![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kheb wel iets in gedachten.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zou ik dus kopen, kwestie van een beetje veilig te zijn. En het betaald zichzelf terug natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl ik ergens een paar dagen verblijf staat mijn zeer luxueus privé jet ook ter beschikking voor bescheiden zakenlui met veel te veel geld. Met mijn uitgespaart geld kan ik dan het regenwoud voor mezelf misschien opkopen. Dan heb ik ook daar wat beestjes in de hof die anderen niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou een ontheiligde kerk kopen om van daaruit mijn eigen satanistische cult te beginnen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Gemeenschapsvorming.
Zo'n bedrag zou me in staat stellen om grote lappen grond te kopen, bijvoorbeeld in Noord-Europa en/of de Verenigde Staten, en daar huizen op te bouwen voor blanken die de multiracistische beerput achter zich willen laten. Ze krijgen die woningen gratis ter beschikking. Ik financier ook thuisonderwijs voor de kinderen. Ongewensten worden weggejaagd.
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik vijfhonderd miljard had stond er in ieder geval nu iemand anders het onkruid in mijn groentetuin te wieden.
En verder zou ik het op de moment zelf wel bekijken.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pied-�*-terre kopen vlak bij het werk:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al de crap van Jan Fabre die er in staat naar 't containerpark brengen.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Privé jet is zo out. Met €500 000 000 000 laat ik mezelf wel een semi rigid blended wing hybrid luchtschip bouwen.
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dan ben ik mezelf. Het blijft ten slotte een denkoefening nietwaar.
Met €500 000 000 000 vrij te besteden is zelfs Mars geen onbereikbaar doel.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 500.000.000.000€ , ppffff , ik ken jullie nie' meer !!!!
![]() Persoonlijke "sexslavin" in dienst nemen ![]() Een 65 inch LCD Scherm kopen ![]() Een wokpannetje van minstens 25 meter groot zetten ![]() Elke dag uit eten !! ![]() Een gouden paleis zetten met diamanten zwembaden & gouden vloeren ![]() Dit forum overnemen ![]() Internet overnemen !! ![]() Een boke met confituur kopen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Een vraagje: Waar zou U zulks startbudget wel kunnen vinden. Kapitalisten zullen al niet veel interesse vertonen omdat de 'rijken' sowieso al hun eigen paradijselijke leven hebben georganiseerd.
Daar het 'opzet' slechts toegankelijk zou zijn voor de vermogenskrachtigsten, is het meteen ook al discriminerend en zou het in elk geval vroeg of laat, op het ongenoeglijk protest van de arme straatmassa stuiten. hetgeen de klippen direct al korter bij zou brengen! Is 'Dubaï' al niet zoiets? ![]()
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 500 miljard euro... Daar zou bij mij wel iets afkunnen om gratis privé-onderwijs te organiseren voor getalenteerde kinderen.
![]() |
![]() |