![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Whow, diepzinnige argumentatie! Trouwens, hoe populair is uw grote voorbeeld Hollande ook alweer in Frankrijk? Epic fail!
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() nee eerder uw achterlijke keizer met de lange neus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 31 mei 2013 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe ik het zie, waagde de voorzitter van N-VA het om symbolen openlijk aan te vallen (de Ijzerbedevaart), transparant te zijn in alle onderhandelingen (publicatie van nota's), moeilijke standpunten te verdedigen (neutraliteitsdebat). Ik ben liever overtuigd van mijn eigen gelijk, dan mij te verlagen tot uw kleuterschool niveau. Laatst gewijzigd door Le Téméraire : 31 mei 2013 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch maar zwakke photosjop zulle.
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem voor BHV: gesplitst, ja, maar onder welke voorwaarden en tot welke prijs! Was dat de bedoeling? Neen, de Vlaamse kazakkendraaiers-partijen hebben toch nog niet veel in de wacht gesleept voor Vlaanderen, tenzij meer belastingen vooral door hen te betalen! Dat er een heel pak ongerust worden in het Belgique �* papa, dat kunnen we elke dag onder één of andere vorm lezen. Hoe zou dat toch komen? Veranderingen in het zicht die niet in hun kraam passen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() jongens, wat een gezwam, zelfs een kleindochter gelooft alles was ze in de Knack schrijven, en hoe moet je zo'n jong ding wakker schudden.
de leescijfers van de Knack misschien, |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor een splitsing kan je misschien beter op vlaams behang stemmen. In een confederaal belgië geloof ik niet, of een unitair belgië of een vlaamse staat. nuja je hebt wel gelijk, veel keuze is er niet. In mijn ogen heeft ons systeem zijn geloofwaardigheid verloren. Er zijn geen politici waar ik sympathie voor voel, meestal stem ik voor de minst degoutante...van nva moet ik gewoon niet weten omdat ze steeds met hun opgestoken vingertje komen aandraven en van de stelling zijn , wie niet horen wel moet maar voelen. Ik geloof daar niet in, met repressie laat je mensen niet in het gareel lopen.in mijn ogen moet je mensen niet straffen maar positief bekrachtigen en dat staat haaks op de filosofie van de nva. Laat mensen geloven dat ze zelf voor iets kiezen door de positieve stimulans en het volk zal minder gefrustreerd rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de tekorten maar blijven betaald worden door de Vlamingen. Ook nu heeft de Vlaamse regering haar begroting in orde, ook nu is het bij de franstaligen weer niet gelukt en gaan ze ervan uit dat de Vlamingen voor de zoveelste keer zullen bijpassen. Alleen, die vervelende NVA... Splitsen, dit onland, en dat ze dan maar tonen wat ze kunnen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere religies aanvallen - de islamkanker die de wereld nog moet veroveren? Laatst gewijzigd door andev : 31 mei 2013 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De guldensporenslag...hun interpretatie is wel wat bizar, om maar een voorbeeldje te noemen. En m.b.t..de islam, die bestrijd je niet met een hoofddoek verbod, dat maakt die mannen nog strijdbaarder, die houding is gewoon contra productief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De broek laten zakken helpt niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ge zoud voor minder bitter zijn, mensen met mijn ideologie zijn vorige eeuw bij bosjes uitgemoord.we zijn door een eeuw propaganda politiek monddood gemaakt, terwijl het onze strekking is die in het begin van de vorige eeuw zoveel in gang hebben gezet voor de kleine man.
|
![]() |
![]() |