![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Dit is dus de dubbele standaard welke sommige forummers hier hanteren, bij deze is dat opnieuw bewezen. Hartelijk dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lach niet om dat filmpje, en ik jank niet over Boston. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al was dit bloedserieus, wat heeft dat te maken met het bewuste filmpje en de gebeurtenis in boston? Die kerel is gewoon een paranoïde figuur, en dat zorgt alleen maar voor ellende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze "grapjes" tonen aan dat u deze beelden van geweld tegenover andersdenkenden in uw bewustzijn draagt. U zal ze misschien nooit tot uiting brengen, maar ze zijn er toch maar, voor te "lachen" of niet. Kleed het maar aan als grapje, voor mij is er geen verschil.
Blijkbaar is het heel moeilijk voor sommigen om te accepteren wat andere mensen zeggen en hun ook het recht tot spreken te geven. Ieder zijn geloof. Ik gun diegene die blindelings geloven in de overheden ook hun rechten, maar ik heb ook mijn recht om er niet mee akkoord te gaan en mijn mening te zeggen net als die reporter. Men kan enkel beginnen schelden als men zich aangevallen voelt. Die persoon met zijn aggresieve attitude en taalgebruik voelt zich duidelijk aangevallen. Want waarom zou je iemand verbaal moeten aanvallen als je zelf volledig in het reine bent met wat je gelooft en wie je bent? Dan hoef je anderen niet te beschimpen.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 mei 2013 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Oei, iemand die de "de volle laag" krijgt omwille van z'n mening en dat in... the land of the free!!! Uiteraard is Toontje van dom-rechts er als de kippen bij om die inperking van vrijheid goed te praten. Maar voor de rest is de USA wel het grote voorbeeld hoor, omwille van die "vrijheid" hé... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets beter dan welgedocumenteerde postings ipv van wat persoonlijk aanvallen en wat debunking gelul van de trendies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik reeds heb opgemerkt, DHS legt inderdaad de ammunitiemarkt droog.
De politie van bvb. Proctor moet munitie lenen bij de patriotische burgers. Welwillende burgers voorzien de politie van kogels omdat ze simpelweg niet langer verkrijgbaar zijn. Blijkbaar beschikt de politie van Proctor ook niet over voldoende geld om deze 'helpers in nood', nl. de trouwe burger welke zijn rechten zoals beschreven in het 2nd amendment nauwgezet uitoefent, te vergoeden. Indien de gungrabbers hun onzin hadden kunnen opdringen, dan hadden vele politie-eenheden op dit moment en zelfs in de nabije toekomst geen munitie gehad. Northland Newscenter - Proctor Chief Turns to Citizens During Ammo Shortage 9 mei 2013 Duluth, MN (NNCNOW.com) - A nationwide ammunition shortage has police departments across the country counting their bullets. It's no different in Proctor, where the Chief says he was told he'd have to wait months, even a year to get more ammo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De gebruikelijke agressieve manier waarop de ene Amerikaan de anderte aanblaft.