![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Geen inspiratie vandaag.
Laatst gewijzigd door Knipp : 8 mei 2013 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Sjot de zweitte manne boete en poept de zweitte woave!
Laatst gewijzigd door Boyke : 8 mei 2013 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben een heel onderdanige, gehoorzame vrouw. Bij ons thuis is mijn echtgenoot de baas. Altijd en absoluut. Ik zou het niet wagen hem ooit tegen te spreken. Voor mijn man doe ik alles. Wanneer hij 's avonds thuiskomt staan zijn sloefen klaar aan de deur en heb ik het bad al vol laten lopen. Ik ga niet buitenshuis werken maar besteed minstens 8u/dag aan het huishouden. Alles blinkt hier en is kraaknet. Want owee indien mijn man nog een pluisje vindt; dan krijg ik gegarandeerd kletsen. Een eigen bankrekening heb ik niet. Mijn man regelt al de betalingen en geeft mij 75 euro per week huishoudgeld en daarmee moet ik het doen. Hij controleert al mijn kassabonnetjes nauwkeurig en eigenlijk ben ik wel blij dat ik zo'n goede man heb. Hij bezorgt me immers onderdak en bescherming want: hij wil niet dat ik contact heb met andere mannen. Ik ben heel blij met mijn goed leventje, echt waar!
mis je het zwemmen en eten bij de macdo niet? Laatst gewijzigd door g_z : 8 mei 2013 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Humor is tijdverlies. Een onder het laken activiteit. Stellingen spijkeren op kerkdeuren da's de toekomst. Al die spelletjes leiden naar nergens. Existentiele verwarring, jullie allemaal, tu quoque Koen ? Al die onzin voelt aan als dolken in de rug van het oude Europa. Het maakt me moedeloos.
Laatst gewijzigd door Knipp : 8 mei 2013 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er een molen in je buurt ? Uit interesse maar hoor! Zonder bijbedoelingen natuurlijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burgemeester
|
![]() Boyke, je begrijpt het opzet van den draad niet hé.
![]()
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oei ! Dat is erg zeg ! En wat is het opzet ? Laatst gewijzigd door Boyke : 8 mei 2013 om 18:22. Reden: Vei te vroege dattem et zaa explikeire! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Een oorlog van mieren en krekels op een molensteen.
God. Kon ik maar schilderen. Maar nooit val ik uit mijn rol. Ik begrijp ten volle de context en volbreng de navenante verwachtingen. Ik doe boete. In stilte. Twee zweepslagen over de schouder per krekel. Van mieren maak ik pap en smeer er de baarden van profeten mee. Ik temper. Schaamrood is m'n liefste kleur. De haren van penselen ruk ik uit om er pruiken van te maken. En nu ga ik facturen maken. Laatst gewijzigd door Knipp : 8 mei 2013 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Een groot gat in de ruimte.
Ik ben verblind door het licht. Ik eet mijn soep en laat een boer! En daarna ga ik naar de tuin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
maar dat zal niet gebeuren anders krijgt ze na teveel teleurstellingen ontslag krijgt ze minder kleedgeld van 75 euro naar 50 en is het huwelijk niet een contract voor het leven.. |
|
![]() |
![]() |