![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De zoveelste kettingmail die dan nog eens als originele tekst op een forum terecht komt ? Ik vraag mij altijd af wat de verborgen agenda is van mensen die zo de publieke opinie willen beinvloeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Femme publique bijvoorbeeld. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Als ik het verhaal van Conscience lees krijg ik alweer bevestiging van wat ik altijd gezegd heb. Vlaanderen moet Brussel loslaten, ook geen centen meer natuurlijk, en een nieuwe Vlaamse hoofdstad kiezen. Rond Brussel moet een muur gebouwd worden met grensposten zodat het gespuis intramurros blijft en we controle hebben op wat Vlaanderen binnenkomt. Wie zijn toch maar die struisvogels die blijven vasthouden aan Brussel. één en al miserie als ik het zo hoor en zie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Het einde van de smeerpijp ligt in Antwerpen. Het begin ligt in Tessenderlo. Betaalt door de belastingbetaler op vraag van de privé, nooit gebruikt (waarvoor hij zou dienen).
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 1 mei 2013 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me altijd af wat de verborgen agenda is van leugenaars zoals jij en Jackje. Ik neem aan dat het te maken heeft met jullie non-bestaan. Jullie leugenachtigheid wordt enkel gematched door de leugens over Brussel. http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...15-heures.html In dit artikel wordt het proces in beroep beschreven van 6 mannen die in Brussel gedurende vijftien (15) uur een meisje hebben verkracht. Hallo, een groepsverkrachting die 15 uur duurt in Brussel? Wat vreemd is dat, nu het uitschot al twee keer is veroordeeld, hun namen niet meer worden geciteerd. Het gaat om 2 Turken en 4 Noord-Afrikanen - in Brussel werkt het verkrachtend uitschot samen. Vroeger stonden hun namen er wel in, maar de Grote Islamitische Leugen verhindert dat. Doet jullie kwispelen neem ik aan. Jullie triestige bestaan deed me aan dit artikel denken. Dezelfde smerige leugenachtigheid als dit uitschot, dat de verkrachting nog niet gestopt heeft. Nee hoor, dit uitschot gaat naar Cassatie. Jullie leugenachtige gedrag,ontkenningen en smerige insinuaties doen me eraan denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel, een muur rond, vol kerosine laten lopen en in brand steken. Er valt niets meer aan te doen behalve verwijderen als een roofmierennest het "roof" hebben ze alvast gemeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is duidelijk geen no-trol-zone. Run!
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik bedoelde "femme de la rue" natuurlijk. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De collectieve verkrachting in Brussel gaat maar door. http://www.l-union-fait-la-force.inf...p?topic_id=483 In de eerste getuigenis in publiek kan je lezen hoe de vrouw in kwestie in Brussel werd verkracht door zeven Marokkanen en Turken. In één van de beschrijvingen stelt de rechtbank vast dat de vrouw tegelijkertijd werd verkracht door 3 man terwijl een vierde het gefilmd heeft. Deze 15 uur durende verkrachting heeft tot nu toe nog tot geen dag gevangenis geleid. De moslimvuiligheid rekt namelijk de procedures met behulp van hun criminele advocaten (enfin, typisch Brussels) om op die manier een proces binnen redelijke termijn te ontlopen. http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...de-prison.html Op de typisch Brusselse smerige manier worden de namen van de varkens niet meer gepubliceerd. Intussen blijft de vrouw gebroken achter, en durft met moeite naar buiten komen, acht jaar na de feiten, terwijl de procedures om het schorem achter de tralies te krijgen maar blijven doorgaan. Het laat zien dat ons strafrecht niet aangepast is aan het hyenagedrag van de moslims in Brussel. Ons strafrecht is gebaseerd op individuele schuld. Deze lafaards handelen altijd in groep, en genieten op die manier van een de facto straffeloosheid bij verkrachtingen en moordpartijen. Komt erbij dat ze zelden bekennen. De anderen zijn de schuld meneer, en ze beginnen te bleiten. De feiten laten ook zien hoe een sociaal fenomeen uit Marokko zich geinstalleerd heeft in Brussel. http://www.bladi.net/forum/54543-viol-collectif-maroc/ Geen wonder dat slechts een klein percentage wordt aangegeven. Elke vrouw riskeert haar leven. Intussen loopt de vuiligheid vrij rond in Brussel, en wordt onderhouden met belastinggeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rudy Vranckx heeft al lang veiligere oorden opgezocht.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eddy Wally die hier wat stoer komt doen
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn die grensposten voor nodig? Parijs zal wel een luchtbrug inleggen naar de luchthaven van Haren.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruxelles in de ogen van de Parijzenaars...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |