![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ik bespeur een nieuwe tak in de islam !
de joetjoebieten |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=LtiZdPCFi54
De wetenschappers, zoals we zien, kijk nachten, maken experimenten, geld uitgeven terwijl ze verloren en hebben geen basis of structuur of licht om hen te begeleiden, behalve wat ze zien door hun ogen en aanraking door hun handen, en je vindt ze na zware studies die zich uitstrekt over lange jaren het bereiken van de dezelfde resultaten die de profeet van genade wetgeving hadden aangenomen! Is dat niet voldoende bewijs op van de waarheid van de islam bericht?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() 3. emotionele stress
Voorwaar, woede corrumpeert geloof gelijk als het sap van de bittere planten corrupte honing. Wie onderdrukt zijn woede, terwijl hij de macht heeft om zich te tonen, zal God op hem een beroep doen op de Dag der Opstanding voor de gehele schepping, en buitengewoon beloon hem. "Wie denk je dat als sterk of krachtig?" vroeg de Profeet (vzmh). "Hij die gooit mensen naar beneden," antwoordde zijn discipelen. "Neen!" zei de Profeet: "Hij is het die meesters zelf toen boos." Voorwaar, woede is een gloeiende kool in het hart van de Zoon des mensen; gij geen geschikte roodheid van de ogen, en de zwelling van zijn twee Juglar aderen? ... Al wie dan iets van dat voelt, laat hem vasthouden aan de aarde. Wanneer een van jullie boos is tijdens het staan, laat hem gaan zitten, en als zijn woede gaat uit van hem, (toen goed en wel), anders laat hem gaan liggen. Mijn Heer heeft bevolen dat ik doe negen dingen: de vrees voor God in het geheim en in het openbaar, een net woord te midden van woede en plezier, en een middenweg in armoede en rijkdom, en dat ik mijn taken uit te voeren ten opzichte van hem die snijdt alle banden met mij, en geef het aan hem die ontkent mij, en vergeef hem die onrecht mij, en dat mijn stilte voor reflectie, en mijn spreken voor herinnering (van God), en mijn oog (gezicht) zijn om voorbeeld te nemen, en dat ik bied gerechtigheid. Abu Bakr vertelt dat hij hoorde de Heilige Profeet (vzmh) zei: ". Laat geen rechter beslissen een zaak tussen twee partijen, terwijl hij in een woede" Voorwaar, Woede is van Satan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Let me tell you a secret revoleto.
Prophets are tin soldiers. Embroidered on a flying carpet trapped in a washing machine. Probably a Bosh. Turning on fuzzy logic. Poorly debugged. Laatst gewijzigd door Knipp : 18 juli 2013 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() dear brother
het wonder van de profeet Abraham wordt hij overleefde de brand, En het wonder van de profeet Yusuf is de interpretatie van dromen, Het wonder van Mozes is de stok, En het wonder van de profeet Dawud is macht, En het wonder van de profeet Salomo is om de djinn te benutten om hem te dienen met zijn begrip van de woorden van het dier, En het wonder van de profeet Saleh is een kameel, En het wonder van de profeet Yunus is levend vertrek de buik van de walvis, in de Koran wordt Jezus omschreven als het hebben van veel wonderen niet geschonken op andere profeten. God zegt: "En Wij gaven tot Jezus, zoon van Maria, duidelijke wonderen" (Koran 2:87) En dat het wonder van Jezus is de herleving van de doden en het genezen van de zieken, "Ik maak voor u uit klei de gelijkenis van een vogel, dan adem ik in het en het wordt een vogel met de toestemming van God." (Koran 03:49) "Ik heb ook genezen blinden en de melaatsen." (Koran 03:49) Wonder van Gods profeet Zacharia, vrede zij met hem is voortplanting Ouderdom en onvruchtbaarheid vrouw Wonder van de profeet Noach, vrede zij met hem is het schip Wonder van Profeet Ayub vrede zij met hem is geduld Het wonder van de apostelen en profeten ring Profeet Mohammed, vrede zij met hem is de Heilige Koran - De nacht profeet Mohammed (saaws) werd bedacht door zijn ouders, werden alle afgoden van Mekka naar beneden op de grond gegooid. Engelen wierp de troon van Iblies (satan) in de zee en de satan werd gekweld gedurende veertig dagen. - De nacht onze Profeet (s.a.a.w.s.) werd geboren: (A) Het Paleis van Qisra (Koning van Perzië) beefde en haar veertien torens viel. (B) De vlammen van het vuur-aanbidders, de Majus (Zoroastriërs) ging uit, al is dat vuur had branden voor meer dan duizend jaar, nooit gedoofd. - Profeet Mohammed's geboorte komt overeen met het Jaar van de Olifant, die is vernoemd naar de mislukte vernietiging van Mekka dat jaar door de Aksumite Koning Abraha, die in zijn leger vele olifanten hadden. - Als profeet Mohammed (saaws) was ofwel negen of twaalf jaar oud, terwijl bij een Mekkanen caravan naar Syrië, ontmoette hij een christelijke monnik of kluizenaar genaamd Bahira die Mohammed (saaws) dat hij zou gaan om een profeet van God te zijn voorspeld. |HD| BBC : The Life of Prophet Mohammed (pbuh) - Greatest Man Ever Walk on The Earth http://www.youtube.com/watch?v=c1iP3RMjluM |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling