![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schaam me er nu diep over, maar ik heb ooit het volgende "gedaan": Een persoon waarmee ik vlammende ruzie had gehad, maar mijne man niet, had ons uitgenodigd voor zijn verjaardag. Eigenlijk wou hij alleen mijne man inviteren, maar durfde blijkbaar niet anders dan mij mee te vragen. Het was op een winteravond. De gastheer had kaarsjes aangestoken, hetgeen wel een gezellig sfeertje creëerde. Op een bepaald ogenblik zag ik dat één van de kaarsen op zijn schouw het behangpapier begon zwart te blakeren. Omdat de "gastheer" met zijn rug naar de schouw zat en dit niet zag, besloot ik er niks van te zeggen. (vlammende ruzie nog steeds indachtig). Ik heb toen expres nog enkele minuten gewacht, tot zijn behangpapier een grote, zwarte plek vertoonde. Toen riep ik, alsof ik het pas opgemerkt had: Hé, oei-oei, die kaars, KIJK!!! Natuurlijk was de schade toen al aangericht en heeft "de gastheer" zijne living helemaal moeten her-behangen. Nu schaam ik mij daar echt voor. Ik wil er wel bij vermelden dat dit heeeeeel lang geleden is, ik was toen 20j ofzo.....en eigenlijk nog vrij onvolwassen. Bij deze: Sorry gastheer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() ik zou daar een kadertje overhangen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() btw: Waarom niet wachten tot het papier aan't fikken was ?? (oesje ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 maart 2013 om 03:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Een seksboekske bij de nonnen in de brievenbus gaan steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt rotzakkerig maar wel grappig;
Waar ik vroeger werkte maakten wij van het bezinksel in een lijmtank wel eens kwarktaart voor een intrimmer ofzo. Het spul dat daar op de bodem aankoekte was identiek (behalve de smaak) aan kwarktaart. We sneden daar een paar mooie stukken 'taart' uit, een schijfje banaan erop en klaar. Dan op de tafel bij de machine een paar lege, 'gebruikte' borden met daartussen ons ene stuk 'dat nog over was'. En dan was het wachten op de eerste toevallig voorbijwandelende intrimmer of jobstudent. Die kreeg dan vriendelijk dat stuk aangeboden. De smaak was iets tussen petroleum, azijn en iets bitter maar belangrijker was dat die smaak tot de dag erna in je mond bleef hangen. Niet gezond, niet leuk voor het slachtoffer dus daarom misschien net rotzakkerig genoeg.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dezelfde categorie, tijdspanne en werkgever; bouillon-blokjes in de douchekoppen steken.
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moderatie heeft je al eens verzocht, geen persoonlijke vete met Eno2 uit te vechten. En dat was niet Akira, die dat vroeg, maar Pontifex. Hij heeft mij ook gevraagd, jou met rust te laten, en dat doe ik. Maar jij niet. Misschien tijd voor wat bp? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2013 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joepie!! Ruzie!!
Hoera!! ![]()
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ace vraagt precies wel heel nadrukkelijk om het rode driehoekje.
Van mij zal't ni komen maar 't valt wel op hoor Ace.
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waart gij ne politieker, ik zou zeggen dat gij uw verantwoordelijkheid hebt opgenomen.
![]()
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Daarmee weet ik wie Servais Verherstraeten is. Inderdaad een verachtelijk type, voorbeeld van al wat mis is met politiekers. Cumulards en lobbyisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |