![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=4][/size] Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 10 augustus 2004 om 23:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik heb daar geen zeggingschap over maar ik stel voor dat ze dat dan aan de joodse
bevolking ginds zouden vragen in een referendum. En het gekke is dat ik denk dat ze dat goed zouden vinden want de gewone joden ginds (niet de kolonisten of de volksmennende politici) zijn de situatie even hard beu als de getormenteerde Palestijnen. Hebt u die documentaire gezien met de elite-luchtmacht piloten die deserteren omdat ze weigeren nog lukraak woonwijken van onschuldige burgers te bombarderen waar vermoed word dat één terrorist zich zou tussen schuilhouden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() P.S.: Ik stel voor dat je die vraag ook stelt op het forum waar het thuishoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw oproep tot gewapend ingrijpen van de EU tegen Israël (toestemming van de VN is schijnbaar in dit geval niet noodzakelijk) heeft U vermeld onder "internationale politiek" en het andere punt (royalties) vermeldt U onder "maatschappelijke discussies). Ik was van mening dat het voldoende was om mijn vraag in dat forum te posten waar U het had over de "royalties" (en dat was op dit forum). Als U het wenst plak ik mijn post ook in het andere forum, eventueel ook in het derde, waar U ook bezig bent... Laatst gewijzigd door Chipie : 11 augustus 2004 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hallo?
De EU valt Israël binnen? En wat doen we deze namiddag? Orgaandonnaties?????? Enig idee wat er van Europa zal overblijven als Israël besluit om zijn nukes in te zetten ????? Gans Europa zal voor de komende 1000 jaar licht geven in het donker...... Maareuh.....ik heb een ander idee:moest WM en al wie zoals hem denkt nu eens alvast vertrekken - laten we het een verkenningsoperatie noemen. ![]() En als dat lukt,dan zullen we wel zien wat er verder nog meer nodig is....
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er echter wel mag bij gezegd worden is dat in de Thalmoed wel wordt vermeld dat de hele wereld het best joods zou zijn, maar uiteindelijk wordt dat in de al dan niet originele bijbel ook gezegd, en in de Koran ook , daar mag er zelf geweld voor gebruikt worden. Maar wie gelooft er nu in de verzamelde werken van een paar schriftgeleerden die die boekskes geschreven hebben om het volk dom te houden en te manipuleren, ... Eigenlijk wel straf dat zowat de hele wereldgeschiedenis gebaseerd is op een 3 tal boekskes die de vrede predikken maar het geweld hoegenaamd niet verafschuwen, ... De grootste slachtpartijen van de tijd van de Romeinen tot nu, zijn het rechtstreekse gevolg van vooral Bijbel en Koran, ... De eerste die dus nog eens een boek durft schrijven over nen heiligen die neerdaalt uit den hemel en het allemaal komt oplossen zou dus voor mijn part onmiddelijk mogen gefusilieerd worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De autostrade , de kever, het zijn de beroemste voorbeelden, maar laat ons stellen dat hij duitsland toch uit een economisch slop probeerde halen, ... Na de oorlog zijn de grootste verliezers Japan en Duitsland uiteindelijk de economische winnaars geworden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens laat die daar nekeer zelf hun problemen oplossen in hune zandbak... Wat denkte dat er gaat gebeuren stel dat die invasie lukt, : 1 de arabieren beginnen met de overlevende joden over de kling te jagen... 2 ze gaan geen buitenlandse troepen dulden , de islam verbied dat, dus gaan ze ook onze troepen over de kling jagen, ... Resultaat, de oorlog om de oorlog op te lossen wordt gewoon een oorlog om de oplossers van de oorlog eruit te krijgen... 3 Arafat begint tegen sjeik AllI Benzine te vechten en die begint tegen sjeiK SansDiesel te vechten die op zijn beurt , samen met arafat op warlord M gaat schieten, Warlord M die samen met christelijke milities een pact met de druzen uit libanon gesloten heeft om het regime in Sirië omver te werpen, de Jordaanse koning sluit een pact met Sirië, om te vermijden dat de egyptenaren zich mengen in het conflict en de turken vallen vervolgens noord irak binnen om koerdistan te anexeren en zo het ottomaanse rijk in zijn glorie te herstellen, waarna ze allemaal samen de turken aanvallen , en Jordanië uiteindelijk toch israël etnisch zuivert van Palestijnen en Iran langs de kant staat te roepen dat ze geen goeie moslims zijn... Engeland belooft vervolgens Lauwrence of Arabië II te sturen om de rebellen te steunen , en ondertussen vertrekt nen boot uit een italiaanse haven gevuld met Joodse imigranten, genaamd Exodus (hoe ironisch), De Joden zijn namelijk aangevallen in antwerpen door de SturmTroepers van Aboe JahJah dit na het lezen van Mein Kampf in een Arabische vertaling en bewerking door de Ajatolah Gehomeinie. De joden die zich bewapend hebben met zelfgebouwde UZI machinegeweren en Galil's, bestormen Jerusalem, moorden al de palestijnen uit en stichten de Staat Israël die vervolgens door de Amerikanen wordt erkend, en meteen een volledig eskader marineschepen met vliegkampschip stationeren voor de Israëlische kust en elke arabier in een straal van 500 km meteen terug naar zijn schepper en 70 maagden sturen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Quote Herr Flick :
Dat is inderdaad zo, die wereldoorlog en vervolging waren er teveel aan, maar voor de rest heeft hij een aantal belangrijke verwezelekingen om zijn naam staan. Expansie was noodzakelijk, en dat kon niet zonder oorlog gebeuren, voor het vestigen van het Derde Rijk. Voor hetzelfde geld had Adolf Hitler de grote veldslag* gewonnen i.p.v. de geällieerden. Verliezen of winnen staat niet altijd zo ver uitelkaar als men zou denken. (*) Ik koos bewust het woord "veldslag" en niet het woord" oorlog", daar het Nazisme enkel verzwakt werd voor onbepaalde tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() in België k�*n men dat niet verbieden, ik dacht dat we vrijheid van drukpers hadden en het verbod op censuur... dat zijn steunpilaren van de democratie.
@wolfgang meister de joden hebben een eigen staat, de joden hebben miljoenencompensaties van Siemens, Bosch, ... je redenering over de gewijzigde mentaliteit tegenover holebi's houdt volgens mij geen steek. Je kan moeilijk zeggen dat het daardoor wél humaan was een homo te doden, dus daar draait het niet om; in de context was het voor de Nazi's even evident een jood te doden als een homo te doden. Kort samengevat: de tweede wereldoorlog heeft miljoenen slachtoffers gemaakt; de landen hebben herstelbetalingen ontvangen; de joden hebben een staat ontvangen; we zijn zestig jaar later. Laten we de royalties schenken aan een project tegen AIDS of zo.
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
OK, joden vormden numeriek wel een grote groep, maar men vergeet altijd al die anderen die gedouchet werden. Ik vind dat zo minachtend voor die mensen, en het lijkt wel of de Holocaust enkel en alleen geclaimd wordt door de joden om hun politieke doelstellingen te verwezenlijken, niet uit respect voor die miljoenen doden. Ook de Polen stonden op de wanted-list (cfr. "Armeens citaat", al is men niet zeker van de authenticiteit ervan, maar gezien de Lebensraum plannen van de Führer, zal niemand het moeilijk hebben hiermee akkoord te gaan). Ook Jehovah's getuigen stonden op de lijst, en het was niet die van Schindler... Dus we denken best wel aan die 6 miljoen joden, maar vergeten we in vredesnaam niet die 3,5 miljoen Polen (niet-joden), 10 miljoen andere Slaven (Tsjechen, Slowaken, Kroaten, Serviers, Russen, Wit-Russen, Oekraïners,... hierin 4 miljoen Sovjetsoldaten), 800.000 zigeuners, de 300.000 gehandicapten, de 25.000 homo's, 2000 Getuigen en 1 tot 1,5 miljoen politieke tegenstanders. Dus telkens als je een jood hoort klagen over de befaamde 6 miljoen, moet je hem maar eens confronteren met dit lijstje. Over paardenkleppen gesproken.
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
het zou me niet verwonderen moest ons aller Bert zoiets doen. Die politiekcorrectdenkenden zijn altijd wel voor wat censuur te vinden... triestige zaak. Als ik opruiende lectuur wil, heb ik het volste recht opruiende lectuur te lezen.
![]() |
![]() |