![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over te kwader trouw staan tegenover Vlaanderen gesproken...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Als de Vlamingen slim zijn, laten ze Di Pippo de rit tot 2014 uitzitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Dan zitten we tot over ons oren in de stront.Dan pas zullen de ogen van de Vlamingen open gaan en dat zal pijn doen. Sommigen leren het enkel als ze dit stadium bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden: "wij zijn bereid om de N-VA mee aan boord te nemen als de N-VA bereid is om op vlak van standpunten compleet hun broek te laten zakken." Jaja, zo kan ik ook een "nobel engagement" aangaan. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Besef jij eigenlijk dat je een attitude probleem hebt op vlak van agressie ? Waarom doe je niet zoals de andere forumleden, argumenteer inhoudelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt gewoon geen gelijk en dat is dat. En zo vriendelijk bent u ook niet altijd voor uw mede forummer. Soms zelfs wreed hautain. Kortom uw betoog rond de simpele neen is niet meer dan cafe praat van het niveau van een zatte klant. Veel redenering zit er niet in. Hetzelfde niveau van een andere zatte klant die beweert dat N-VA nog niets heeft gerealiseerd. Ik verwacht meer van u dan dit zwakke gelul van ze hebben neen gezegd. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 februari 2013 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hangt ervan af of je de staatschuld nominaal, reeël of als een percentage van BBP gaat uitdrukken hé.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is trouwens zeer opvallend dat u het bent die dit onderwerp telkens opbrengt, in deze draad doet het zelfs weinig ter zake. Die persconferentie was inhoudelijk zeer sterk. Ik kan me niet herinneren dat er enkel neen werd gezegd. En zeker niet iets in de trand van "wat durft de PS nogal". Elio heeft de onderhandelingen tot hij zelf aan zet was continue bespeeld en gemanipuleerd. Reisjes naar Italië, briefjes schrijven om terug te komen op akkoorden, eigen studiedienst terugfluiten en ga zo maar door. Het is nooit zijn bedoeling geweest om een regering te vormen met N-VA. En de regime partijen sturen dan broekventjes naar de onderhandelingen. Je ziet wel wat het resultaat is. Die partijtjes krimpen verder. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 februari 2013 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...5057865041.htm
Bart De Wever: Met de beste wil van de wereld geloof ik hier niet in
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn ook andere artikels verschenen bij knack, moet ik die ook gaan opsnorren ? En het debacle met Genez : "ik heb aangeraden om een nota te schrijven die de N-VA nooit zal aanvaarden" en ga zo maar voort. Wanneer gaat u trouwens de regering laten vallen. Hoe staat u schaduw kabinet ervoor ? Heb je al met Gerolf gebeld ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 februari 2013 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Letterlijk uit de persmededeling van N-VA. Wij zijn van oordeel dat het eerlijker is om duidelijk “neen” te zeggen tegen deze nota, dan wel een tactisch “ja” uit te spreken om vervolgens naar onderhandelingen te gaan die dan met zekerheid zullen mislukken. Wie heeft er na een jaar nog behoefte aan ellenlange onderhandelingen zonder kans op slagen? Laat mij zeer duidelijk zijn: de N-VA blijft beschikbaar om te proberen een regering te vormen, maar dan enkel indien er ten gronde wordt tegemoet gekomen aan onze fundamentele bezwaren. Ik laat het over aan de inschatting van de formateur of hij dat al dan niet mogelijk acht. Ik geloof niet in het project van de formateur. Het is een slechte zaak, voor alle inwoners van dit land. En het is bij uitstek een slechte zaak voor de Vlamingen. Want zij zullen bij uitstekt de rekening gepresenteerd krijgen. Ik hanteer echter één gulden regel in mijn politiek handelen: als ik mezelf niet kan overtuigen dat iets goed is, dan kan ik daar niemand anders van overtuigen. Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/no...5056696651.htm http://trends.knack.be/economie/nieu...5048386801.htm Citaat:
Van mij hoef je niets te verwachten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet trouwens blijkbaar zelf de context niet meer over die discussie (kleurtemperatuur). Bij de les blijven Stuyck ! |
|
![]() |
![]() |