Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2013, 12:05   #61
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
en gelijk heeft hij, met die omhooggevallen keizer is geen akkoord te maken, juist zoals er met zijn fanclub van mestkevers niet te praten valt.
Whow, diepzinnige argumentatie! Trouwens, hoe populair is uw grote voorbeeld Hollande ook alweer in Frankrijk? Epic fail!
Oud 31 mei 2013, 12:09   #62
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
En nog steeds niemand van de PS sympathisanten die hierop reageerde... Het Oosten? Another Jack?
Amon, dat moet je nu toch al weten, met feitelijke argumenten kunnen ze niet om. Begin eens te schelden op Di Rupo, dan zullen ze wel opduiken
Oud 31 mei 2013, 13:10   #63
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Je bedoeld die strik dan!!
nee eerder uw achterlijke keizer met de lange neus.
Bijgevoegde afbeelding(e)

hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 14:07   #64
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht
Amon, dat moet je nu toch al weten, met feitelijke argumenten kunnen ze niet om. Begin eens te schelden op Di Rupo, dan zullen ze wel opduiken
zoals die gast hier juist boven..

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 31 mei 2013 om 14:09.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 14:08   #65
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik jouw naam zie krijg ik kotsneigingen
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 14:10   #66
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
De wever is een godheid geworden en tegen religieus fanatieken kunt ge niet argumenteren.
Nee hoor, kritiek is altijd welkom. Kritiek moet er trouwens zijn. Ik ben het bijvoorbeeld niet eens met het GAS standpunt van N-VA, en ik vind dat BDW de verkeerde persoon schepen van jeugd heeft gemaakt in A'pen. Maar goed, mensen als jij zien in al jullie ideologische blindheid de kritische noot niet meer.

Citaat:
Als ge trouwens ziet met wat die mannen zich bezighouden, kicken op symboliek, geschiedenis naar hun hand zetten en andere religies aanvallen.
Argumenteren doet ge met feiten. Dus geef mij eens wat aantoonbare feiten waar de N-VA kickte op symbolen, de geschiedenis naar zijn hand tracht te zetten of andere religies aanvalt?

Hoe ik het zie, waagde de voorzitter van N-VA het om symbolen openlijk aan te vallen (de Ijzerbedevaart), transparant te zijn in alle onderhandelingen (publicatie van nota's), moeilijke standpunten te verdedigen (neutraliteitsdebat).

Citaat:
De typische bezigheid van religieuze nitwits, vol van het eigen gelijk...dwaze frustroos.
Ik ben liever overtuigd van mijn eigen gelijk, dan mij te verlagen tot uw kleuterschool niveau.

Laatst gewijzigd door Le Téméraire : 31 mei 2013 om 14:15.
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 14:13   #67
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
goed zo, hoe meer ge kots hoe beter.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 14:15   #68
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch maar zwakke photosjop zulle.
Oud 31 mei 2013, 14:28   #69
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Zit je zonder tegenargumenten?
Tegenargumenten? Hij kent niet eens de betekenenis van het woord. Postings vervalsen kan hij. That's it.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 15:07   #70
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Brakelaar' en 'braken' liggen dan ook in mekaars verlengde.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 15:21   #71
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De NVA moet zwijgen en diep in het eigen hart kijken. Moesten we De Wever hebben laten doen, dan was BHV nog altijd niet gesplitst. Geen woorden moeten we hebben in deze tijd, maar daden! De NVA ontpopt zich meer en meer als een partij van een 'sinksenfoorachtig' gehalte.
De Wever heeft zich gewoon niet voor schut laten zetten zoals andere politiekers al decennia doen als het over de wensen van de franstaligen gaat.
Idem voor BHV: gesplitst, ja, maar onder welke voorwaarden en tot welke prijs! Was dat de bedoeling?
Neen, de Vlaamse kazakkendraaiers-partijen hebben toch nog niet veel in de wacht gesleept voor Vlaanderen, tenzij meer belastingen vooral door hen te betalen!
Dat er een heel pak ongerust worden in het Belgique �* papa, dat kunnen we elke dag onder één of andere vorm lezen. Hoe zou dat toch komen? Veranderingen in het zicht die niet in hun kraam passen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 15:24   #72
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij had tenminste een studiedienst...
De PS-studiedienst?
Al jaren een zegen voor ons land, dat wel.
Oud 31 mei 2013, 15:25   #73
Randa
Burgemeester

Standaard

jongens, wat een gezwam, zelfs een kleindochter gelooft alles was ze in de Knack schrijven, en hoe moet je zo'n jong ding wakker schudden.
de leescijfers van de Knack misschien,
Randa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 15:26   #74
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ok, een beetje wel ja, momenteel hebben we eigenlijk geen keuze dan om BDW te stemmen. Ik wil een splitsing, op wie moet ik anders stemmen?

Welk stuk van je relaas is niet van toepassing op Walen en belgicisten?
Voor een splitsing kan je misschien beter op vlaams behang stemmen. In een confederaal belgië geloof ik niet, of een unitair belgië of een vlaamse staat. nuja je hebt wel gelijk, veel keuze is er niet. In mijn ogen heeft ons systeem zijn geloofwaardigheid verloren. Er zijn geen politici waar ik sympathie voor voel, meestal stem ik voor de minst degoutante...van nva moet ik gewoon niet weten omdat ze steeds met hun opgestoken vingertje komen aandraven en van de stelling zijn , wie niet horen wel moet maar voelen. Ik geloof daar niet in, met repressie laat je mensen niet in het gareel lopen.in mijn ogen moet je mensen niet straffen maar positief bekrachtigen en dat staat haaks op de filosofie van de nva. Laat mensen geloven dat ze zelf voor iets kiezen door de positieve stimulans en het volk zal minder gefrustreerd rondlopen.
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 15:32   #75
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De kritiek van Europa gaat over de laatste 3 jaar.
Welke partij was het alweer die destijds halsstarrig weigerde om verantwoordelijkheid op te nemen op Federaal vlak ?
Stel je voor dat ze dat wel hadden gedaan, dan hadden ze nu geen reden om te kakken.
Je bedoelt dat BDW de enige Vlaamse politieker was die de Franstaligen een pad in hun korf heeft gelegd ipv, zoals gewoonte, braaf aan hun handje te blijven lopen zoals ze het al jaren gewoon zijn?
Als de tekorten maar blijven betaald worden door de Vlamingen.
Ook nu heeft de Vlaamse regering haar begroting in orde, ook nu is het bij de franstaligen weer niet gelukt en gaan ze ervan uit dat de Vlamingen voor de zoveelste keer zullen bijpassen. Alleen, die vervelende NVA...
Splitsen, dit onland, en dat ze dan maar tonen wat ze kunnen!
Oud 31 mei 2013, 15:34   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor een splitsing kan je misschien beter op vlaams behang stemmen. In een confederaal belgië geloof ik niet, of een unitair belgië of een vlaamse staat. nuja je hebt wel gelijk, veel keuze is er niet. In mijn ogen heeft ons systeem zijn geloofwaardigheid verloren. Er zijn geen politici waar ik sympathie voor voel, meestal stem ik voor de minst degoutante...van nva moet ik gewoon niet weten omdat ze steeds met hun opgestoken vingertje komen aandraven en van de stelling zijn , wie niet horen wel moet maar voelen. Ik geloof daar niet in, met repressie laat je mensen niet in het gareel lopen.in mijn ogen moet je mensen niet straffen maar positief bekrachtigen en dat staat haaks op de filosofie van de nva. Laat mensen geloven dat ze zelf voor iets kiezen door de positieve stimulans en het volk zal minder gefrustreerd rondlopen.
Alhoewel de bitterheid er dikwijls afdruipt hebben sommige van uw posts toch een zeker amusementsgehalte.
Oud 31 mei 2013, 15:35   #77
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De wever is een godheid geworden en tegen religieus fanatieken kunt ge niet argumenteren. Als ge trouwens ziet met wat die mannen zich bezighouden, kicken op symboliek, geschiedenis naar hun hand zetten en andere religies aanvallen. De typische bezigheid van religieuze nitwits, vol van het eigen gelijk...dwaze frustroos.
De geschiedenis naar zijn hand zetten?
Andere religies aanvallen - de islamkanker die de wereld nog moet veroveren?

Laatst gewijzigd door andev : 31 mei 2013 om 15:36.
Oud 31 mei 2013, 15:43   #78
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De geschiedenis naar zijn hand zetten?
Andere religies aanvallen - de islamkanker die de wereld nog moet veroveren?
De guldensporenslag...hun interpretatie is wel wat bizar, om maar een voorbeeldje te noemen. En m.b.t..de islam, die bestrijd je niet met een hoofddoek verbod, dat maakt die mannen nog strijdbaarder, die houding is gewoon contra productief.
Oud 31 mei 2013, 15:44   #79
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De guldensporenslag...hun interpretatie is wel wat bizar, om maar een voorbeeldje te noemen. En m.b.t..de islam, die bestrijd je niet met een hoofddoek verbod, dat maakt die mannen nog strijdbaarder, die houding is gewoon contra productief.
Wie schrik heeft krijgt er ook.

De broek laten zakken helpt niet.
Oud 31 mei 2013, 15:48   #80
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Alhoewel de bitterheid er dikwijls afdruipt hebben sommige van uw posts toch een zeker amusementsgehalte.
Ge zoud voor minder bitter zijn, mensen met mijn ideologie zijn vorige eeuw bij bosjes uitgemoord.we zijn door een eeuw propaganda politiek monddood gemaakt, terwijl het onze strekking is die in het begin van de vorige eeuw zoveel in gang hebben gezet voor de kleine man.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be