![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe mij maar wat tribalisme dan, als het moet. Veel kwaad zal het niet kunnen.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen moet het niet gebruikt worden door lieden die elke "vrijemeningsuiting" van anderen die niet in hun islamkraam past zelfs met de dood zouden afstraffen! Zoals "godsdienstvrijheid" voor de islam toch ook maar wil zeggen: de vrijheid om de islam over de ganse wereld uit te breiden en de rest uit te roeien; Letterlijk uitmoorden zelfs, zoals ze al op zoveel plaatsen in de wereld hebben gedaan. Ook nu, in 2013, zijn ze nog bezig tov christenen die voor hun leven moeten vrezen als de islamhonden te dichtbij komen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een hypocrisie! Laat ons wachten tot het hier ook een moslimstaat is, en dan moet je je vraag nog maar eens herhalen! Waarschijnlijk krijg je maar één keer de kans om dat te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://filesforum.politics.be/showpo...25&postcount=7
Mijn persoonlijke mening: Ik sta best open voor andere culturen , en .... als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !! En of mijn buurman immigrant of hier geboren is , interesseert me letterlijk geen ene zak !! Maar .... http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44 onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen. Verder: http://filesforum.politics.be/showpo...29&postcount=9 Politieke (poliZieke) partijen die hun eigen idiologie verloochenen ivm stemmen ronselen , die mogen voor mij part oprotten !!!! Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoeft ze haar "opinie" CONTINU in de gemeenteraad te ventileren? Dan is het maar een haartje of al de andere partijen gaan hun gemeenteraadsleden als sandwichman inpakken om "hun mening te uiten".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij al een moslim aan de deur gehad die zegde dat je uw baard moest laten groeien? Verder... shit zoals gewoonlijk. Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen met een religie, of andere herkomst moeten hun smikkel houden? Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dezelfde mening als Hans Teeuwen: lach met iedereen, en iedereen moet gewoon kunnen zeggen wat hij denkt ongeacht de afkeurende blikken van anderen. Zowel Vlaemsche menschen als amadezen. Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daden zeggen meer dan zoveel woorden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je nu zeggen dat iedere moslim meisjes verkracht? Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Weete je wat het hele probleem is in deze discussie?
Er sommige mensen verschieten als er een spiegel voor het gezicht wordt geduwd. Zelf staan lullen over vrijemeningsuiting, maar infeite mag het alleen hun eigen mening zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe dan wat opzoekingswerk, en kom me daarna vertellen dat veel meisjes zich niet verplicht voelen om zich te 'bedekken' in bepaalde buurten, niet enkel in België trouwens. Dat is niet hetzelfde als letterlijk 'zeggen' dat ze zich moeten bedekken, maar de 'boodschap' is er wel degelijk.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meisje, je zal toch eens moeten leren begrijpend lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk zeggen ze dat niet! Ze dénken: hé leuk verkrachtbaar wijffie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |