![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persmededeling Vlaams minister van Media Geert Bourgeois |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Eén van de vele. Maar ik wacht nog altijd op een antwoord wat die functie dan inhoudt? Dat het pikt, had ik al door.
Laatst gewijzigd door Jakko : 2 maart 2013 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht aan de Nigeriaanse poetsvrouw van Bart De Wever.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wie marijke of de kuisvrouw van Bourgeois. Laatst gewijzigd door hollande : 2 maart 2013 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() Feit blijft dat zij geen enkele inhoudelijke ervaring heeft op vlak van mediabeleid, in tegenstelling tot wat de N-VA-fanclub beweert. Als communicatiemedewerkster moest zij alleen maar de PR van haar minister en zijn beleid verzorgen, bij de totstandkoming en de inhoud van het beleid was zij niet betrokken. Dus kunnen we niet anders dan besluiten dat zij haar postje te danken heeft aan het feit dat zij "vrouw van..." is. ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 2 maart 2013 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() marijke heeft dat postje verdiend met haar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt hier eens geschreven dat je stichtend lid bent van de n-va, zelfs nog hebt meegeschreven aan programma teksten. Had je dergelijke scenario's mogelijk geacht toen in de pioniersjaren vol zuiver idealisme ? Je beseft toch dat het hier om de nummer twee en heel spoedig de nummer één van jullie partij gaat ? Met welke autoriteit en geloofwaardigheid gaat die man nog vragen kunnen stellen over postjespakkerij aan andere partijen als hijzelf er het symbool van is geworden door zuivere bevoordeling van zijn eigen vrouw ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is toch een wezenlijk verschil tussen de farce van de O Vld omtrent dat postje van gouverneur en dit postje. Dat zie je toch zelf ook wel in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu schaamt men zich niet meer en is het pure zelfbediening geworden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 maart 2013 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk vind ik het straf dat al die mannen hier vinden dat vrouwen van politici geen eigen carriere mogen opbouwen.
Ik wist niet dat het feminisme hier nog zoveel werk voor de boeg had. Laat deze "echtgenote van" eerst bewijzen dat ze bekwaam is en indien niet, geef dan kritiek �* volonté, maar wat moeten vrouwen van bekende mensen dan doen? Enkel : être belle et se taire?? Laatst gewijzigd door omaplop : 2 maart 2013 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verduidelijk eens het verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben er geen afstand van gedaan t.v.v. de O Vld, die dachten dat zij dat postje konden claimen. Nog een verschil. Hier lagen de kaarten anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |