![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Dat ze hun nationaliteit werden afgepakt natuurlijk, vechters voor een vreemde mogendheid bestaan altijd al. Een vrouw bij de Farc rebellen herinner ik me alvast ook nog maar die is al lang gestorven denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 10 maart 2013 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand blinde gehoorzaamheid indrillen? Ja, ik vind dat niet bepaald bewonderenswaardig, maar ieder zijn, euhm ,fetisj zeker. . .
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan niet voldoende benadrukt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mensen die in het leger willen, moeten ook meerderjarig zijn uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, kijkt U de feiten AUB na : http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1904 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker hier, dit staat in de aanbeveling "VERMELD NATIONALITEIT, GEBOORTELAND, ETNISCHE AFKOMST, HUIDSKLEUR, RELIGIE OF CULTUUR ALLEEN ALS DEZE INFORMATIE RELEVANT IS VOOR HET BERICHT" En het krantenbericht spreekt over "Vlaamse jongeren die bij de opstandelingen in Syrië vechten", hoe kan etnische afkomst hier nu niet relevant zijn, en toch proberen ze hier ook weer informatie te verdoezelen. Ik denk dat het een automatisme geworden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In hoeverre evolueren we hier naar Pakistaanse toestanden nu het wetsvoorstel rond islamofobie voor de deur staat en er recent iemand een effectieve gevangenisstraf heeft opgelopen voor het verscheuren van een Koran. Blijkbaar was de bestaande onrechtvaardigheid, waarbij religieuze grondslag de ene burger meer rechten geeft dan de ander, onvoldoende en wenst men één overtuiging letterlijk boven alle anderen te plaatsen. Partijen die de laatste 20 �* 30 jaar met veel bombarie de mond vol hadden over discriminatie of aanzetten tot haat, blijken geen enkel besef meer te hebben van het begrip “gelijke rechten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het klimaat verhard, kritiek geven wordt steeds moeilijker...maar voorlopig is dat wetsvoorstel er niet, en mag dit er zelfs niet komen vind ik. Het sleutelwoord is volgens mij niet " gelijke rechten" maar vooral wederkerigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb verdorie nog nooit persoonlijk onderscheid gemaakt op basis van kleur of overtuiging, wanneer ik echter kritiek uit op een religie die nergens op overtuigende wijze blijkt geeft van wederkerigheid dan ben ik degene die vervolging riskeert, dat is toch de wereld op zijn kop en een fundamentele bedreiging van mijn gelijke rechten. Ik stel me de vraag in welke realiteit dergelijke politici eigenlijk leven, zou het eigendunk zijn dat een lager niveau van bewust zijn met zich brengt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar zover zal het niet komen natuurlijk, enkel godsdiensten zullen op die manier beschermd worden. Ik denk dat ze redelijk ver zullen geraken met het voorstel maar net op het laatst afgeschoten omdat iemand zal inzien welke gevolgen dit zal hebben. Dat er iemand al veroordeeld is voor het verbranden van een Koran zegt al heel veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meer dan 90% zijn gewoon Syriërs en al helemaal niets met AQ te maken
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de Nederlandse tv was men daar gisterenavond eerlijker in, daar had men het over voornamelijk Marokkanen en Turken die er aan deel namen.
|
![]() |
![]() |