Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Gay parades... een goede image-building voor Holebi's?
Neen. Het schept een verkeerd beeld van Homoseksualiteit, en is dus ronduit slecht. 34 58,62%
Ja. De progressieve aard ervan zorgt voor méér aanvaarding van Homoseksualiteit. 15 25,86%
Geen mening... en steek deze poll waar de zon niet schij_t 9 15,52%
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2004, 19:10   #61
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Twinlightning Bolt
Holebi's voelen zich gediscrimineerd ? Laat me niet lachen, ze denken omdat ze holebi zijn dat ze zich alles kunt permiteren zeker ? Zoals bv. het recht eisen een kind te kunnen adopteren. Gewoon moreel niet verantwoord voor de kinderen in kwestie om in zulk onnatuurlijke omgeving grootgebracht te worden.
Holebi's doen in hun privé wat ze willen en gaan naar bed met wie ze willen, no problem.
Dat ze in homobars fun maken en feesten, no problem. Dat ze trouwen met elkaar, ook no problem. Zolang hun onnatuurlijkheid maar achter gesloten deuren gehouden wordt en niet in het openbaar tentoongesteld wordt in dergelijke wansmakelijke parades. Dat is een stapje te ver. Een fout der natuur mag niet verheerlijkt worden, daarmee uit. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ze zich ervoor moeten schamen, ze hebben er zelf niet voor gekozen hé).
8) Als ik dat hier zo allemaal lees, denk ik eerder, dat JIJ een fout van de natuur bent. Wie ben jij trouwens, om over de levensstijl en geaardheid van anderen te kunnen oordelen ?? 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 20:06   #62
The Twinlightning Bolt
Banneling

Standaard

Iemand die behoort tot het superieur ras der Übermenschen in tegenstelling tot jij die al wat zwak is, voortgebracht door de natuur, verdedigd, ook wanneer deze duidelijke onnatuurlijke eigenschappen vertonen. Iemand die meehelpt het glorieus Groot-Germaanse Rijk terug in ere te herstellen, hetgeen het eens was en terug zal zijn om een duizend jaar durend bestaan te leiden zoals het voorspeld en beschreven werd, als waardige opvolger na het Duitse Rijk uit de middeleeuwen en het Duitse Keizerrijk van 1871-1918.
The Twinlightning Bolt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 20:14   #63
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gay-parades zouden zonder pardon moeten worden verboden. Het getuigt van slechte smaak om hun onnatuurlijk sexueel gedrag openbaar in de kijker te stellen en hierdoor te willen verheerlijken. Holebi's mogen er zijn op voorwaarde dat ze er niet mee te koop lopen in de maatschappij door oa. het houden van dergelijke gay-parades. Op gelijkaardige manier zouden we dan eveneens gehandicapten kunnen verheerlijken alsof het prettig is zo geboren geweest te zijn. Gay-parades lijken wel te verkondingen : "het is cool een fout der natuur te zijn". Stel je voor dat we binnenkort nog een parade met mongolen of een parade met pedofielen gaan houden. Daarom ook moeten gay-parades absoluut van het straat beeld verdwijnen en dit voorgoed.
Tot spijt van wie het benijdt, zal voor jouw voorstel niet zo vlug, zelfs nooit meer, aan een parlementaire meederheid komen.
In de Ronde van Frankrijk zou men tegen jou zeggen: stap maar af jong, je gaat toch buiten tijd binnenkomen, je hoort er niet meer bij. Afgeschreven wegens te stram.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 20:16   #64
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand die behoort tot het superieur ras der Übermenschen in tegenstelling tot jij die al wat zwak is, voortgebracht door de natuur, verdedigd, ook wanneer deze duidelijke onnatuurlijke eigenschappen vertonen. Iemand die meehelpt het glorieus Groot-Germaanse Rijk terug in ere te herstellen, hetgeen het eens was en terug zal zijn om een duizend jaar durend bestaan te leiden zoals het voorspeld en beschreven werd, als waardige opvolger na het Duitse Rijk uit de middeleeuwen en het Duitse Keizerrijk van 1871-1918.
T'is tijd, voor uw pillekes jong
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 20:29   #65
The Twinlightning Bolt
Banneling

Standaard

Citaat De Schoofzak Tot spijt van wie het benijdt, zal voor jouw voorstel niet zo vlug, zelfs nooit meer, aan een parlementaire meederheid komen.

We zullen zien ... gebruik maar niet tevlug het woordje "nooit". Er zijn er veel meer tegen dan je wel zou willen. 't is een kwestie van tijd. In het leven wordt veel bereikt met het nodige geduld.
The Twinlightning Bolt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 22:10   #66
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
HAHAHAHAHA te funny om waar te zijn. ideaal om een goede nachtrust tegemoet te gaan. soms begin ik me echt vagen te stellen of dergelijke mensen dit nu menen of niet. en of ze dit vooral niet beter achter gesloten deuren zouden uiten

You're only as old as the boys you feel

Laatst gewijzigd door james : 9 augustus 2004 om 14:46.
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 22:26   #67
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Holebi's voelen zich gediscrimineerd ? Laat me niet lachen,
Maar natuurlijk zijn holebi's niet meer gediscrimineerd. Maar als ze de anderen nog wat veel choqueren met die wansmakelijke parades(c-anal pride, hebt ge hem?) gaat dat er wel terug van komen.
Het is precies alsof onze Turken en Marokkanen massaal op straat zouden komen en daarbij honderden schapen gingen slachten zodat het bloed in de goot vloeit...wat zou het effect daarvan zijn op de liefhebbers van de multicultuur?
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 22:44   #68
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Homoparade kleurt Amsterdamse grachten

Citaat:
Organisator Gay Business Amsterdam (GBA) gaf de deelnemers de opdracht dit jaar nog bloter en ondeugender te zijn dan voorgaande jaren. Hiermee wilde de organisatie protesteren tegen de 'onerotiseringsgolf' van de gemeente Amsterdam. Ongeveer een vijfde van de boten gaf gehoor aan deze oproep, met veel blote en gespierde bovenlijven en billen, strakke (zwem)broeken en enkele blote borsten.
Citaat:
GBA is tevreden met het getoonde bloot. ,,Vorig jaar was maar 10 procent van de boten bloot'', aldus organisator Siep de Haan. ,,Dit jaar is dat ongeveer 20 procent.''
Zo voer er voor het eerst een darkroom mee, waaruit een grote hand stak met de middelvinger omhoog. De 'piemelboot' won de prijs voor de beste kleine boot.
Op het vaartuig van een accountantskantoor droegen alle homo's en lesbiennes een beige panty waar een penis en testikels aan waren genaaid. ,,Zo zie je maar dat accountants helemaal niet saai zijn'', aldus De Haan.
( http://www.ad.nl)
Tja, Positieve aandacht voor homoseksualiteit?

.

Een bonte stoet van zo'n 80 rijkelijk versierde boten
vol ondeugend en schaars geklede homo's en lesbiennes
trok vandaag door de Amsterdamse
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 23:31   #69
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Allez, vandaag net iets gelezen over de canal-parade van Amsterdam. (Leuke woordspeling die c anal-parade ...)
Blijkbaar kan de Hollandse pers toch genuanceerd nieuws brengen.
Hopelijk werkt de link: http://www.belgacom.net/index.html?l...ssage&p1=71062
Idd, ze zijn heel genuanceerd .
Oud 8 augustus 2004, 23:38   #70
19.19
Vreemdeling

Standaard

Djeezes, dat holebi's zo pervers kunnen zijn in het openbaar. Die generen zich blijkbaar voor niets.
19.19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 23:43   #71
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 19.19
Djeezes, dat holebi's zo pervers kunnen zijn in het openbaar. Die generen zich blijkbaar voor niets.
Dat is allemaal een over-compensatie om te verhullen dat ze lijden onder hun abnormaliteit mijn beste.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 23:52   #72
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
[left]
Tja, Positieve aandacht voor homoseksualiteit?

.

Een bonte stoet van zo'n 80 rijkelijk versierde boten
vol ondeugend en schaars geklede homo's en lesbiennes

trok vandaag door de Amsterdamse
wat een shokerende foto! een paar gespierde mannen in een zwembroek! snel mijn ogen dichtdoen voor ik mijn onschuld kwijtspeel!

moesten het nu lelijke venten me nen bierbuik zijn zou ik de opschudding mss nog kunnen begrijpen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.

Laatst gewijzigd door ingenious : 8 augustus 2004 om 23:53. Reden: foutje
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 23:56   #73
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
dubbel acct raven?
zo doorzichtig
Oud 9 augustus 2004, 00:01   #74
19.19
Vreemdeling

Standaard

Ik denk inderdaad dat het aan overcompensatie te wijten moet zijn. Het lijkt wel of ze met een complex zitten en het op die manier trachten te verbergen als je het mij vraagt.
Oud 9 augustus 2004, 00:01   #75
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pervers? Wat is hier pervers aan?

Er zijn geen "private delen" te zien geweest?
Wat is er dan pervers?

Op carnaval, love parade, etc zijn er anders ook mensen die zo rondlopen hoor ...

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 00:02   #76
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
wat een shokerende foto! een paar gespierde mannen in een zwembroek! snel mijn ogen dichtdoen voor ik mijn onschuld kwijtspeel!

moesten het nu lelijke venten me nen bierbuik zijn zou ik de opschudding mss nog kunnen begrijpen.
dat is waarschijnlijk het probleem, wedden dat die parade-bashers achter hun PC-ke geen torso hebben zoals op die foto's?
Jaloezie ten top
"Ik haat gespierde mannen die er beter uitzien dan ik"
Oud 9 augustus 2004, 00:04   #77
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:

19.19 Geregistreerd op: 09-08-2004 !!!!! en dit was zijn eerste post ~ zielig hoor!
Oud 9 augustus 2004, 00:06   #78
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
dat is waarschijnlijk het probleem, wedden dat die parade-bashers achter hun PC-ke geen torso hebben zoals op die foto's?
Jaloezie ten top
"Ik haat gespierde mannen die er beter uitzien dan ik"
wie weet. en waarschijnlijk paraderen ze zelf in hun zwembroek en bierbuik over den dijk van blankenberge. maar owee als een paar knappe homo's dat doen in een soort carnavalstoet! pfffffff

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 00:06   #79
19.19
Vreemdeling

Standaard

Wat is hier zielig aan ? Ik mag toch zeggen wat ik ervan vind of niet soms ? Jij lijkt mij wel heel onverdraagzaam voor een ander z'n mening
Oud 9 augustus 2004, 00:09   #80
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat is hier zielig aan ? Ik mag toch zeggen wat ik ervan vind of niet soms ? Jij lijkt mij wel heel onverdraagzaam voor een ander z'n mening
moest jij zo eerlijk zijn om onder je ware nick te posten wel, om voor deze topic speciaal een nieuwe nick aan te maken daarentegen?
Wie kan daar respect voor opbrengen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be