer / beter achten dan niet- of anders- gelovige wel !!
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Malachi Martin zou gezegd hebben dat dit wel zo was.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gelovige die waagt niet- of anders-gelovige het stemmen te verhinderen , en/of de mond te snoeren , hoort hier niet thuis !!!! Ik ga mij niet onderschikken aan zo'n iemand !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Eigenlijk boeit dat hele slaapkielenclubje me niet.
Laatst gewijzigd door JBM : 12 februari 2013 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Spijtig dat vrouwen geen paus kunnen worden, anders hadden ze in Belgie eindelijk toch nog een nut voor Fabiola kunnen vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Video BBC: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-21421810 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 februari 2013 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag in "Het Nieuwsblad" : tijdens de 2de wereldoorlog was Ratzinger een Duitse Air Force assistent ! ???????????????????
Je moet maar durven. |
![]() |
![]() |