![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat jij een mail zou sturen aan de sociale inspectie, dat ik zwart zou werken hier of daar, dat ik het aan mijn rekker zou hebben. Ze gaan misschien wel eens 't een en 't ander checken, en daar ben ik voorstander van. Dat moeten ze volgens mij doen, zelfs zonder dat er geklikt geweest is. En als ze het grondig onderzocht hebben, heeft de Schoof tenminste het bewijs hoe een eerlijke vent hij wel is. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit verklikken?
In mijn buurt is een mooie dreef, waar in de zomer overdag wel eens automobilisten stoppen om wat in de schaduw te zitten en te genieten van hun middagpauze. (je wil niet weten van wat daar genoten wordt 's avonds ...). Enkele jaren terug lagen er her en der in die dreef erg veel lege flesjes van een hoestsiroop. (toen ook, en nu nog soms lege flessen zware drank of wijn, of blikjes, maar lang niet zo systematisch) Spelende kinderen raapten soms die flesjes op ... zodat de mama's de gemeente verwittigden om de boel eens op te kuisen. Maar vermoedelijk kwamen er elke dag twee nieuwe lege flesjes bij. De wijkagent vroeg ook aan mij om uit te kijken, en eventueel een nummerplaaat aan hem door te geven. Ik zou dat gedaan hebben, mocht ik iemand een leeg flesje zien weggooien. Op een keer was het gedaan. Ik denk dat ze hem bij zijn lurven hadden. Wellicht een andere buur die zijn nummerplaat geklikt had. Is dat eigenlijk klikken ? ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit één zelfstandige gekend die de rekening wou een kleurtje geven? Strookt je Kadastraal Inkomen met de waarde van je huis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, toen ik mijn aanhangwagentje bestelde, vroeg hij of de factuur misschien niet op een bevriende zelfstandige gezet moest worden, om btw-redenen. Niet op ingegaan natuurlijk. Natuurlijk wel. Nog vragen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aangezien je blijkbaar niet goed weet waarop je precies reageert, heb ik het even voor je samengevat: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Edina, je hebt over de volledige lijn ongelijk.
De installatie van de automatische verdachtmaking en manipulatie van de samenleving is wel op conto van zelfverklaarde linkse partijen te schrijven. Je verwijt het VB een soort kliklijn te hebben geïnstalleerd, maar weet je wie een officiële kliklijn heeft ingevoerd? Steve Stevaert, oa om bouwovertredingen aan te geven. Laatst gewijzigd door giserke : 9 april 2013 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Aan 1 zijde van die bouwplaats ligt een afgebouwd huis, aan de andere zijde ligt een open bouwplaats. Het probleem is nu dat die bouwplaats aan de straat slechts 6m breed is en op de bouwlijn 9m. Je vaart moet 3 meter zijn en nu is er een bouwaanvraag ingediend om een blinde muur te bouwen op de grens van de open bouwplaats om 6 m voorgevel te hebben. Natuurlijk dat die met die open bouwplaats niet gediend is met een blinde gevel van 2 verdiepen langs hem, want als dat gebeurd heeft hij schrik dat hij later verplicht gaat worden tegen die blinde gevel te bouwen ook al heeft hij een open bouwplaats. Ben enkel nieuwsgierig wat hier het besluit gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nu vind je het VB al links of groen? .. http://www.politics.be/persmededelingen/5736/
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik vind zelf echter wel dat fraudeurs mogen worden aangegeven en bij uitbreiding ook behoorlijk beboet mogen worden. Dat mag en kan zeker door een 'verklikker', waarom niet. MAAR het klikken op basis van jaloezie kan voor mij dan weer helemaal niet. Als je iemand aangeeft moet dat gebeuren op basis van bewijzen en feiten. Anders kan je gerust alle bouwvakkers en horeca uitbaters op voorhand al aangeven, want ze zullen volgens de publieke opinie wel iets in't zwart doen. Het aangeven (of verklikken dus) zou niet anoniem mogen gebeuren, zodat de vals beschuldigde dan achteraf een klacht kan indienen wegens laster en eerroof, met de nodige financiële compensaties die de 'verklikker' dan moet ophoesten. Maar realisme gebied mij te stellen dat we een jaloers en wraaklustig volkje zijn, die niets liever doet dan anderen pijn en miserie zien lijden om hun eigen miserie wat te kunnen verkroppen.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die werken doen nooit iets fout. Zo simpel is het. Als werken fout is is er iets fout met de maatschappij.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat kunt ge het niet noemen.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 april 2013 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zwart werk mag gerust van mij, een mens moet de keuze zelfs krijgen als hij in het zwart wil werken of niet, maar kom dan niet zagen dat je bij de dokter of in het ziekenhuis de volle pot moet betalen en eis dan ook geen werkloosheidsuitkering of pensioen later.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |