![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() @ Wolfgang Meister:
Is dat uw echte naam? Hebt u geen foto? uw trouwste fan, la Principessa |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Mijn echte naam is Godzilla en ik lust homo's rauw!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Altijd de grapjas uithangen. Ik hou van u! Godzilla, lekker beest. Laatst gewijzigd door la_Principessa : 11 april 2005 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() 1/ Een prachtige weblog...als je van humor houdt. De zelfverheerlijking van zijn eigen persoon is eigenlijk vreselijk genant. Ik voel het schaamrood in zijn plaats naar mijn kaken stijgen. Op de wijze van Caesar (een andere man in de geschiedenis die zo vol van zichzelf was) vertelt hij in derde persoon over de in zijn ogen fantastische verwezelijkingen die hij al bereikt heeft om ons zo als onnozele stervelingen, als stofvlokjes onder de mat te doen belanden.
2/ De waterval van antwoorden die vermoedelijk meestal bestaan uit 'copy/pastes' van zijn eigen 'geweldig' boek moet ons brainwashen om ons te doen lid worden van de nieuwe 'Rage for Order' die ons naar het nieuwe '4de Rijk' moet leiden. En als het geen 'copy/pastes' zijn, dan moet deze man dringend een hobby of een vrouw vinden om zijn tijd wat nuttiger te besteden. 3/ De vermanende uitval dat zijn naam beschermd is en dus wettelijk niet mag gebruikt worden in de door ons opgestelde citaten en spreuken vind ik verschrikkelijk kleinzerig in vergelijking met de verheerlijking die hij doet van één van werelds grootste misdadigers, nl. Hiltler. Dit is werkelijk triestig en schandalig. Een ook eigenlijk hilarisch.
Vanop een berg zie je verder... Laatst gewijzigd door Qumran : 13 april 2005 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Wolfgang Meister
Heb zopas eens uw weblog bekeken Sta in beate bewondering voor een kerel met zoveel talent Kunt ge eens enkele namen van regeringsleiders noemen - natuurlijk zonder dat ge staatsgeheimen moet verklappen |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() @ Qumran en puud,
ik zie dat jullie nieuw zijn op dit forum. Wel, laat me evend e honneurs waarnemen en jullie beiden van harte welkom heten op dit forum. driewerf
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Beste puud,
Om redenen van discretie wil ik niet op uw vraag ingaan. Wat ik beweer is trouwens niet zo spectaculair. Iedereen (ook u) kan een brief schrijven naar een premier, het europarlement of zelfs een prominente wereldleider met adviezen of aanbevelingen. Meer zelfs: deze mensen ontvangen zelfs dagelijks honderden, zoniet duizenden brieven van dat soort. Waarom zouden adviezen van mensen als u en ik persé minder waard of minder nuttig zijn dan die van hun betaalde adviseurs? Integendeel, wie veel over de wereldoorlogen heeft gelezen, weet bv. dat met name Churchill graag brieven met adviezen van gewone burgers las die ideeën aanreikten om de vijand te verslaan. Vaak leidden deze adviezen sneller tot geniale doorbraken in de oorlogsvoering dan de adviezen van de tientallen strebers in zijn onmiddelijke nabijheid (die dan nog dikwijls fungeerden als spionnen of dubbelspionnen in dienst van de vijand). M.a.w: Iedere leider stelt het op prijs als een "gewone" onderdaan hem of haar van dienst wil zijn met een waardevol idee. Ikzelf vind mijn manier van doen helemaal niet bijzonder en ik nodig u uit om het zelf eens te proberen (als u een werkelijk goed idee hebt bv. en u zich nuttig wil maken voor deze of gene natie). Wellicht belanden de meeste van die brieven in de prullenmand als "onbruikbaar" doch ik van mijn kant kan u garanderen dat ik reeds meerdere bedankbrieven ontving van verschillende vooraanstaande leiders omdat ik mij inspande hen te willen helpen met een oplossing voor een acuut of netelig probleem. Weet trouwens, dat in de tweede W.O door de Amerikanen een beroep werd gedaan op een arme indianenstam om hun militaire geheimen veilig te kunnen coderen: de vijand wist de code nooit te kraken omdat de gebruikte taal slechts door een uiterst klein aantal "native speakers" gesproken werd! Deze simpele indianen dus zorgen voor grote vooruitgang in de oorlogssuccessen. Zo ziet u dat iedereen kan bijdragen tot "grote wereldpolitiek". Ik trek mij niks aan van de onnozelaars op dit forum die mij constant uitlachen of belachelijk maken; het zijn kleine wormen die niets beters te doen hebben dan van 's morgens vroeg tot een gat in de nacht op hun klavier te tokkelen om op jan en alleman kritiek te spuien, terwijl ik ondertussen boeken componeer, design ontwerp, allerlei uiteenlopende wedstrijden win, recensies schrijf over de nieuwste boeken nog voor zij in de handel liggen en op de koop toe met wereldleiders correspondeer. Of ik in vergelijking met die zielepoten een boeiend leven leid? Ik denk het wel, want ondertussen verricht ik ook nog gewone handenarbeid in mijn gewone beroepsactiviteit. Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 14 april 2005 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang leve Wolfgang De Verhevene!! Wolfgang for President!! Wolfgang for POPE!!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Kan deze man gecolloqueerd worden om redenen van staatsveilgheid ofzo? Naar wie moet ik hiervoor een brief schrijven. Ik wil als eenvoudige ziel ook mijn steentje bijdragen om de veiligheid, vooruitgang en het geluk van deze maatschappij te waarborgen. En bedankt voor de verwelkoming, Driewerf.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Zou hij ook 'één der grootste experts zijn' op het gebied van draken 'op wereldniveau'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Wie weet? Het zou mij althans niets verbazen mocht hij ook groot expert zijn, op gebied van het monster van Loch Ness - Nessie.
![]() |