![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of verkiest u dat ik dit liever ook niet doe?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 april 2013 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee hoor. Louter een vaststelling van een feit.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 april 2013 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() u kan een feitelijk bewijs leveren dat er bij de PS geen geen linkse republikein te vinden is; of dat er groene marsmannetjes bestaan.
zoiets kan u alleen maar hopen, Esperanza.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 april 2013 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met een absoluut monarch kan je beter beleid realiseren (door levenslang ambt). Door het electoraal te maken kan je toch een beetje proberen te beperken dat de beleidmaker een complete door en door idioot is (wat de meeste onverkozen monarchen wel waren/zijn). En door het lokalistisch te houden, verzeker je je dat de soeverein zijn best doet om het niet te verknallen. Revoltes tegen monarchiën zijn veel talrijker en vlugger succesvol geweest dan revoltes in democratische Staten.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 april 2013 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zowel linkse republikeinse PS'ers als de groene Marsmannetjes. Ook mogelijk natuurlijk.
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag ik mijn buur ook beroven, zolang jij er weinig tot niets van merkt?
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de vergelijking loopt natuurlijk nogal scheef. Er gaat veel belasting naar de koningin/monarchie, maar dat is niet hetzelfde als stelen. Op die manier kun je sowieso "belastinggeld" als stelen zien, en dat lijkt mij belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is zijn raison d'être dan? Ik snap eigenlijk niet goed waarom ik de afschaffing van het koningshuis moet verdedigen. Mij lijkt dat de koning of zijn achterban wel eens mogen verdedigen waarom hij het recht heeft wel onderhouden te worden op kosten van de belastingsbetaler. En liefst een andere uitleg dan 'hooggeboren'. Mijn overbuur is een dikke zwartzwerker die al jaren lang een uitkering trekt omdat hij zogezegd arbeidsonbekwaam is (zijn teen staat een beetje krom of zoiets). Zijn individueel geparasiteer zal ik miss ook niet echt voelen. Maar zo is er nog één, en nog één, en nog één,... Als je al die kleine hoeveelheden belastinggeld van overbodige instanties of andere verkwistingen optelt (waar je allemaal niet veel van merkt), dan zit je met een serieuze som geld dunkt me.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, een monarchie is niet democratisch verkozen. Alleen als het volk opgaat staan tegen de monarchie, dan is de monarchie echt wel stuk te maken hoor. 2: Vanwaar zoveel waarde hechten aan geld? Het is niet dat die mensen je compleet leegroven hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat het van mij is.
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() profileert zich inderdaad als sosialist en rijft dit jaar 300.000 xtra binnen om solidair te zijn met de andere rijken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Daar heb je een punt. 3: Jij vindt dus ook niet dat rijke mensen meer belasting moeten betalen dan mensen met minder geld? Dat geld is immers van die rijke mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij is daar trouwens geen nood aan. Men zou beter andere oplossingen zoeken voor geldtekort bij de Staat of voor bepaalde projecten als 'wie kunnen we nog meer van de vruchten van zijn arbeid legaal afpakken?'
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Ja je hebt gelijk.
Iemand die 20 keer op vakantie gaat is niet "links". 20 keer op vakantie gaan is meer iets voor de "niet solidairen" onder ons. Ik ga geen 20 keer op vakantie maar men blijft aan mijn kop janken dat ik solidair moet zijn met .....le roi. on topic, de draadopstartter doelde naar Spa, Groen, PVDA ,PS , Ecolo, CDH Allemaal partijen die opkomen voor een" bepaalde" solidariteit.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Bescheidenheid zou een mens sieren in tijden van crisis. Maar ja , een niet verkozen koning staat boven het volk, dus .....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |