![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom doen de tsjeven en de sossen in de Vlaamse regering dat dan niet ? (voor de rest was het een mooie stunt van de nva: de federale begon hem al flink te nijpen, en de andere deelstaten werden nog eens op de neus gedrukt dat zij geen reserves hebben ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bourgeois wil persé bevriende taxi bedrijven sponsoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Hoe meer ik erover denk hoe meer het lijkt op een stunt van de NVA, ze wisten dat het meteen afgeschoten ging worden dus hebben ze zo het geld veilig gesteld, het moet nu van ergens anders komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek uw vrienden aan in de Vlaamse en federale regering. Ze gaan ze zeker gelijk in gang schieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, als er geen plaats is op school dan kunnen de ouders steeds thuis zelf les geven. Daarvan word je weldegelijk "overspannen" of krijg je een "burnout" dus zullen die mensen een paar maanden thuis moeten blijven (kunnen ze ineens les geven + in kinderopvang voorzien). Zo heb je drie vliegen in één klap:
- de ouders hebben minder stress - het tekort aan scholen is opgelost (hoofdzakelijk vlaamse werkende ouders vinden geen plaats meer wegens positieve discriminatie voor geimporteerde en tweede generatie kansarme analfabeten) - de kinderen gaan in die paar maanden meer leren dan in scholen waar de helft van de kinderen de juf niet begrijpt - de kosten worden gewoon opgevangen door de ziekteverzekering. Iedereen content. toch? Kherbache? Almachi? Peeters? Janssens? enige commentaar? Jullie zijn toch degenen die het "nicht gewusst" hebben dat er meer kinnekes bijkwamen hé? Tenslotte kwam Mohammed toch alleen naar hier, en allez, zijn nichtje kwam mee... wie zeurt daar nu toch over? 11.000 VREEMDELINGEN JAARLIJKS ERBIJ !!!!! (en dan beginnen ze nog maar te kweken!) maar voor Vlaamse kindjes is er geen plaats meer op school.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is in ieder geval veel heisa om niets. De N-VA zou er beter aan doen zinnige dingen de lanceren. Bovendien is ruggespraak met Minister-president Peeters een must voor een coalitiepartner vooraleer men solo slim gaat spelen in de dagbladen. Nu moet de N-VA weer eens terugkrabbelen en zo komt ze niet ernstig of wat onvolwassen over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, de federale regering doet tenminste nog iets. Als jij nu met je vrienden in de Vlaamse regering gewoon afspreekt dat ze net zoals nu, met niets doen mogen verder doen, dan is het in 2014 al een stuk beter voor iedereen. Zeg maar tegen hun, dat als ze niet in gang schieten, de zware 2% inlevering teniet gedaan word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg daarbij de regel, "alles wat de levensduur van België verlengd," ik stem tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gingen ze geen Vlaams energiebedrijf opzetten zodat de arme Vlaming niet meer afhankelijk zou zijn van het Franse Electrabel? En gingen ze de Vlaming ook geen hospitalisatieverzekering cadeau doen? Dit waren twee beloftes waarmee ze de kiezer warm gemaakt hebben tijdens de laatste regionale verkiezingen. Heb jij daar al iets van gezien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vlaamse regering vindt 46 miljoen voor scholenbouw Prima gespeeld, Bart en Philippe.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De bevoegdheden voor de door U genoemde zaken liggen niet bij de N-VA ministers. En om eerlijk te zijn, de ministers die er wel voor bevoegd zijn brengen er niet veel van terecht. Freya, Ingrid en Jo liggen rustig te pitten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() Eén ding begrijp ik echt niet: hoe kon Muyters verwachten dat zijn plan in het parlement zou worden goedgekeurd, zónder dat de bevoegde instanties ervan op de hoogte zouden worden gebracht dat het geld uit de pensioenreserves van hun eigen ambtenaren zou komen?
Da's toch waanzin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat Peeters in de aanloop naar de verkiezingen 2014 het feit dat hij klaarspeelde wat de klunzige Muyters en zijn baas niet vermochten mag op zijn hoed steken. Belangrijk dat de kiezer weet dat het niet dankzij de spelletjes van n-va is dat hun kinderen een schoolplaats vinden.
En nu ga ik mijn mond met zeep uitspoelen, want ik betrap mij erop dat ik iets positiefs zeg over een tsjeef. |
![]() |
![]() |