Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2004, 19:39   #61
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Daar komt jou posting toch op neer of niet?
Indien niet, wat is jou bedoeling dan achter jou postings overal op dit forum over mijn schrijffouten? Dat mensen niet perfect een nieuwe taal kunnen schrijven is niets nieuws ofzo hoor, dus ik snap niet waarom je er altijd op terug komt.
Illwill, hij zei dat het NEFAST was voor jouw deelname, niet dat je niet mag deelnemen.
[size=4]ne·fast[/size] (bn.)
1 noodlottig, funest
dus in die zin dat het jouw postings negatief zou kunnen beïnvloeden.Dat is alles, ik verduidelijk het woord nefast maar eventjes, so don't shoot the messenger!
Oud 1 augustus 2004, 19:39   #62
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Waarom geef je gewoon niet toe dat 9 op 10 migranten daadwerkelijk onhygiënisch te werk gingen in hun zaak ? Is het nu zo moeilijk om toe te geven aan de brute waarheid?
Precies een zwak punt voor linkie-winkies : de waarheid onder ogen zien en eraan toegeven is teveel gevraagd.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 19:43   #63
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Waarom geef je gewoon niet toe dat 9 op 10 migranten daadwerkelijk onhygiënisch te werk gingen in hun zaak ?
Omdat hetgeen hij zei niet waar is. Ik kan er ook niet aan doen dat ik dat programma ken. Is dat zo lastig te begrijpen?

Citaat:
Is het nu zo moeilijk om toe te geven aan de brute waarheid?
Nee hoor, zodra ik hem hier lees doe ik dat.

Citaat:
Precies een zwak punt voor linkie-winkies : de waarheid onder ogen zien en eraan toegeven is teveel gevraagd.
Ge bedoelt rechtsieslechtsies klakkeloos gelijk geven ook al staan ze te liegen dat ze zwart zien (of bruinrot)? Ze worden steeds straffer, uw argumenten!

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 19:45   #64
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Omdat hetgeen hij zei niet waar is. Ik kan er ook niet aan doen dat ik dat programma ken. Is dat zo lastig te begrijpen?
Nee hoor, zodra ik hem hier lees doe ik dat.
Ge bedoelt rechtsieslechtsies klakkeloos gelijk geven ook al staan ze te liegen dat ze zwart zien (of bruinrot)? Ze worden steeds straffer, uw argumenten!
Misschien moeten we HEN die radiofrekwentie eens vragen?
Oud 1 augustus 2004, 19:53   #65
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien had je het wat lastig dat sommigen onherkenbaar gemaakt werden? Dat is het probleem met nou nou en aanverwanten, zelfs als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt gaan ze nog het tegendeel beweren. Beweren dat tachtig procent van de criminaliteit toe te schrijven is aan allochtonen doen ze ook af als leugens en onzin. De multiculturele gedachte verdraagt de waarheid niet.
Oud 1 augustus 2004, 19:55   #66
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Nog last van schuldgevoelens Oriana ? Haha, vond het grappig toen ik die tekst van jou las. Zegt genoeg over jou.

Typisch voor blindlinks : de waarheid verdraaien wanneer het hun goed uitkomt, maar hoe ze het ook draaien of keren, de waarheid blijft bestaan : 9 op 10 waren allochtonen, en dit lag niet aan een slecht afgestelde TV.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 19:57   #67
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Nog last van schuldgevoelens Oriana ? Haha, vond het grappig toen ik die tekst van jou las. Zegt genoeg over jou.

Typisch voor blindlinks : de waarheid verdraaien wanneer het hun goed uitkomt, maar hoe ze het ook draaien of keren, de waarheid blijft bestaan : 9 op 10 waren allochtonen, en dit lag niet aan een slecht afgestelde TV.
8) Bewijs dat maar eens 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 19:58   #68
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Onze eigendom, en dat wil ik graag zo houden.
En zo zijn we terug bij af: Wat maakt dat 'ons eigendom'?
Je mag gewoon zeggen dat je vindt dat jij - nu ja, wij dus blijkbaar - meer rechten hebben, of toch zouden moeten hebben, op basis van een contingent gegeven als bijv. uw huidskleur of de plaats waar ge ter wereld zijt gekomen?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 19:58   #69
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Misschien moeten we HEN die radiofrekwentie eens vragen?
Ja er zijn er zo nog die daar naar luisteren

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 1 augustus 2004, 20:01   #70
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Misschien had je het wat lastig dat sommigen onherkenbaar gemaakt werden? Dat is het probleem met nou nou en aanverwanten, zelfs als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt gaan ze nog het tegendeel beweren. Beweren dat tachtig procent van de criminaliteit toe te schrijven is aan allochtonen doen ze ook af als leugens en onzin. De multiculturele gedachte verdraagt de waarheid niet.
Dus wat u nu zegt is dat het [size=3]onherkenbaren[/size] waren en dat ik verkies dat het autochtonen zijn en dat u verkiest dat het allochtonen zijn en natuurlijk weegt uw mening zwaarder door dan die van mij? Kom, plezier mij eens en doe nog wat verder

Oud 1 augustus 2004, 20:04   #71
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beweren dat tachtig procent van de criminaliteit toe te schrijven is aan allochtonen doen ze ook af als leugens en onzin.
Dat zijn dan ook leugens en onzin, nu goed ik nodig u uit om de cijfers op tafel te gooien die aantonen dat 80% van de criminele feiten die gepleegd worden in België gepleegd worden door allochtonen?!
U begrijpt blijkbaar niet dat het gegeven dat 80%(*) van de allochtonen een criminele daad gepleegd heeft niet gelijk te schakelen valt aan de bewering al zou 80% van de criminaliteit op het conto van allochtonen te schrijven zijn.

(*) Dit cijfers is geen gegeven, doch louter en alleen door mij gehanteerd om het voorbeeld duidelijk te maken.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Oud 1 augustus 2004, 20:13   #72
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die reportage's niet gezien die de BBC draaide...
Vind je dat nu zelf niet grappig? In een andere topic bezwaar aantekenen tegen een eventuele veralgemening van onderzoeksresultaten die opgaan voor 2/3 van de moslims in Nederland naar de ganse moslimbevolking in Nederland, maar hier wel een BBC reportage aangrijpen om te duiden dat de eethuizen van allochtonen in België niet hygiënisch zijn?!

Heb je trouwens in Engeland al ooit eens fish and chips gegeten? Is dat dan wel hygiënisch denk je?!

En denk je trouwens werkelijk dat het er hier allemaal zo hygiënisch aan toe gaat? Heb je ooit in een restaurant gewerkt of zo? Als je het aantal eetgelegenheden waar men voetbal speelt met de kip links wenst laten te liggen zal je niet al te vaak meer uit eten moeten gaan, vrees ik. Nu bon, we kunnen hier leuk zitten keuvelen en allerhande faît divers aanhalen, maar veel gaat dat niet bijdragen tot een ernstige discussie hé.
Oud 1 augustus 2004, 20:17   #73
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Vind je dat nu zelf niet grappig? In een andere topic bezwaar aantekenen tegen een eventuele veralgemening van onderzoeksresultaten die opgaan voor 2/3 van de moslims in Nederland naar de ganse moslimbevolking in Nederland, maar hier wel een BBC reportage aangrijpen om te duiden dat de eethuizen van allochtonen in België niet hygiënisch zijn?!

Heb je trouwens in Engeland al ooit eens fish and chips gegeten? Is dat dan wel hygiënisch denk je?!

En denk je trouwens werkelijk dat het er hier allemaal zo hygiënisch aan toe gaat? Heb je ooit in een restaurant gewerkt of zo? Als je het aantal eetgelegenheden waar men voetbal speelt met de kip links wenst laten te liggen zal je niet al te vaak meer uit eten moeten gaan, vrees ik. Nu bon, we kunnen hier leuk zitten keuvelen en allerhande faît divers aanhalen, maar veel gaat dat niet bijdragen tot een ernstige discussie hé.
Je doet me aan iets denken, ik heb vakantiewerk ooit gedaan in zo'n GB-resto, daar schepten ze een gevallen braadkip met een net gebruikt vuilblik op van de grond en gooiden dat zo terug op de toonbank
Sindsdien geen GB-resto meer voor mij !
ok, genoeg fait-divers maar wilde je deze niet onthouden
Oud 1 augustus 2004, 20:29   #74
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Dat zijn dan ook leugens en onzin, nu goed ik nodig u uit om de cijfers op tafel te gooien die aantonen dat 80% van de criminele feiten die gepleegd worden in België gepleegd worden door allochtonen?!
U begrijpt blijkbaar niet dat het gegeven dat 80%(*) van de allochtonen een criminele daad gepleegd heeft niet gelijk te schakelen valt aan de bewering al zou 80% van de criminaliteit op het conto van allochtonen te schrijven zijn.

(*) Dit cijfers is geen gegeven, doch louter en alleen door mij gehanteerd om het voorbeeld duidelijk te maken.
OK, foutje de juiste term is straatcriminaliteit. Vraag maar aan Brice De Ruyver, stuur hem een mailtje of zo want geheime staatsdocumenten kan ik evenmin inzien als jij.
Oud 1 augustus 2004, 20:46   #75
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Illwill, hij zei dat het NEFAST was voor jouw deelname, niet dat je niet mag deelnemen.
[size=4]ne·fast[/size] (bn.)
1 noodlottig, funest
dus in die zin dat het jouw postings negatief zou kunnen beïnvloeden.Dat is alles, ik verduidelijk het woord nefast maar eventjes, so don't shoot the messenger!
Ik heb ook nergens gezegt dat hij wil dat ik niet meer om die reden mag meedoen op dit forum. Ik heb enkel gevraagd of dat hetgeen was wat hij bedoelde. Maarja, als iemand die de taal zo perfect kan dat al niet opmerkt, wat is dan zijn recht om anderen erop te wijzen?

Indien zijn 100ste posting over mijn taalfouten (want ik begrijp hem maar al te goed) enkel de bedoeling had om te zeggen dat ik taalfouten maak, tja dat heeft iedereen al lang gezien en om dat voor de 100ste keer te posten heeft geen enkele nut. Maar goed, ik zal erop reageren, hij zegt dat ik de taal niet goed beheers, ok, Raf, dat doet niet terzake, is offtopic en ja ik werk eraan.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 20:50   #76
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar goed, ik zal erop reageren, hij zegt dat ik de taal niet goed beheers, ok, Raf, dat doet niet terzake, is offtopic en ja ik werk eraan.
In elk geval (los van je dispuut met Raf) beheers je het Nederlands een pak beter dan heel wat anderen hier die verondersteld worden het als moedertaal te hebben. Daarvoor niks dan lof! (allee om ne keer iets positiefs te kunnen zeggen vandaag, 't is al wreed geweest en het mag gezegd )...

Oud 1 augustus 2004, 20:59   #77
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
In elk geval (los van je dispuut met Raf) beheers je het Nederlands een pak beter dan heel wat anderen hier die verondersteld worden het als moedertaal te hebben. Daarvoor niks dan lof! (allee om ne keer iets positiefs te kunnen zeggen vandaag, 't is al wreed geweest en het mag gezegd )...
Alé dankjewel. Dat ik schrijffouten maak zoals dt en dergelijke weet ik maar al te goed en ik schaam me er absoluut niet voor, maar ik weet maar al te goed wat men bedoeld in hun posts hier, dat mijn reacties niet hetzelfde zeggen dan die van de anderen wil niet zeggen dat ik ze niet begrijp, op enkele moeilijke woorden na. Maarja, sommigen zullen dit met opzet gebruiken om intelligent over te komen ofzo...Ze weten zelf wie ze zijn, en ik heb geen namen genoemd hé want straks denkt Parcifal weer dat ik hem bedoel, terwijl ik geen idee heb of hij ooit moeilijke woorden gebruikt. Dergelijke dingen hou ik echt niet bij hoor.
Oud 1 augustus 2004, 21:01   #78
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb ook nergens gezegt dat hij wil dat ik niet meer om die reden mag meedoen op dit forum. Ik heb enkel gevraagd of dat hetgeen was wat hij bedoelde. Maarja, als iemand die de taal zo perfect kan dat al niet opmerkt, wat is dan zijn recht om anderen erop te wijzen?

Indien zijn 100ste posting over mijn taalfouten (want ik begrijp hem maar al te goed) enkel de bedoeling had om te zeggen dat ik taalfouten maak, tja dat heeft iedereen al lang gezien en om dat voor de 100ste keer te posten heeft geen enkele nut. Maar goed, ik zal erop reageren, hij zegt dat ik de taal niet goed beheers, ok, Raf, dat doet niet terzake, is offtopic en ja ik werk eraan.
en je doet het niet slecht hoor, ondanks je nickname doe je wat dat betreft toch je best
Oud 1 augustus 2004, 21:13   #79
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en je doet het niet slecht hoor, ondanks je nickname doe je wat dat betreft toch je best

Dat probeer ik toch ja. Kun je trouwens niet van alle allochtonen zeggen.
Ik zal mij nooit aangesproken voelen wanneer men het heeft over criminele allochtonen en wel om het simpele feit dat ik niet bij die groep hoor.
Als men opmerkt dat het elke dag vrachtwagens zijn die zware ongelukken veroorzaken is dit ook een verschil met zeggen dat alle vrachtwagen chauffeurs ongelukken veroorzaken é.

Laatst gewijzigd door illwill : 1 augustus 2004 om 21:16.
Oud 1 augustus 2004, 21:17   #80
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
En zo zijn we terug bij af: Wat maakt dat 'ons eigendom'?
Je mag gewoon zeggen dat je vindt dat jij - nu ja, wij dus blijkbaar - meer rechten hebben, of toch zouden moeten hebben, op basis van een contingent gegeven als bijv. uw huidskleur of de plaats waar ge ter wereld zijt gekomen?!
Dit heeft niks te maken met huidskleur, je moet het niet in het racistisch verdomhoekje schoppen. Dit heeft alles te maken met identiteit en culturele eigenheid en zéér belangrijk: het behouden ervan.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be