Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2004, 16:33   #61
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
en nee, niet goed. nog altijd geldt: Ik weet nog altijd niet welk punt u wilt maken met het plaatsen van dit bericht. Het verschil tussen cannabis en mariuana? Maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkelen en kweken, maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkel door een Belg of een Iranees... maakt het wat uit
Ik dacht dat het verschil meschien te vinden is in het feit dat die Iranees hier als Asielzoeker onderhouden wordt door het OCMW. En tevens van zijn statuut als profiteur gebruik maakt om criminele daden te stellen. Het is niet omdat we criminele "pelgen" hebben, dat we re nog moeten importeren en onderhouden om nog meer criminele feiten te plegen.
Als U daar geen verschil in WIL zien, dan doet U maar rustig verder!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 16:37   #62
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
We begrijpen elkaar en dat is het belangrijkste me dunkt!
@Zwarte Spion:
dat is waar, maar dat wil nog niet zeggen dat we het eens zijn
Oud 29 juli 2004, 17:03   #63
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
[font=Tahoma][size=4]Asielzoeker teelt cannabis

[/size]MARCHE.- Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement Marche en Famenne een Iraanse asielzoeker opgepakt. In zijn garage werd een volledige uitrusting ontdekt om grote hoeveelheden cannabis te telen. De zaak kwam aan het rollen na de ontdekking van een clandestien afvaldepot.

Op 26 april 2004 heeft de politiezone Famenne-Ardenne op het grondgebied van de gemeente Hotton een clandestien vuilnisdepot ontdekt. Ongeveer zestig vuilniszakken bevatten afval van cannabisteelt (humus, gedroogde planten zonder top, flesjes met meststof,...).
Het onderzoek werd gevoerd door de Federale Politie Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement. Vrij snel viel de verdenking op een Iraanse asielzoeker die in het centrum van Marche en Famenne woont.
Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst in zijn woning een huiszoeking uitgevoerd. De garage was ingericht om een cannabisteelt in potten te kunnen installeren en de vloer was bedekt met afval van gedroogde cannabisplanten. Ongeveer 450 om cannabisplanten in te telen, waren opgestapeld in de garage. Er zijn ook onderdelen van een irrigatiesysteem en een toestel om geuren te neutraliseren, gevonden. Dergelijke installatie kan minstens 50 kg cannabisbloemen produceren.
De Iraanse asielzoeker is aangehouden op bevel van onderzoeksrechter Drisket.

[/font]
Zolang hij maar nooit meer belgie binnen mag, dan is het mij goed. Maar ja daar zullen we wel nooit meer iets van horen zeker.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 17:21   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo, ik sta hier niet te wachten totdat er een reactie komt he piwi!
Als jullie topics willen beginnen over "autochtone" criminaliteit; be my guest! Veel werk zal je niet hebben! Typisch is dat er hier weer op de boodschapper wordt geschoten en niet inhoudelijk wordt gereageerd!
Dat komt omdat er geen inhoud IS om op te reageren, Jan...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 17:22   #65
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ik dacht dat het verschil meschien te vinden is in het feit dat die Iranees hier als Asielzoeker onderhouden wordt door het OCMW. En tevens van zijn statuut als profiteur gebruik maakt om criminele daden te stellen. Het is niet omdat we criminele "pelgen" hebben, dat we re nog moeten importeren en onderhouden om nog meer criminele feiten te plegen.
Als U daar geen verschil in WIL zien, dan doet U maar rustig verder!
hahaha, ik denk dat deze meneer ongeveer 5000 keer meer verdiende dan een OCMW leefloon. Waarschijnlijk kon deze zichzelf wel onderhouden ondertussen. Ge moest blij zijn dat hij er niet met uw belastingcenten vandoor ging! Wat gij. En dan heb jij vanavond weer wat te roken
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 17:23   #66
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het u niet interresseert reageer er dan niet op! Ik neem hier een vb uit de duizenden om aan te tonen dat "asielzoekers" niet allemaal de arme sukkelaars zijn zoals de linkiewinkies ons willen doen geloven!
Maar het zijn ook niet allemaal criminelen, zoals de rechtsieslechtsies ons willen doen geloven...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 17:27   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

En niemand die het aandurft de door mij gestelde vragen te beantwoorden?

Ook duidelijk nietwaar..... Hoe en waarom is die asielzoeker-nota bene uit een "ongevaarlijk" bestempeld land)-want FN mag eraan leveren

Citaat:
1) aan een huurwoning gesukkeld?([size=1]zie de tread over verplicht verhuren, want niemand wil verhuren aan een allochtoon[/size])
2) heeft die genoeg geld bij elkaar gesprokkeld?([size=1]alleen materiele hulp, geen financiële-het enige positive ding paars heeft voor elkaar gekregen, het ineenstorten van de officiele asieltrafiek[/size])
3) hoeveel oogsten heeft die al kunnen doen?([size=1]onze politie staat niet bekend wegens snel en efficient, en al zeker onze Waalse modelen niet)[/size]

4) welke straf gaat die krijgen?([size=1]Cannabis bezitten in kleine hoeveelheden mag misschien wel gedoogt zijn, maar het kweken ervan, zelfs niet op ogenschijnlijk kleine schaal, nog helemaal niet[/size]).Zou het sluikstorten een zwaardere straf en boete opleveren, want daardoor is ie op gepakt, niet op het kweken en verkopen van drugs
Ik verwacht alleen antwoorden binnen de contekst van de discusie, geen gegarandeerde "waarheid" of afwimpelingen.
Oud 29 juli 2004, 17:30   #68
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vervolledig het gebrek aan aandacht van de media op gebied van vreemdelingencriminaliteit! Nu blij?
Dat is niet nodig, lieve schat, want degenen die erin geïnteresseerd zijn, die weten dit soort van pulpberichtjes wel te vinden op de website van het Vlaams Blok, waar ze bovendien nog eens voorzien wordt van de nodige onderrichtingen omtrent hoe de geachte leden erover horen te denken en degenen die het niet interesseert, leggen je hier steeds weer het vuur aan de schenen met de simpele vraag wat dergelijke fait divers for f**k's sake met vreemdelingenbeleid en integratie te maken hebben en telkens weer val je door de mand en moet je het antwoord schuldig blijven... Hoe ging dat weer van die ezel en die steen?

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 17:36   #69
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
hahaha, ik denk dat deze meneer ongeveer 5000 keer meer verdiende dan een OCMW leefloon. Waarschijnlijk kon deze zichzelf wel onderhouden ondertussen. Ge moest blij zijn dat hij er niet met uw belastingcenten vandoor ging! Wat gij. En dan heb jij vanavond weer wat te roken
Hij is er met mijn belastingcenten vandoor.
Hij kreeg een leefloon, en een huis van het OCMW. of denkt u dat het betaald werd van zijn inkomen uit IRAN?
En neen ik rook niet! te kostelijk, en volgens men zegt ook nog ongezond!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 17:37   #70
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat is niet nodig, lieve schat, want degenen die erin geïnteresseerd zijn, die weten dit soort van pulpberichtjes wel te vinden op de website van het Vlaams Blok, waar ze bovendien nog eens voorzien wordt van de nodige onderrichtingen omtrent hoe de geachte leden erover horen te denken en degenen die het niet interesseert, leggen je hier steeds weer het vuur aan de schenen met de simpele vraag wat dergelijke fait divers for f**k's sake met vreemdelingenbeleid en integratie te maken hebben en telkens weer val je door de mand en moet je het antwoord schuldig blijven... Hoe ging dat weer van die ezel en die steen?
Ik ben er van overtuigd dat mijn repliek volledig heeft verklaard wat deze topic met INTEGRATIEBELEID te maken heeft *Knip*!

Gelieve persoonlijke beledigingen achterwege te laten.

mvg,
Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 30 juli 2004 om 08:53.
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 17:43   #71
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
1) aan een huurwoning gesukkeld?([size=1]zie de tread over verplicht verhuren, want niemand wil verhuren aan een allochtoon[/size])
Niemand wil verhuren aan een allochtoon?? Dat is niet de conclusie die IK uit die thread heb kunnen afleiden, maar swat... Aangezien er hier heel wat asielzoekers wonen, neem ik aan dat hij gewoon op een advertentie afgegaan is, of misschien heeft het OCMW hem wel een woning aangeboden. Wat doet het ertoe?

Citaat:
2) heeft die genoeg geld bij elkaar gesprokkeld?([size=1]alleen materiele hulp, geen financiële-het enige positive ding paars heeft voor elkaar gekregen, het ineenstorten van de officiele asieltrafiek[/size])
Wie zegt dat hij dat zelf heeft gefinancierd? Hij zou niet de eerste zijn die voor een "opdrachtgever" werkt... Misschien is dat dan meteen ook het antwoord op je vorige vraag. Maar eens te meer: wat doet het ertoe?

Citaat:
3) hoeveel oogsten heeft die al kunnen doen?([size=1]onze politie staat niet bekend wegens snel en efficient, en al zeker onze Waalse modelen niet [/size]
1? 5? 10? Whatever... Dat zal wel blijken uit het onderzoek. Onze politie, die volgens jou niet bekend staat om haar snelheid en efficiëntie, heeft hem dan toch maar mooi geklist, of had je DAT eventjes uit het oog verloren?

Citaat:
4) welke straf gaat die krijgen?([size=1]Cannabis bezitten in kleine hoeveelheden mag misschien wel gedoogt zijn, maar het kweken ervan, zelfs niet op ogenschijnlijk kleine schaal, nog helemaal niet[/size]).Zou het sluikstorten een zwaardere straf en boete opleveren, want daardoor is ie op gepakt, niet op het kweken en verkopen van drugs
Allemaal bijzonder indringende vragen, neem ik aan, maar ik zie er de relevantie in het kader van vreemdelingenbeleid en integratie nog steeds niet van in. Als je die materie zo boeiend vindt, kan je misschien best eens contact opnemen met het parket. Zij kunnen je wellicht veel accuratere informatie verschaffen dan om het even wie op dit forum of op om het even welk ander forum for that matter...

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 17:55   #72
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

*Knip*

Nutteloos herhalen van dezelfde persoonlijke aanval.

mvg,
Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 30 juli 2004 om 08:54.
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 18:07   #73
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Ik ben er van overtuigd dat mijn repliek volledig heeft verklaard wat deze topic met INTEGRATIEBELEID te maken heeft poepdouwer!
Beetje last van Tourette of heb je gewoon niet door dat teksten blijven staan op een forum, zelfs al zegt er iemand iets tussen? Kalmeer misschien een beetje.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 18:14   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

brb

Laatst gewijzigd door maddox : 29 juli 2004 om 18:17.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 18:18   #75
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het doet er veel aan toe vind ik.
Die kerel is officieel zijn thuisland ontvlucht om aan een onrecht te ontsnappen.Politieke vervolging, of racisme horen daarbij.Maar dan in het land waar je asiel aanvraagt te gaan drugs kweken, is dat niet effe wat veel aan de boom geschud?En kom nu niet af dat ie het niet wist. Zelfs de Koran verbied het ,tenzij het is om ongelovigen in het verderf te storten.
Zo? Verbiedt de Koran dat? Dat wist ik niet... Waar staat dat precies in de Koran?

Hoedanook, deze man beging een misdaad, werd betrapt en hoort nu vervolgd te worden volgens de geldende rechtsregels. Meer valt daar niet over te zeggen en zeker niet wat betreft het vreemdelingenbeleid en integratie, want dat staat er volkomen los van.

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 18:18   #76
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
brb
Te laat

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 18:32   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eigenlijk Raf beantwoord je mijn vragen zoals ik verwachte.

Citaat:
Q) aan een huurwoning gesukkeld?(zie de tread over verplicht verhuren, want niemand wil verhuren aan een allochtoon)

A)misschien heeft het OCMW hem wel een woning aangeboden. Wat doet het ertoe?
Het doet er veel aan toe vind ik.

Die kerel is officieel zijn thuisland ontvlucht om aan een onrecht te ontsnappen.Politieke vervolging, of racisme horen daarbij.Maar dan in het land waar je asiel aanvraagt te gaan drugs kweken, is dat niet effe wat veel aan de boom geschud?En kom nu niet af dat ie het niet wist. Zelfs de Koran verbied het ,tenzij het is om ongelovigen in het verderf te storten.

Citaat:
Q) heeft die genoeg geld bij elkaar gesprokkeld?(alleen materiele hulp, geen financiële-het enige positive ding paars heeft voor elkaar gekregen, het ineenstorten van de officiele asieltrafiek)

A)Wie zegt dat hij dat zelf heeft gefinancierd? Hij zou niet de eerste zijn die voor een "opdrachtgever" werkt... Misschien is dat dan meteen ook het antwoord op je vorige vraag. Maar eens te meer: wat doet het ertoe?
Tja Raf, als morgen iemand me aanbied om een XTC lab hier op zolder te mogen starten, of onze kelder als cannabisplantage, dan mag dat stuk straatvuil blij zijn dat ie nog naar buiten vliegt.maar kom,een arme uitgebuite asielzoeker, da's toch niet erg zeker dat die de wet overtreed?

Citaat:
Q)hoeveel oogsten heeft die al kunnen doen?([size=1]onze politie staat niet bekend wegens snel en efficient, en al zeker onze Waalse modelen niet [/size]
A)1? 5? 10? Whatever... Dat zal wel blijken uit het onderzoek. Onze politie, die volgens jou niet bekend staat om haar snelheid en efficiëntie, heeft hem dan toch maar mooi geklist, of had je DAT eventjes uit het oog verloren?
De politie heeft die man alleen maar kunnen klissen omdat die 60 vuilzakken ergens heeft gedumpt, en dat die zo stom was ergens een adres achter te laten in die zakken.Als het puur op drugdelict had aangekomen, hadden we misschien volgend jaar nog niks gehoord.Nu heeft waarschijnlijk een of ander milieuambetantenaartje een klacht ingediend.

Citaat:
Allemaal bijzonder indringende vragen, neem ik aan, maar ik zie er de relevantie in het kader van vreemdelingenbeleid en integratie nog steeds niet van in. Als je die materie zo boeiend vindt, kan je misschien best eens contact opnemen met het parket. Zij kunnen je wellicht veel accuratere informatie verschaffen dan om het even wie op dit forum of op om het even welk ander forum for that matter...
Ik vind het nogal direct afhankelijk.Asielzoekers die redelijk snel stevig crimineel blijken. En dan nog vinden we hier mensen die het goed proberen te praten?
Waarom niet gewoon uitleveren aan het land van herkomst, waar zulke types waarschijnlijk meer op hun kerfstok hebben. Nooit vergeten dat het peperduur is om hier te geraken. Mensenhandelaars zijn niet goedkoop, en met officiele papieren reizen kost ook een berg geld, meer dan wat de 99% van de mensen waarvoor het politiek asiel is voor uitgevonden ooit kan betalen.

En het parket... die hebben al zowiezo veel te veel werk,met het beschermen van de privacy van de misdadigers. Niet dat een misdadiger geen privacy mag hebben, maar meer rechten dan de slachtoffers?

En Raf, Moslims mogen geen genotsmiddelen nuttigen.da's duidelijk geworden, nadat Mohamed teveel last kreeg met zijn eigen benevelde manschappen.En is er geen enkele reden waarom een Iraniër- in veel gevallen een moslim-of anders iemand die toch beter moet weten- toch canabis gaat verbouwen. En dat al zeker niet in het land waar ie bescherming zoekt.

Laatst gewijzigd door maddox : 29 juli 2004 om 18:33.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 19:07   #78
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja Raf, als morgen iemand me aanbied om een XTC lab hier op zolder te mogen starten, of onze kelder als cannabisplantage, dan mag dat stuk straatvuil blij zijn dat ie nog naar buiten vliegt.maar kom,een arme uitgebuite asielzoeker, da's toch niet erg zeker dat die de wet overtreed?
Eens te meer probeer je me woorden in de mond te leggen, maddox. Ik heb op geen enkel moment gezegd dat ik van oordeel was dat deze man de wet mocht overtreden omdat hij een arme asielzoeker is. ik zou het op prijs stellen dat je de discussie op een eerlijke manier voert.

Ik ben bereid je op je woord te geloven dat jij je niet zou laten verleiden om een cannabisplantage aan te leggen. Als iemand echter een asielzoeker aanbiedt om voor véél geld enkele planten te kweken, dan kan ik me héél goed voorstellen dat die man daar wèl voor gaat. Niet omdat hij van nature uit een crimineel zou zijn, maar omdat het voor hem misschien de enige manier is om aan een "inkomen" te raken.

Maar zoals ik in mijn vorige post al zei: deze man beging een misdaad, werd betrapt en hoort nu vervolgd te worden volgens de geldende rechtsregels. Meer valt daar niet over te zeggen en zeker niet wat betreft het vreemdelingenbeleid en integratie, want dat staat er volkomen los van.

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 19:10   #79
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De politie heeft die man alleen maar kunnen klissen omdat die 60 vuilzakken ergens heeft gedumpt, en dat die zo stom was ergens een adres achter te laten in die zakken.Als het puur op drugdelict had aangekomen, hadden we misschien volgend jaar nog niks gehoord.Nu heeft waarschijnlijk een of ander milieuambetantenaartje een klacht ingediend.
Doet het er dan toe op welke manier iemand geklist wordt door de politie? Me dunkt dat het resultaat belangrijker is dan de methode, of niet? Laat het clevere speurwerk en de woeste achtervolgingen door onverschrokken politieagenten maar waar het hoort: in goedkope Amerikaanse filmpjes.

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 19:19   #80
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het nogal direct afhankelijk.Asielzoekers die redelijk snel stevig crimineel blijken. En dan nog vinden we hier mensen die het goed proberen te praten?
Oh ja? Wil je me dan eens een plezier doen en me één post van iemand tonen, om het even wie, die allochtone criminaliteit goedpraat?

Citaat:
Waarom niet gewoon uitleveren aan het land van herkomst, waar zulke types waarschijnlijk meer op hun kerfstok hebben.
Omdat hij in zijn land van herkomst misschien veel strenger gestraft wordt dan de begane misdaad rechtvaardigt. Zijn wij dan geen "beschaafde" mensen die anderen niet uitleveren aan een lot erger dan de dood?

Citaat:
Nooit vergeten dat het peperduur is om hier te geraken. Mensenhandelaars zijn niet goedkoop, en met officiele papieren reizen kost ook een berg geld, meer dan wat de 99% van de mensen waarvoor het politiek asiel is voor uitgevonden ooit kan betalen.
Is dat zo? Ik zou het niet weten. ik kan niet oordelen over wat mensen ervoor over hebben om aan politieke (of andere) vervolging te ontvluchten en om elders een beter leven proberen op te bouwen. Ik durf niet zomaar beweren dat dat voor al die mensen "peperduur" is.

Citaat:
En het parket... die hebben al zowiezo veel te veel werk,met het beschermen van de privacy van de misdadigers. Niet dat een misdadiger geen privacy mag hebben, maar meer rechten dan de slachtoffers?
Ik gelof niet dat je veel kan hardmaken van alles wat je in deze alinea beweert. Ben jij zo goed op de hoogte van wat parketten doen en hoe ze dat doen? Is het werkelijk zo dat misdadigers méér rechten hebben dan slachtoffers, of is dat maar een stukje goedkope propaganda dat ons door het Vlaams Blok op dem ouw gespeld wordt?

Citaat:
En Raf, Moslims mogen geen genotsmiddelen nuttigen.da's duidelijk geworden, nadat Mohamed teveel last kreeg met zijn eigen benevelde manschappen.En is er geen enkele reden waarom een Iraniër- in veel gevallen een moslim-of anders iemand die toch beter moet weten- toch canabis gaat verbouwen. En dat al zeker niet in het land waar ie bescherming zoekt.
Moslims mogen geen ALCOHOL nuttigen. In de Koran staat niets over een verbod op het gebruik van cannabis. En een mogelijke reden waarom een Iraniër - moslim of niet - cannabis zou willen verbouwen, zal in de eerste plaats een financiële reden zijn, dat lijkt me toch wel duidelijk...

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be