Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2013, 07:46   #61
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind het relevant in die zin dat hij zijn flutverhaal al maandenlang overal blijft posten.
De zoveelste kettingmail die dan nog eens als originele tekst op een forum terecht komt ? Ik vraag mij altijd af wat de verborgen agenda is van mensen die zo de publieke opinie willen beinvloeden.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:20   #62
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
De zoveelste kettingmail die dan nog eens als originele tekst op een forum terecht komt ? Ik vraag mij altijd af wat de verborgen agenda is van mensen die zo de publieke opinie willen beinvloeden.
Je hebt kettingmails, maar ook kettingfilmpjes.
Femme publique bijvoorbeeld.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:27   #63
graaf de bethune
Gouverneur

Standaard

Als ik het verhaal van Conscience lees krijg ik alweer bevestiging van wat ik altijd gezegd heb. Vlaanderen moet Brussel loslaten, ook geen centen meer natuurlijk, en een nieuwe Vlaamse hoofdstad kiezen. Rond Brussel moet een muur gebouwd worden met grensposten zodat het gespuis intramurros blijft en we controle hebben op wat Vlaanderen binnenkomt. Wie zijn toch maar die struisvogels die blijven vasthouden aan Brussel. één en al miserie als ik het zo hoor en zie.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:29   #64
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Het einde van de smeerpijp ligt in Antwerpen. Het begin ligt in Tessenderlo. Betaalt door de belastingbetaler op vraag van de privé, nooit gebruikt (waarvoor hij zou dienen).

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 1 mei 2013 om 08:31.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 09:15   #65
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb ook nog gestudeerd, gewoond en gewerkt in Brussel.
Mijn eerste 'uitstapke' na mijn pensioen was naar ... Brussel.

Het trekt er op niets.

In dit forum beschreef ik enkele jaren terug mijn verhaaltje dat ik mijn halve trouwboek moest gaan afhalen aan het Zuidstation, zo 's avonds tegen het donker aan.

Brussel heeft dringend nood aan een letterlijke en figuurlijke opkuisbeurt; de hygiëne laat er al lang te wensen over.

Dat is inderdaad een van de grootste pijnpunten...
Oud 1 mei 2013, 09:34   #66
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik begrijp je niet goed. Ben je nu aan het zeggen dat het normaal is dat tengere mannetjes zomaar slaag krijgen van voorbijgangers ? Wet van de jungle ?
In sommige wijken (Kuregem, Zwarte Vijvers,...) is dat normaal, ja.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 09:35   #67
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Als ik het verhaal van Conscience lees krijg ik alweer bevestiging van wat ik altijd gezegd heb. Vlaanderen moet Brussel loslaten, ook geen centen meer natuurlijk, en een nieuwe Vlaamse hoofdstad kiezen. Rond Brussel moet een muur gebouwd worden met grensposten zodat het gespuis intramurros blijft en we controle hebben op wat Vlaanderen binnenkomt. Wie zijn toch maar die struisvogels die blijven vasthouden aan Brussel. één en al miserie als ik het zo hoor en zie.
Een muur met grensposten rond Brussel...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 10:03   #68
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een muur rond Brussel! Wat moeten we niet horen! Uw pillen niet vanmorgen genomen?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 10:32   #69
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jij bent echt van de pedalen geschoten hee ? Ik zou je idee eens doormailen naar Philip Dewinter. Wie weet kom je nog in het partijbestuur.
Oud 5 mei 2013, 09:10   #70
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jackje smeert je een leugen aan je achterste, en je begint te kwispelen. Hij heeft niet het minste argument en kan enkel nog de toiletpot doortrekken.

Ik vraag me altijd af wat de verborgen agenda is van leugenaars zoals jij en Jackje. Ik neem aan dat het te maken heeft met jullie non-bestaan.

Jullie leugenachtigheid wordt enkel gematched door de leugens over Brussel.

http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...15-heures.html

In dit artikel wordt het proces in beroep beschreven van 6 mannen die in Brussel gedurende vijftien (15) uur een meisje hebben verkracht.
Hallo, een groepsverkrachting die 15 uur duurt in Brussel?

Wat vreemd is dat, nu het uitschot al twee keer is veroordeeld, hun namen niet meer worden geciteerd.

Het gaat om 2 Turken en 4 Noord-Afrikanen - in Brussel werkt het verkrachtend uitschot samen.

Vroeger stonden hun namen er wel in, maar de Grote Islamitische Leugen verhindert dat. Doet jullie kwispelen neem ik aan.

Jullie triestige bestaan deed me aan dit artikel denken.

Dezelfde smerige leugenachtigheid als dit uitschot, dat de verkrachting nog niet gestopt heeft. Nee hoor, dit uitschot gaat naar Cassatie.

Jullie leugenachtige gedrag,ontkenningen en smerige insinuaties doen me eraan denken.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2013, 09:49   #71
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Brussel, een muur rond, vol kerosine laten lopen en in brand steken. Er valt niets meer aan te doen behalve verwijderen als een roofmierennest het "roof" hebben ze alvast gemeen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2013, 09:57   #72
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Jackje smeert je een leugen aan je achterste, en je begint te kwispelen. Hij heeft niet het minste argument en kan enkel nog de toiletpot doortrekken.

Ik vraag me altijd af wat de verborgen agenda is van leugenaars zoals jij en Jackje. Ik neem aan dat het te maken heeft met jullie non-bestaan.

Jullie leugenachtigheid wordt enkel gematched door de leugens over Brussel.

http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...15-heures.html

In dit artikel wordt het proces in beroep beschreven van 6 mannen die in Brussel gedurende vijftien (15) uur een meisje hebben verkracht.
Hallo, een groepsverkrachting die 15 uur duurt in Brussel?

Wat vreemd is dat, nu het uitschot al twee keer is veroordeeld, hun namen niet meer worden geciteerd.

Het gaat om 2 Turken en 4 Noord-Afrikanen - in Brussel werkt het verkrachtend uitschot samen.

Vroeger stonden hun namen er wel in, maar de Grote Islamitische Leugen verhindert dat. Doet jullie kwispelen neem ik aan.

Jullie triestige bestaan deed me aan dit artikel denken.

Dezelfde smerige leugenachtigheid als dit uitschot, dat de verkrachting nog niet gestopt heeft. Nee hoor, dit uitschot gaat naar Cassatie.

Jullie leugenachtige gedrag,ontkenningen en smerige insinuaties doen me eraan denken.
Ga je geen vervolgstuk schrijven op je proza van de openingstopic ? Dergelijk schrijverstalent mag niet onbenut blijven !
Oud 5 mei 2013, 15:27   #73
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Dit is duidelijk geen no-trol-zone. Run!
Oud 5 mei 2013, 17:23   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je hebt kettingmails, maar ook kettingfilmpjes.
Femme publique bijvoorbeeld.

Oeps,
ik bedoelde "femme de la rue" natuurlijk.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2013, 07:18   #75
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ga je geen vervolgstuk schrijven op je proza van de openingstopic ? Dergelijk schrijverstalent mag niet onbenut blijven !
Tuurlijk opa.

De collectieve verkrachting in Brussel gaat maar door.

http://www.l-union-fait-la-force.inf...p?topic_id=483

In de eerste getuigenis in publiek kan je lezen hoe de vrouw in kwestie in Brussel werd verkracht door zeven Marokkanen en Turken.
In één van de beschrijvingen stelt de rechtbank vast dat de vrouw tegelijkertijd werd verkracht door 3 man terwijl een vierde het gefilmd heeft.

Deze 15 uur durende verkrachting heeft tot nu toe nog tot geen dag gevangenis geleid.

De moslimvuiligheid rekt namelijk de procedures met behulp van hun criminele advocaten (enfin, typisch Brussels) om op die manier een proces binnen redelijke termijn te ontlopen.

http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...de-prison.html

Op de typisch Brusselse smerige manier worden de namen van de varkens niet meer gepubliceerd.

Intussen blijft de vrouw gebroken achter, en durft met moeite naar buiten komen, acht jaar na de feiten, terwijl de procedures om het schorem achter de tralies te krijgen maar blijven doorgaan.

Het laat zien dat ons strafrecht niet aangepast is aan het hyenagedrag van de moslims in Brussel.

Ons strafrecht is gebaseerd op individuele schuld.

Deze lafaards handelen altijd in groep, en genieten op die manier van een de facto straffeloosheid bij verkrachtingen en moordpartijen.
Komt erbij dat ze zelden bekennen. De anderen zijn de schuld meneer, en ze beginnen te bleiten.

De feiten laten ook zien hoe een sociaal fenomeen uit Marokko zich geinstalleerd heeft in Brussel.

http://www.bladi.net/forum/54543-viol-collectif-maroc/

Geen wonder dat slechts een klein percentage wordt aangegeven. Elke vrouw riskeert haar leven.

Intussen loopt de vuiligheid vrij rond in Brussel, en wordt onderhouden met belastinggeld.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2013, 14:38   #76
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onze eigen politics-Rudy Vranckx in Brussel...
Rudy Vranckx heeft al lang veiligere oorden opgezocht.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2013, 14:41   #77
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Ertvelde?

Really??

Jouw 'back-ground' ???
Eddy Wally die hier wat stoer komt doen
Oud 19 mei 2013, 14:45   #78
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een muur met grensposten rond Brussel...
Waar zijn die grensposten voor nodig? Parijs zal wel een luchtbrug inleggen naar de luchthaven van Haren.
Oud 19 mei 2013, 14:52   #79
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Bruxelles in de ogen van de Parijzenaars...

Naam: bruxelles.png
Bekeken: 249
Grootte: 215,1 KB
Oud 19 mei 2013, 15:05   #80
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet ik van mijn ervaringen in Brussel een flutscenario voor een C-film maken?
Jouw ervaringen in Brussel deugen dus enkel voor een C-film. Maar als iemand anders zijn ervaringen op een rijtje zet gaan je haren rechtop staan. Waarom?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be