![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2013 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het draaien zoveel je wil, System. Volgens prof Hannes werden ook toen Vlaanderen doodarm was de meeste belastingen geïnd in Vlaanderen. Het industriële Wallonië betaalde maar een peulschil. Als "België" massaal in Vlaanderen begon te investeren was dat hoofdzakelijk met het belang van de Waalse industrie voor ogen en met belastinggeld dat in Vlaanderen werd geïnd.
Lees de studie van prof Juul Hannens voor je je verder belachelijk maakt met belgicistische onzin waar je geen enkel bewijs voor levert. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2013 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit zo is en het NVA haalt niet voldoende stemmen om de meerderheid te breken dan kan het daarna dus alleen maar bergaf gaan met het NVA. Of krijgen we dan de 'vader aller verkiezingen? Begint dan toch aardig op grootspraak te lijken. Hou het maar gewoon op 'verkiezingen' zonder meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2013 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw kennis van de in de lager school opgedane Belgische geschiedenis intereseert mij geen fluit, System. Het ging trouwens over transfers. Jij hebt nog geen woord van jouw imaginaire omgekeerde transfers bewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De economie in Vlaanderen is pas beginnen herop te leven toen het economisch beleid werd overgeheveld naar de gewesten.
Om uw belgicistiche leugens te ontkrachten, lees dit maar eens: http://www.the-informed-xpat.be/inde...mber_240158411 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is larie en apekool. Alweer zo'n leugen rondgestrooid door de Vlaams-nationalisten. Een 'Van Raemdonckse leugen' zal ik maar zeggen. De Vlaamse arbeider werd maar net zo goed en/of zo slecht behandeld als de Waalse. Dat weten we van nog levende getuigen. De Vlamingen hadden zelfs hun eigen culturele vereningen in Wallonië. En die hebben lang bestaan. Nog tot bijna in het midden van de vorige eeuw als ik me niet vergis.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2013 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal de schuld van de Vlaams-nationalisten natuurlijk. Open liever de links die je krijgt, dan gaan je ogen héél misschien toch nog eens open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Alle middelen zijn goed!" Kwestie van eerlijkheid...
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik zet maar wat is. De Morgen.25/04/13, 04u28 Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2013 om 20:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lever liever bewijzen dat de transfers ooit andersom liepen,System.
Ik heb er namelijk nog niet één gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al de investeringen, die vele vele miljarden die in het toenmalige arme Vlaanderen geïnvesteerd zijn geworden door de Belgische staat, moesten wel ergens vandaan komen. En vermits Vlaanderen toen arm was en veel werklozen telde, en weinig industrie, zullen die miljarden voor een groot deel gekomen zijn uit Wallonie en Brussel. Dat lijkt me toch vanzelfsprekend. Ik heb geen professor nodig om dit vast te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juul Hannes legt haarfijn, en gestaafd met een hele resem feiten en cijfers, uit dat zelfs het arme Vlaanderen véél meer belastingen betaalde dan het industriële Wallonië. Als jij van jezelf denkt dat je het beter weet dan Juul Hannes dan blijf je maar dom. Pretentie is het mooiste bewijs van domheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou dom zijn om Dewever niet naar voor te schuiven, niemand anders heeft momenteel de vaardigheden in het debat als Dewever, ook niet in de eigen partij.
Al vraag ik mij af wat men hier toch allemaal tegen Ben Weyts heeft ? Het is een militant van het eerste uur die zelfs zijn weg naar de partijtop heeft gemaakt, geen zoontjes of dochtertjes van zoals bij de Sp.a of de VLD. Ik vind Ben Weyts niet slecht, hij heeft misschien niet de verbale vaardigheden als Dewever, maar hij is wel meer een volksmens dan Dewever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |