![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Vijf per week maar? Ik heb dagen dat ik 3 keer naar de bibliotheek ga omdat ik "maar" vijf boeken tegelijk mag meenemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar eerlijk, 5 per week is genoeg hoor, ik heb al moeite om elke week 5 boeken te vinden die ik sowieso (voor de hollanders: überhaupt) WIL lezen. Jaja, interessante lectuur genoeg, maar de echt interessante vertragen mijn leestempo serieus. En nu ik niet meer wekelijks vlieg, is 5 boeken per week zelfs niet meer haalbaar. Wekker om 4.30, thuis om 18.00. Dan schiet er weinig over hoor. Trouwens: 3 keer naar de bib om het maximum te vermijden? Hebben die geen computers? Noteren die u niet, of heb je drie kaarten ook?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 22 februari 2013 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een boek van 500 pagina's doe ik toch wel een avond over. Pulp als de Da Vinci code lees ik op een paar uur uit. Complexere boeken als het Kaartenhuis, Gangrene of Zwerm ongeveer een week. Snel lezen is een kwestie van ervaring. Informatie snel verwerken is een kwestie van autisme. Zogenaamd "normale" mensen zullen nooit mijn tempo kunnen evenaren. En zo is het cirkeltje rond. Jazeker, er zijn nadelen verbonden aan autisme. Maar er zijn ook gigantische voordelen. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen aanpassingen aan de monarchie graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou tot 6 uur kunnen blijven liggen, maar dan kan ik geen ontbijt voor mijn vrouwke maken en dan moet ze alleen naar het station. En ze lacht zo schattig als ik onozel sta te wuiven met een zakdoekje als de trein vertrekt
![]() Ze is het waard. Ah, de liefde ![]()
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() meet mezelf wel niet meteen een diagnose aan. (al is het mogelijk dat er verschillende labels zouden in aanmerking komen) soit, denk niet dat labeling me vooruit zou kunnen helpen Laatst gewijzigd door Anna List : 22 februari 2013 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Het Belgische systeem wel ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn mensen die onder "lezen" kennelijk iets anders begrijpen dan ik. Boeken "skimmen" is niet hetzelfde als "lezen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds : ik zie niet wat er zo moeilijk is elke week een boek te lezen ? Dat zijn er dan 52 per jaar, 520 in 10 jaar, 1040 in 20 jaar...En ja, mijnheer de prins mag dan wel een lijstje bijhouden om zich te herinneren wat hij 20 jaar geleden gelezen hebt. Ik heb ook wel 1000 boeken gelezen in mijn ganse leven denk ik. Misschien meer zelfs. En ik zie geen reden om daar over te stoeffen. Is er niets anders dat die prins zo speciaal maakt dat hij geschikt zou zijn om over ons te heersen, en zijn dikke vette dotatie binnen te rijven elk jaar ? Dat hij beter bibliothecaris word , als hij zo graag boeken leest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de gemiddelde boek heb je overigens op een uur of 2 uit.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was een lijstje van boeken die hij gekregen had. Niet gelezen ....
(pardon als ik in herhaling val, maar wat ik bedoel: zo'n staatsleider hebben wij toch echt niet nodig ....) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Z�*jn we nog altijd aan het opscheppen over hoeveel boeken we wel niet lezen? Over de meeste boeken doe ik zeker een paar dagen. Maar ik lees natuurlijk wel exclusief intellectuele boeken in vreemde talen. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan nog: Asperger betekent niet dat de man onbekwaam is om staatshoofd te worden. Onterecht bekijkt men dit erg altijd erg negatief, autisme in het algemeen. Er zijn betere argumenten tegen de kroonprins te bedenken (maar die slaan ook op zijn vader en alle andere monarchen in de wereld). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gaan we naartoe ? Potsierlijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk speelt het helemaal geen rol hoe slim- of dom - die mens wel is : we zijn gewoon beter af zonder koning. ( en zijn hele familie mee-eters, parasieten en dotatie-scheppers )
|
![]() |
![]() |