Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2013, 17:36   #61
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Als gij u laat onderdrukken door 10% vd bevolking moet gij dat weten. Bij een normaal volk heeft dat geen kans van slagen.

2
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2013, 18:49   #62
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Als gij u laat onderdrukken door 10% vd bevolking moet gij dat weten. Bij een normaal volk heeft dat geen kans van slagen.
Met geweld kom je er wel, vrouwen en homo's durven nu al die straten niet meer in, de rest volgt wel. Misschien dat die gas-boetes gaan werken maar dat betwijfel ik toch.

Jaarlijks 45.000 gas-boetes in Brussel, waarvan een 1000 tal voor homofobie op straat, de rest zijn parkeerboetes en huisvuil.

Laatst gewijzigd door BonBon : 26 april 2013 om 18:50.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2013, 18:59   #63
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Met geweld kom je er wel, vrouwen en homo's durven nu al die straten niet meer in, de rest volgt wel.
Spreek voor uzelf. Je moet uw irrationele angst niet reflecteren op de rest vd bevolking. Er komt niets anders uit dan gezaag en gejank bij u.

Met mannen zoals u, is de onderdrukking nabij, dat is een feit. Ik zou emigreren als ik van u was.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2013, 19:13   #64
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
In de moslimstaten wordt de bevolking onderdrukt door 0.01%.
Het volstaat de minaret te laten toeteren.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2013, 19:34   #65
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
In de moslimstaten wordt de bevolking onderdrukt door 0.01%.
Het volstaat de minaret te laten toeteren.
In Europa niet?

Uit hoeveel procent van de bevolking bestaat het bankwezen?
Oud 26 april 2013, 20:21   #66
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
In Europa niet?

Uit hoeveel procent van de bevolking bestaat het bankwezen?
Misschien wat economie studeren.

Het is het oliegeld uit de moslimstaten dat via de banksector werd gerecycleerd om Griekenland, Ierland, Spanje kapot te maken.
Tja, in Cyprus was het Russisch oliegeld.

In zekere zin heb je dan wel gelijk. Ook in Europa wordt het volk via toeterende minaretten onderdrukt.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2013, 20:24   #67
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Spreek voor uzelf. Je moet uw irrationele angst niet reflecteren op de rest vd bevolking. Er komt niets anders uit dan gezaag en gejank bij u.

Met mannen zoals u, is de onderdrukking nabij, dat is een feit. Ik zou emigreren als ik van u was.
Mijn angst? 10% van de belgen is homo en quasi dagelijks is er een geval van homo-bashing, die durven de moslim straten al niet meer door wandelen en plannen hun reizen rond de moslimlanden. Dat is al een pak volk hé en daarbij dan de vrouwen die hun kledij aanpassen ook vanwege de moslims op straat, wat is hier irrationeel aan?

Je hoort het hier eens van een SPa'r, als die de partij nog niet uitgevlucht is.
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=UQ3MQKHP
Oud 27 april 2013, 00:23   #68
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zou het kunnen? Natuurlijk niet, dat heet helemaal anders!

Zij zijn gewoon BEZORGD !

http://www.vandaag.be/binnenland/123...jkelingen.html
Laatst op het werk nog twee magrebijnen grapjes horen maken over Senegalezen, en waarom die op makakken trekken volgens hen...Maar nee, racist zijn zij niet, t'was juist om te lachen...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 00:27   #69
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Touché!

En als ze daar een paar jaar is, dan zal ze afgeven op de migranten die er maar enkele maanden zijn.

Nu: het omgekeerde heb je ook, immigranten die hier slechts enkele maanden zijn die afgeven op "immigranten" die hier al vijftig jaar zijn. Een bijzonder smerig voorbeeld daarvan is Assita Kanko.
Negers die afgeven op Belgen van Italiaanse of Spaanse afkomst ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 00:53   #70
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou het kunnen? Natuurlijk niet, dat heet helemaal anders!

Zij zijn gewoon BEZORGD !

http://www.vandaag.be/binnenland/123...jkelingen.html
Zeker kan dat!
Op de hoek van mijn straat baat een Marokkaan een frituur uit. Ik ken die nog van de voetbal (ooit speelden wij samen) en terwijl ik stond te wachten maakte hij zijn beklag over de Oost- Europeanen die hun werk afpakten, geen belasting betaalden of profiteerden van het stempelgeld. Volgens hem moest men die allemaal terug sturen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 04:01   #71
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Heel Noord-Afrika is nochtans geïslamiseerd door een Arabische minderheid.
Kwestie van je zeer dominant en gewelddadig op te stellen tegen de plaatselijke bevolking. De minaret luider laten toeteren dan de plaatselijke kerkklokken.

En als elke verzet van die plaatselijke bevolking daartegen dan ook nog eens 'racisme' heet, dan is het helemaal een fluitje van een cent natuurlijk.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 07:29   #72
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Nadat mijn verschillende onroerende goederen verkocht zijn voordat de verrijking ook in die buurten is toegeslagen, en mijn pensioenkapitaal is binnengehaald zal het richting VS gaan. Ik neem aan dat je daarmee héél gelukkig bent.
Veel geluk in het Westen, ik trek naar het Oosten
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 07:34   #73
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Zei de militante immigrant die haar moederland in de steek laat.

Laat me niet lachen.
'Moederland'? Schijtland ja.
Oud 27 april 2013, 07:36   #74
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
1,6% van de bevolking hier is moslim. Not anytime soon dus.
Onwetendheid ... een zalige ziekte.
Oud 27 april 2013, 07:41   #75
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is volgens een studie uit 2008, het blijkt dat we in 2011 al 900.000 moslims hadden en nu zou dit 8% zijn ofwel bijna 1 miljoen. Ze groeien dus veel vlugger aan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Belgium

Maar 10% is zeker voldoende om de Sharia in te voeren, dat is al zo in enkele engelse wijken.
Oops, en ik dacht dat we in 2013 nog maar aan 750.000 of zo zouden zitten...
Oud 27 april 2013, 07:45   #76
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
De mensen hier laten zich niet onderdrukken door de moslims. De mensen hier worden onderdrukt door de machten die de moslims naar hier gehaald hebben en naar wie zowat 99% van al wat academicus en mediamens is en 3/4 van de politiekers zich dient naar te voegen, als ze niet gebroodroofd of sociaal vermoord willen worden.

En dat is het grootkapitaal.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 27 april 2013 om 07:46.
Oud 27 april 2013, 09:54   #77
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Heel Noord-Afrika is nochtans geïslamiseerd door een Arabische minderheid.
Kwestie van je zeer dominant en gewelddadig op te stellen tegen de plaatselijke bevolking. De minaret luider laten toeteren dan de plaatselijke kerkklokken.

En als elke verzet van die plaatselijke bevolking daartegen dan ook nog eens 'racisme' heet, dan is het helemaal een fluitje van een cent natuurlijk.
Blijkbaar zijn dat ook geen 'normale' volkeren voor Buitenwipper, als ik het goed lees werd Noord Africa veroverd door legers van 20.000 tot 40.000 man. Veel minder dan 10% van de bevolking die een heel pak Berbers als slaven verkocht, een islamitische geschiedenis van Marokko die ze graag vergeten denk ik.

http://en.wikipedia.org/wiki/Umayyad...f_North_Africa

"Musa bin Nusair, was made governor of Ifriqiya and given the responsibility of putting down a renewed Berber rebellion and converting the population to Islam. Musa and his two sons prevailed over the rebels and enslaved 300,000 captives. These the caliph sold into slavery, the proceeds from their sale going into the public treasury"
Oud 27 april 2013, 09:59   #78
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Mo was een doortrapt psycholoog. Heel zijn ideologie is doorspekt met truukjes

Zo zorgt hij er vb. voor dat niet-moslims zich VRIJWILLIG "onderwerpen" en bekeren: moslims mogen niet als slaaf worden gevangen. Dan bekeer je je gewoon en blijf je zo uit de handen van de slavenjagers. Ook de dhimmies hadden de keuze: extra belastingen betalen of bekeren... Zelfs in zijn leger golden die truuks: het ganse koranhoofdstuk "de buit" gaat over hoe de geroofde mensen en goederen moesten worden verdeeld.

Zelfs ik laat me dan "bekeren".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 10:10   #79
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Mo was een doortrapt psycholoog. Heel zijn ideologie is doorspekt met truukjes

Zo zorgt hij er vb. voor dat niet-moslims zich VRIJWILLIG "onderwerpen" en bekeren: moslims mogen niet als slaaf worden gevangen. Dan bekeer je je gewoon en blijf je zo uit de handen van de slavenjagers. Ook de dhimmies hadden de keuze: extra belastingen betalen of bekeren... Zelfs in zijn leger golden die truuks: het ganse koranhoofdstuk "de buit" gaat over hoe de geroofde mensen en goederen moesten worden verdeeld.

Zelfs ik laat me dan "bekeren".
Maar allé, legers die minder waren dan 1% van de bevolking, dat moeten haast allemaal stammen geweest zijn die niet goed samenwerkten.

Ze hebben toch 3 keer moeten proberen zie ik, zo makkelijk ging het nu ook weer niet en het is ze gelukt omdat de christen legers ergens anders hun wonden aan het likken waren. Dat waren nog al eens tijden.
Oud 27 april 2013, 10:17   #80
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar allé, legers die minder waren dan 1% van de bevolking, dat moeten haast allemaal stammen geweest zijn die niet goed samenwerkten.

Ze hebben toch 3 keer moeten proberen zie ik, zo makkelijk ging het nu ook weer niet en het is ze gelukt omdat de christen legers ergens anders hun wonden aan het likken waren. Dat waren nog al eens tijden.
Nu gebeurt er exact hetzelfde als indertijd toen ze het I berisch schiereiland veroverden:

Eerst kwamen ze mondjesmaat binnen via Gibraltar en vestigden zich in de steden.... dan zorgden ze ervoor dat hun strijders zich rond de steden verschansten. Degenen die handel wilden drijven waren er toen al afhankelijk van. Nu zorgen ze ervoor dat kritische stemmen als racist en xenofoob worden gebrandmerkt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be