![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite komt het erop neer dat de meisjes geen mannen mogen ontmoeten tenzij ingepakt met bijbehorende boodschap 'afblijven'. Zo hebben de ouders alle tijd om zelf huwelijkspartners te zoeken binnen de familie of vriendenkring, het is wel degelijk een verderfelijk, denigrerend en onderdrukkend kledingstuk. Laatst gewijzigd door BonBon : 28 maart 2013 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben toch blij dat ik westers ben dan ![]() Alle vrouwen zijn potentiele partners. Uitzonderingen hebben een ring om. Het wordt me verboden om hen sexistisch te behandelen. De verantwoordelijkheid voor dat laatste ligt bij mij, en niet bij hen. Cool toch? Een vrouw die haar handdoek in de buurt van de mijne aan een strand legt en er topless gaat op liggen zonnen, zegt me eigelijk dat ze zich veilig voelt en niet verwacht door mij aangerand te worden. Zelfs met haar tetten bloot weet ze dat ik mij inhoudt, of dat de maatschappij mij in de bak zal stekeN.
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk wel, in het westen dragen moslima's veel minder sluiers en bourka's dan in islamitische landen en worden ze hier nog steeds veel minder verkracht dan in islamitische landen (tenzij door hier levende moslims). Het gevaar zit 'm duidelijk bij de moslim man, niet de westerse man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite moeten er bordjes komende de stranden, strand = haram = verboden voor moslims, wat nog geen leugen is en dus niet discriminerend. Waarom moeten we moslims toelaten op dancings, dat is toch haram voor hem dus verlenen we ze enkel een dienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En daarom ben ik er tegen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eigenlijk zeggen ze dit ook in hun eigen propaganda, "bedek jezelf of je wordt verkracht" en als je in een islam land leeft dan bescherm je je tegen moslim mannen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, hun vrouwen moeten sluiers dragen om er niet uit te zien als een hoer wat impliceert dat iedereen zonder sluier dus een hoer is in hun ogen. Op zich is het een extreme vorm van racisme tegenover niet-sluierdragers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar ik in Istanbul werk zijn hoofddoeken zonder meer VERBODEN.
De hoofddoekmentaliteit wordt er gezien als een uiting van een achterlijke fascistische ideololgie die de vrijheid en het economisch welzijn ondergraven. M'n Turkse collega's vinden trouwens Belgische turken een achterlijke soort, en begrijpen absoluut niet dat wij deze achterlijke gewoontes niet verbieden. En zo denkt de moderne politieke klasse in Turkije erover. Ikzelf vind de hoofddoek een uiting van de vernietiging van het individueel denken. Goebbels noemde dat 'Gleichschaltung' - iedereen moet er hetzelfde uitzien als voorwaarde dat iedereen hetzelfde gaat denken. Dat is de fundamentele rol van de hoofddoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik geen geloofsgeloofsymbolen ophang in mijn kot !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Als de/het ene mag , mag de/het andere ook !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het probleem met de hele hoofddoekencultuur is dat het islamitische jongens duidelijk maakt dat meisjes zonder hoofddoek eigenlijk hoeren zijn die 'er haast om vragen.'
Zou een en ander misschien verband houden met de verkrachtingsepidemieën (gepleegd door jonge islamitische mannen op Westerse vrouwen) in bepaalde delen van Noord-Europa? Maar ja, we weten allemaal hoe de feministen hunne kak intrekken als het om slachtoffers van moslims en allochtonen gaat. Als ze niet op de evil white man kunnen inhakken vinden ze er niks aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar waar het onder, al dan niet fysieke, dwang of onder dreiging gebeurt... Indien het een vrije keuze was zouden er niet zoveel jongedames met een sluier uit Molenbeek naar de hogeschool of unief vertrekken en ... zonder sluier aankomen... Effectieve straffen voor de opleggers van de dwang of de uiters van bedreigingen zouden mogelijk moeten zijn én toegepast worden. Wanneer je daarentegen moet vaststellen dat het je meer dan een halfuur kost om op 200 meter van het hoofdkantoor van de Molenbeekse politie om daar iemand een pv op te laten maken... En dat je door die agenten tussen de regels door duidelijk wordt gemaakt dat men het niet wenselijk acht gedwongen te worden om de wet toe te passen... Door o.a. te weigeren je mee te nemen naar het politiekantoor zodat je, net na het laten verbaliseren van iemand voor sluierdracht, te voet de Ribeaucourtstraat uit te lopen... We zullen onze adem maar niet inhouden zeker? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar ging dat proces tegen de HEMA laatst ook om. Het was op zich niet verkeerd van het bedrijf om de sluier te verbieden. Maar men had dat vooraf moeten doen door dit in een kledingvoorschrift op te nemen. M.a.w., indien HEMA gewoon haar kledingvoorschriften had aangepast en dan pas de dame aangemaand om haar sluier uit te laten was er voor HEMA geen probleem geweest... Muggenzifterij als je het mij vraagt maar wettelijk nu eenmaal vereist... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die komen naar hier, maar willen leven als ginder,maar met sociale woningen & uitkeringen op de koop toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Voila. Ik geloof daarvoor dat voor sommigen burka de oplossing is, ![]()
![]() |