![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() ook in Georgie spreken ze dialecten. Of zou dat de enige uitzondering op heel de wereld zijn ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moest wel effe lachen toen ik een paar van die zaken las:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het aantal eremoorden lijkt de laatste jaren gestaag toe te nemen, omdat eer een steeds breder begrip schijnt te worden. De meest vage verdenkingen, zoals een dorpsgerucht of in een extreem geval, de droom van een man over het overspel van zijn vrouw, is genoeg om zwaar geweld te ontlokken. Vrouwen wordt in die gevallen niet eens de kans geboden eventuele misverstanden op te helderen. De enige sociaal geaccepteerde manier voor de echtgenoot en familie om de eer op te schonen is de vrouw buiten te sluiten, aan te vallen of te vermoorden. In dergelijke erezaken wordt de vrouw als schuldige gezien en de man als iemand die zich moet verdedigen. Meldingen van eremoorden komen uit verschillende landen, waaronder Pakistan, Irak, Turkije en Jordanië. In het laatste land neemt de maatschappelijke goedkeuring voor eerwraak af, waarschijnlijk omdat de koninklijke familie van Jordanië de laatste jaren zich fel uitgesproken heeft tegen dit geweld. http://www.amnesty.nl/artikelen/NK-ART0389.shtml
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door jules Flikken zijn zwijnen ![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 4 augustus 2004 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou zelfs zeggen, moest ge nu nog gezegd hebben : "alle Antwerpenaren zijn zwijnen", dan waart ge voor mijn part nog juist geweest. ![]() PS: u had voor het "motten van de zwijnen" toch toevallig niet geopperd dat het merendeel van het korps racisten waren of zo? ![]()
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() daarom dat ze nu wanhopig allochtonen proberen te ronselen ? Bedoelt ge dat ?
Tja dat zal nooit lukken he. Want die allochtonen zijn veelal moslim en die mogen geen kontakt hebben met zwijnen want die zijn onrein. Zitten ze toch met een probleem bij de polies. Swat van de polies zou ik zeggen, dat ze het zelf oplossen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraagt u dan even aan uw vrouw of Gurian ook een andere taal dan het Georgisch is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() en ik blank, als het iemand interesseert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw veralgemening echter was een beetje over the top. Het kan zijn dat een flik zo'n valse verklaring aflegt, en dan is het niet meer dan normaal dat zijn collega's hem volgen en steunen (zeg nu zelf: Antwerpse flik, it's a dirty job but someone's got to do it).
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb overal ter wereld in de bak gezeten en ik kan bevestigen dat alleen hier mijn rechten geschonden zijn. De cipiers gooien regelmatig een emmer koud water 's nachts over een herrieschopper heen, en door overbevolking werd ik dan nat. 't Werd tijd dat Amnesty er eens in tussenkwam - helaas specifiëren ze niet hoeveel gevangenissen er moeten bijgebouwd worden. Met de nestwarmte van Yves en het vrijlaatbeleid van Guy, zullen dat er niet veel zijn. Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |