![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het beste is feitelijk dat al die het hardst roepen dat je btw en sociale bijdragen moet betalen zich bezig houden met werknemers in het zwart zonder btw en sociale bijdragen en dienstencheques die ze mogen aftrekken van hun inkomen.
Jawel...ook die politiekers. Een oud burgemeester van Gent...zal zijn naam maar niet zeggen wegens regels van hoffelijkheid....heeft gans zijn leven zijn woning laten kuisen door Mietje in het zwart die dat gedaan heeft tot ze bijna 90 jaar was. (Mietje van "eiland" Mallem) Oh is t' is niet de enige hoor. Deals doe je in het café het voske. Met zijn toepasselijke naam natuurlijk. Oud decaan van de univ gent die met Koning Boudewijn hoge hoogten ging scheren in landen ver van hier met veel tralala....gans zijn leven zijn kot in het zwart laten onderhouden in het zwart. Zweerde op zijn 500'000€ zwart geld op rekeningen links of rechts. Zijn wijf is trouwens debiel. De sp-a met al hun tralala (speldenstraat Gent)...aan hun achtergevel aan het water lagen de thuislozen onder een plastieken dak hun roes uit te slapen. Laatst gewijzigd door Mambo : 1 april 2013 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien je beter af bent met 5€ in het zwart dan met 25€ officieel schort er iets aan het systeem of wat het systeem denkt te mogen achterover slaan van uw zuurverdiende centen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan veel beter heden ten dage volle dagen inplannen aan een kleine 20€ of zelfs minder per uur dan de beoogde 45 of meer per uur. Netto heb je gewoon veel meer + je comfort en de stress die wegvalt van de verplichte bijdragen. Uiteindelijk komt het er momenteel op neer dat de meeste mensen niet eens aan 50€ netto per dag uitkomen. Men is altijd bezig over Duitsland en hun lage lonen....reken eens de netto lonen hier uit? Je zal niet veel beter zijn meestal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik reken reeds lang en klaag ook niet maar ze moeten me gerust laten met hun eeuwige geldaftroggelarij. De staat moet mij niets uitleggen (bedriegers zijn het) of voor mij zorgen maar waar ik voor gewerkt heb wil ik behouden ook op m'n spaarboekje. Dat is netto zowat 1/10de van wat ik bruto verdiend heb na taksen lasten belastingen, sociale wetten en hoe het allemaal nog mag heten. Ik durf zelfs niet vertellen hoeveel dat dan maar netto per uur is .........
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn eerste zaak heb ik ongeveer tussen de 60 en 100 miljoen bfr omgezet. Hallucinant genoeg heb ik er dus geen ééne euro aan of bfr aan overgehouden. Geloof het of geloof het niet. Allemaal opgegaan in personeel en weet ik veel wat. Never again. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de jaren 80 was het de mode om mekaar bijna niet te betalen, de gerechtelijke procedures duurden toch jaren en zwijgen we nog over het in beroep gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 1 april 2013 om 02:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dubbel Laatst gewijzigd door Hypochonder : 1 april 2013 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 1 april 2013 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel hier is praken van de gemiddelde Belg, de mediaan ligt op -50.000Euro. Vergeet niet dat veel Belgen reeds boven de 50 zijn en hun woningen reeds meerdere jaren afbetaald zijn of nog hypotheken zijn van 2.000.000BFR ( +/-50.000€) en dus zeer laag liggen. Zij kunnen dus veel meer opzij zetten dan de jongere generaties. Vele van hen hebben bedragen van 250.000€ en meer op hun rekeningen staan. Daarnaast zit je met de één kind erfgenamen, die vaak na aankoop van een eigen woning het hele kapitaal van hun ouders erven. Enkel de waarde van de woning komt dan boven de 200.000€ bij verkoop. Geld dat verdwijnt op een spaarrekening, boven op het reeds gespaarde kapitaal van de ouders. In veel gevallen gaat het over een totaal som die ver boven de 400.000€ ligt die deze mensen erven. Om je een idee te geven, het kapitaal van mijn ex-schoonmoeder op haar spaarrekening bedaagt meer dan 750.000€, toch is zij slechts de weduwe van een ambtenaar. Daarnaast heeft zij een woning die op de markt meer dan 350.000€ gaat. Bij haar overlijden krijgen haar 3 kinderen dus plots een kapitaal van meer dan 1,1 miljoen Euro te verdelen. En zij zijn geen alleenstaande gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kan voor beide zijden enkel tijdverlies betekenen. Uw licht ironisch gehakketak kan bij aanvang best leuk zijn, maar gaat toch gauw vervelen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien even de vorige posts hier raadplegen kan soelaas bieden ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar een probleem is het zeker niet. Het betekent wel dat die vrouw ( en haar man) verstandig met de familie-inkomsten is omgesprongen. Men moet daarvoor respect hebben. Alleen kan het wel afgunst bij sommigen opwekken. Meestal bij diegenen die minder verstandig met hun financiën zijn omgesprongen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien mijn moeder van 82 komt te overlijden ( wat ik NIET hoop) durf ik het erfenis bedrag hier niet te vermelden - trouwens dat krijg ik nooit op in mijn resterend leven ( heb geen kinderen ) Vergeet de erfenis en neem je eigen gespaard geld - om dan aan 250.000 € te komen moet je als een muggezifter hebben geleefd - IS dat de bedoeling ? Je kan 100 milj winnen met de lotto, maar hierover gaat het niet Het gaat hem hierover , wanneer je bv dan toch 250.000 € zou gespaard hebben - ze zomaar plotseling 150.000€ van je afpakken omdat je regering al jaren lang aan het knoeien is geweest. Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 2 april 2013 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag er niet aan denken wat die mensen allemaal meemaken nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is afpersing door de Europese legale maffia niet strafbaar en die van de gewone maffia wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag een beetje overdrijven maar niet te véél !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat met zelfstandigen die hun geld om nieuwe producten aan te kopen op een spaarrekening geparkeerd hadden en boven de 100.000 € hadden staan voor die aankopen?
De winkel maar voor 40% vol? Leveranciers die maar 40% of niets meer van hun geld zien van hun klanten wegens faillissement? Mensen die meer dan 100.000 voor de aankoop van een huis of een appartement gespaard hadden? Te merken dat er "top intellectuelen" het Europees beleid bepalen. En dan de zalvende woorden, het is eenmalig, want..... Wie geloofd die idioten nog? |
![]() |
![]() |