Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2013, 12:03   #61
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

De video duurt bijna 5 minuten en @Nietzsche slaagt erin om binnen de 4 minuten reeds zijn 'onpartijdig' oordeel te geven.

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 12:04   #62
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De video duurt bijna 5 minuten en @Nietzsche slaagt erin om binnen de 4 minuten reeds zijn 'onpartijdig' oordeel te geven.

Ik heb wat doorgespoeld, inderdaad.

Wat is je punt?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 12:06   #63
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat jij je aanstelt?

Die man maakt gewoon grapjes, dat mag toch?
Ja, inderdaad, grapjes maken over mensen die in stukken uit elkaar vliegen en in natte vlekjes op de stoep veranderen, maar toch janken over Boston.

Dit is dus de dubbele standaard welke sommige forummers hier hanteren, bij deze is dat opnieuw bewezen. Hartelijk dank.
HIER
Oud 4 mei 2013, 12:06   #64
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb wat doorgespoeld, inderdaad.

Wat is je punt?
OK. Prima.
HIER
Oud 4 mei 2013, 12:08   #65
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja, inderdaad, grapjes maken over mensen die in stukken uit elkaar vliegen en in natte vlekjes op de stoep veranderen, maar toch janken over Boston.

Dit is dus de dubbele standaard welke sommige forummers hier hanteren, bij deze is dat opnieuw bewezen. Hartelijk dank.
Dubbele standaard? Over wie heb je het precies?

Ik lach niet om dat filmpje, en ik jank niet over Boston.
Oud 4 mei 2013, 12:15   #66
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dubbele standaard? Over wie heb je het precies?

Ik lach niet om dat filmpje, en ik jank niet over Boston.
Dit U duidelijk maken is waarschijnlijk geen simpele zaak...

Citaat:
Spijtig dat die paranoïde figuur niet helemaal de tyfus in is geslagen.

Ik had hem graag met zijn tanden op de stoeprand gezien.
Citaat:
En dan niet vergeten erop te stampen natuurlijk.

Lang leven de inspiratie van american history x.
Grapjes?
HIER
Oud 4 mei 2013, 12:30   #67
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit U duidelijk maken is waarschijnlijk geen simpele zaak...

Grapjes?
Gewoon provocerende grapjes, inderdaad.

Maar al was dit bloedserieus, wat heeft dat te maken met het bewuste filmpje en de gebeurtenis in boston?

Die kerel is gewoon een paranoïde figuur, en dat zorgt alleen maar voor ellende.
Oud 4 mei 2013, 13:11   #68
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gewoon provocerende grapjes, inderdaad.
Deze "grapjes" tonen aan dat u deze beelden van geweld tegenover andersdenkenden in uw bewustzijn draagt. U zal ze misschien nooit tot uiting brengen, maar ze zijn er toch maar, voor te "lachen" of niet. Kleed het maar aan als grapje, voor mij is er geen verschil.

Blijkbaar is het heel moeilijk voor sommigen om te accepteren wat andere mensen zeggen en hun ook het recht tot spreken te geven.

Ieder zijn geloof. Ik gun diegene die blindelings geloven in de overheden ook hun rechten, maar ik heb ook mijn recht om er niet mee akkoord te gaan en mijn mening te zeggen net als die reporter.

Men kan enkel beginnen schelden als men zich aangevallen voelt. Die persoon met zijn aggresieve attitude en taalgebruik voelt zich duidelijk aangevallen. Want waarom zou je iemand verbaal moeten aanvallen als je zelf volledig in het reine bent met wat je gelooft en wie je bent? Dan hoef je anderen niet te beschimpen.

Laatst gewijzigd door exodus : 4 mei 2013 om 13:12.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 13:22   #69
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Want waarom zou je iemand verbaal moeten aanvallen als je zelf volledig in het reine bent met wat je gelooft en wie je bent? Dan hoef je anderen niet te beschimpen.
Moeten we eens aan Alex Jones vragen, die doet niks anders.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 13:42   #70
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Eén van die imbecielen eens terecht op zijn plaats gezet, genoeg van dat idioot gelul.

Complottheoreticus krijgt volle laag van Boston-inwoner

.

Oei, iemand die de "de volle laag" krijgt omwille van z'n mening en dat in... the land of the free!!!

Uiteraard is Toontje van dom-rechts er als de kippen bij om die inperking van vrijheid goed te praten. Maar voor de rest is de USA wel het grote voorbeeld hoor, omwille van die "vrijheid" hé...
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 15:21   #71
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Moeten we eens aan Alex Jones vragen, die doet niks anders.
Wat heeft die dan meer te vertellen?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 20:20   #72
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je verwart 'kritisch en sceptisch' zijn met 'blindelings geloven in de meest bizarre samenzweringstheorieën'.

Jij bent mogelijk zowat de minst kritische persoon op dit forum. Je gelooft niks van wat de 'main stream media' zeggen, maar in de plaats geloof je in zowat elke samenzwering die bestaat. Overal hier zien we jouw naam opduiken, altijd met een of ander bizar theorietje. En je 'onderbouwing' bestaat steevast uit citaatjes van, en links naar infowars of 'crazyconspiracies-r-us.com'. Zelden of nooit eens een echt eigen inzicht, gewoon blindelings en kritiekloos papegaai spelen voor Alex Jones en consoorten. En dan iedereen verwijten dat ze niet kritisch zijn, ondertussen geen kritiek duldend op de samenzweringstheorietjes (ik wou eerst schrijven 'JE samenzweringstheorietjes', maar het zijn de jouwe helemaal niet, je copy-paste ze gewoon van ergens anders). En nergens ook maar een hint dat je die theorietjes zelf ook maar even kritisch bekijkt...

Wanneer je kijkt naar de gekke theorietjes die ik in de 9/11-draad heb ontkracht, dan zal je zien dat ik in de regel dat NIET doe door gewoon een linkje te plaatsen naar een of andere debunkingsite, maar wel door zélf mijn eigen kennis en ogen te gebruiken, en zélf waar mogelijk de originele bronnen te onderzoeken. DAT, mijn beste zonbron, is kritisch zijn. Wat jij doet heeft niks met kritisch zijn te maken, da's gewoon 'copy-paste-spammen'. Dat kan iedereen...
Inderdaad, dat C/P gedoe steekt Uw ogen uit niet?

Niets beter dan welgedocumenteerde postings ipv van wat persoonlijk aanvallen en wat debunking gelul van de trendies.
HIER
Oud 16 mei 2013, 20:34   #73
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zoals ik reeds heb opgemerkt, DHS legt inderdaad de ammunitiemarkt droog.

De politie van bvb. Proctor moet munitie lenen bij de patriotische burgers. Welwillende burgers voorzien de politie van kogels omdat ze simpelweg niet langer verkrijgbaar zijn.

Blijkbaar beschikt de politie van Proctor ook niet over voldoende geld om deze 'helpers in nood', nl. de trouwe burger welke zijn rechten zoals beschreven in het 2nd amendment nauwgezet uitoefent, te vergoeden.

Indien de gungrabbers hun onzin hadden kunnen opdringen, dan hadden vele politie-eenheden op dit moment en zelfs in de nabije toekomst geen munitie gehad.

Northland Newscenter - Proctor Chief Turns to Citizens During Ammo Shortage
9 mei 2013

Duluth, MN (NNCNOW.com) - A nationwide ammunition shortage has police departments across the country counting their bullets. It's no different in Proctor, where the Chief says he was told he'd have to wait months, even a year to get more ammo.

"I was really surprised, let's just put it that way," said Chief Walt Wobig of the difficulty getting ammunition.

Click here to subscribe to our daily newsletter.

Woberg says that when he asked suppliers for the 1,000 rounds of ammo his officers needed for training, he was told he'd have to wait months.

"I go, 'Do you have 40–caliber qualification rounds?' And they go, 'Well, no. It's going to take six to eight months [to get them],'" said Wobig of a conversation with a manufacturer.

Retailers say the nationwide shortage is due in part to people stockpiling ammunition in response to recently proposed gun legislation.

"It was getting a little short last fall, so they were already behind, but there definitely is panic," said Superior Shooters Supply owner, Pat Kukull of the shortage, "We've [the store] been here for 35 years and I've never seen anything like it."

With the Proctor Police Department in need of ammunition, the Chief sent out a call asking for help. Who answered? The very people his officers are sworn to protect.

"The citizens were like, 'If you need something, we got plenty here,'" said Wobig.

A citizen and a Proctor police officer loaned their personal ammunition to the Department, a total of 1,500 rounds. The Chief says others were willing to help too.

"I had several other calls from other citizens that said, 'Hey, if you need more ammunition we have plenty,'" said Woberg, "I know that if I need ammunition I have citizens out there that will gladly come forward."

The Chief says he still has ammunition on order and will be repaying the citizens for their contributions when the department is able to.

He also sent in a request to Senators Al Franken and Amy Klobuchar for help regarding their ammunition shortage.
HIER
Oud 16 mei 2013, 20:36   #74
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

De gebruikelijke agressieve manier waarop de ene Amerikaan de anderte aanblaft.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be