![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind dat helemaal niet grappig, volgende keer als je weer zo'n "grappige" bui voelt opkomen, bedenk dan eens dat die bange vrouw, die jij zo nodig eens extra de stuipen op het lijf wil jagen, jouw eigen dochter, vrouw, zus, of moeder kan zijn... vind je't nog altijd even grappig? Moesten die doodsbang thuiskomen met een verhaal dat iemand hen volgde, snellen en langzamer ging lopen wanneer zij dat deden, weigerde voorbij te steken maar achter hen aan bleef stappen etc... hoe tof zou jij 't vinden als blijkt dat die 'dader' enkel een grapje uithaalt? En trouwens een heel goed voorbeeld over zo'n zelfde overdreven angst van velen voor alles wat een donkere huidskleur heeft. Hoeveel van die gasten zouden zich niet anders gaan gedragen, net zoals jij het 'grappig' vindt, omdat ze toch als schorem worden bekeken dus zullen ze er nog een schepje bovenop doen? Even onnozel en even belachelijk, maar er zullen er ook wel heel wat van rondlopen ~ en zo zie je dat jij, ondanks je afkeer, waarschijnlijk meer met hen gemeen hebt dan je zelf ooit zult durven toegeven!
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat die enkele vreemdelingen betreft die er als grap een schepje bovenop doen, die heb ik zo door en kan hun gemakkelijk onderscheiden van degenen die werkelijk kwade bedoelingen hebben. Hun overdreven stoerdoend machogedrag verraad onmiddellijk wanneer het slechts om "een schepje erbovenop doen" betreft. En het spreekwoord zegt : "wie bluft kan gemakkelijk overbluft worden", maar dat doe ik niet daar ze te min zijn voor me om er gepast op te reageren. De moeite niet waard. Integendeel, ik laat ze rustig hun gang gaan met hun stoerdoenerij, want zo demoniseren ze zichzelf nog meer voor de personen die hun "schepje erbovenop" niet doorhebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Reken mij ook maar bij de humorlozen dan.
Jou gevoel voor humor is eerder een vorm van sadisme. Walgelijk gewoon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik je erop wijzen dat die vrouwen al bang waren vòòr ik m'n humordoos bovenhaalde ? Ik ben dus niet de oorzaak van hun angst, dat hebben ze zichzelf aangedaan door zo clichématig te redeneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
je hebt het nog steeds niet door, voor de vrouw in kwestie is het absoluut niet grappig, denk daar in het vervolg eens aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk toch eens na verdikke ! Als slechts enkelingen zich misdragen in de maatschappij dan zou men het toch niet constant hebben over een vreemdelingenprobleem. Als het werkelijk ging om enkelingen, dan zouden ze gewoon niet opgevallen zijn bij de bevolking. Er zou in dat geval totaal niet over een vreemdelingenprobleem sprake zijn geweest. In ieder geval, vroeg of laat zal je niet meer kunnen minimaliseren en negeren omdat het vreemdelingenprobleem te groteske vormen heeft aangenomen, hetgeen nu reeds aan het geschieden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Dan komen ze als vraat- en roofzuchtige piranha's op je af zonder medeögen, gelijk een kudde wilde woeste beesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou het niet een héél klein beetje kunnen dat je het met jou "humor" een héél klein beetje zelf uitlokt?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat die malapropisme tread betreft, die tread kan me geen bal schelen, dus je doet maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |