![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie heeft het dan gezocht, ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Die K9 is de grootste onzinverkoper over dit thema. Waarschijnlijk is hij diamant-
slijper van beroep of fabrikant van keppeltjes dat hij die Israeli's zo vurig verdedigt alsof zijn leven ervan afhangt,tegen alle logica in. De grafieken van de erudiete Labyrinth maken zoveel duidelijk dat al onze woorden hier in feite overbodig aan het worden zijn,maar goed. Wat mij vooral stoort bij die K9 is dat hij het probleem van Palestijns grondgebied dat geschonden word in het belachelijke trekt door te beweren dat er geen staat Palestina bestaat en er bijgevolg geen Palestijns grondgebied geschonden word,ergo: dat die Palestijnen dus Israelisch land inpikken want zij kweken teveel als konijnen. Ik denk echt dat die K9 héél veel diamanten slijpt,en dat zijn hersenen ietwat beschadigd zijn geraakt door het aanhoudende lawaai der boor- en slijpmachines: Wat hij beweert is een totale omkering van de feiten. Moest dit een grappig forum zijn,dan zou ik die K9 een goede stand-up comedian gevonden hebben,maar helaas gaat dit over een volk in doodsnood,dus lachen vind ik wat misplaatst. Ik zal u zeggen hoe de vork aan de steel zit: Tot 1920 was Palestina een provincie van het naburige Syrie,maar de Palestijnen hebben er altijd al gewoond,al duizenden jaren lang,net zoals Vlaanderen een provincie (meerdere provincies bedoel ik) van Belgie is en ook wij Vlamingen al duizenden jaren daar wonen. Na de Eerste wereldoorlog heeft Engeland beslag gelegd op de provincie (zoals u weet hebben overwinnaars van een grote oorlog steeds de hebbelijkheid om zich landen toe te eigenen nadat ze hun vuurkracht aan de wereld succesvol hebben gedemonstreerd,een soort van oorlogsbuit zeg maar) Na de installatie van het brits bestuur (vergelijk het met het eveneens belachelijke britse bestuur van Gibraltar in Spanje!) arriveerden de eerste joodse kolonisten, in Palestina dus, niet in de staat Israel dus,want die bestond nog niet! In 1942 organiseerden de joden een Zionistisch Congres in New-York waar werd bepaald dat zij in Palestina de staat Israel wilden uitroepen. Maar de Britten waren daar tegen gekant en TOEN RICHTTEN DE JOODSE KOLONISTEN TERRORISTISCHE GROEPERINGEN op (lang voordat er sprake was van de PLO of Hamas!!!) met de namen "Irgoen" en "de Stern",kleine afsplitsingen van de grote joodse gewapende organisatie "Haganah" om aanslagen te plegen tegen al wie hun plan dwarsboomden. In 1947 trokken de Britten hun handen terug van het gebied omdat het hen teveel problemen opleverde, en in 1948 riepen de grote aantallen toegestroomde joden (die europa de rug toekeerden na wat zij met Hitler hadden meegemaakt) er de staat Israel uit. Hadden de joden op dat Zionistisch wereldcongres voor Vlaanderen gekozen inplaats van Palestina (niet ondenkbaar want Antwerpen is het grootste diamant-handels- centrum ter wereld) dan zouden wij Vlamingen nu zuchten onder joodse bezetting en waren wij nu tweederangsburgers in ons eigenste Vlaanderen. Dus: inlevingsvermogen met het deerniswekkende lot van de Palestijnen is geboden! De forumsprekers die mijn voorstel tot gewapende tussenkomst vanwege Europa al te gek vinden en eerder een vredesmacht voorstellen kan ik geruststellen: dat bedoelde ik ook,of kan u zich een ongewapende vredesmacht voorstellen misschien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
|
![]() Citaat:
En moest je af en toe wat meer hier lezen zou je zien dat ik zowel de palestijnen als de israelies verdedig en aanval. Citaat:
Feit is en blijft dat er geen staat palestina is en er nooit 1 was, feit is en blijft dat de palestijnse bevolking een enorme bevolkingsexplosie doormaakt . meer heb ik niet gezegd de rest verin jij erbij. Citaat:
![]() Wat een gescheidherschrijving en wat een onzin Ten eerste was wat nu israel west bank en gaza is deel van het OTTOMAANSE rijk (=turkije) Ten 2e bestaat het volk "de palestijnen" helemaal niet, genetisch onderzoek heeft al genoeg angetoond dat palestijnen arabieren zijn en dat de in 1920 aanwezige joden/arabieren/druzen in de streek sterk verwant zijn. Ander onderzoek toont aan de de gemiddelde palestijn evenveel genetisch verwantschap heeft als de gemiddelde jood met die bevolking uit 1920. Met andere woorden buiten een kleine kern bij beide bevolkinggroepen zijn al de daar woonende joden of arabieren immigranten. De enige uitzondering hierop zijn de nomadenstammen zoals de druzen. Die migratie dateert terug tot midden 19e eeuw toen rijke joden naar de streek kwamen en daarna arabieren aantrokken uit de omringende landen om voor hen te werken. en de rest is meer van dezelfde onzin. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
May God continue to Bless Amerika and Israël ! May God begin to bless the world ! ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je kan nu ervaren hoe leuk een muur is.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 10 augustus 2004 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() Om terug on topic te geraken : http://intellectualconservative.com/article2395.html [size=4]Amnesty International - Not a Reliable Source[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn inderdaad nog heel wat andere conflicten in de wereld die de mensenrechten afschuwelijk schenden.
Er is vandaag geloof ik een vliegtuig vertrokken uit België om hulp te bieden maar dit is spijtig genoeg veel maar veel te weinig..... Maar dit is het conflict weer verplaatsen. Om het Israëlisch-Palestijns conflict te minimaliseren? Aan u de eer Rechtsliberaal om een nieuwe topic over Soedan te openen.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 10 augustus 2004 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() In het andere topic dat ik opstartte met als titel "Hitler: Jezus-imitator" in het
thema-forum "Religies en andere overtuigingen" (zie index) heb ik zopas uitgelegd hoe goed joden zijn in het vervalsen van opinies. Allen daarheen dus (en vergeet ook niet mijn begintekst daar te lezen!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Meister antisemiet?? Maar nee ... Wedden dat dit broekventje seffens ook weer begint te klagen dat hij geen kritiek mag hebben op Israel ... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en natuurlijk weer het ARROGANTE geklaag : alles wat u zegt is onzin, en alleen wat wij zionisten zeggen is goed ! of we beginnen vlug over een ander conflict, of we beschuldigen u van antisemitisme.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de noodzaak zich het lot van de gehele wereldbevolking aan te trekken, en niet enkel van wat zich in onze achtertuin afspeelt. Immers,het Palestijns conflict is de BELANGRIJKSTE brandhaard ter wereld omdat de plek een kruispunt is van religies: Islam,Christendom en Jodendom. Wie verhindert dat daar een oplossing komt,verklaart zich de vijand van de vredesboodschap. Aangezien alle gelovigen zich betrokken partij voelen in deze oorlog (ik spreek niet van de atheisten die daar minder waarde aan hechten) is het urgent dat daar een einde aan het conflict komt,want als het escaleert tot een absoluut kookpunt (bv.de joodse kolonisten gaan hun dreiging om de moskee op de Tempelberg van Jeruzalem op te blazen écht uitvoeren) dan gaan de vijandelijkheden zeker de grens over en is het niet ondenkbeeldig dat de moslimgemeenschap van bv.Antwerpen,door deze ontoelaatbare provocatie en uitlokking van meer geweld, een tweede "Kristallnacht" aanrichten. Het is dus in het voordeel van alle joden ter wereld dat die onruststokers van een kolonisten ginds een lesje word geleerd door een Europese vredesmacht mét mandaat om desnoods manu militari in te grijpen orde op zaken te laten stellen. Dergelijke missie zou bovendien een buiten- kans zijn voor ons Europa om aan Amerika onze tanden te laten zien en aan te tonen dat wij het beu zijn aan hun leiband te lopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Laatst gewijzigd door Pascal L. : 11 augustus 2004 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() maar pascal toch...
waar is je bovenstaande post naartoe ? Die van de wraak van de joden naar de europeanen omdat ze 2000 jaar hen zoveel kwaads hebben aangedaan met als toetje "oog om oog , tand om tand" dat we zo goed zouden moeten begrijpen ? ?? let me guess...zionisme op zijn best ? Ben je zo beschaamd dat je je post gewist hebt ? maar je denkt er wel zo over he...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 augustus 2004 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik al mijn conclusies getrokken over het hele Europese antisemitisme probleem ... Zoals we twee weken geleden hebben besproken kan er van mijn kant geen begin aan vergeving komen zolang Europese regeringen geen verontschuldigingen presenteren ... debat hebben we dus al gehad dus het is niet nodig om er verder op in te gaan ... Wat dat te maken zou hebben met zionisme is me helemaal niet duidelijk maar goed, dat terzijde ... Er is de joden veel kwaad aangedaan door de Europeanen, niet enkel tijdens de holocaust maar in de voorbije 2000 jaar ... Ik ben daar danig door ontzet zullen we maar zeggen en ik probeer ook iets aan die onrechtvaardigheden te doen ... Mijn contacten met Europa komen door dit forum en het Europese nieuws dat ik regelmatig lees ... Ik wil niet dat er 1 cent van mijn geld naar Europa gaat ... Ik voer, in de mate van het mogelijke, een persoonlijke boycott van Europese goederen (en al zeker Franse producten) en als Europa op 1 of andere manier in de problemen raakt en hulp van de VS zou nodig hebben (bvb. om nog eens bevrijd te worden, of zoals jullie zouden schrijven, om nog eens "bevrijd" te worden), dan stem ik voor de politieke kandidaat die tegen zulk een operatie is en laat Europa verder haar boontjes doppen ... Ik ben daar zeker niet beschaamd over, integendeel. Laatst gewijzigd door Pascal L. : 11 augustus 2004 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |